Het is'm, hij heeft gereplied in een mail geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Falco het volgende:
Hahaha die Joe Berry zou hem zo kunnen zijn. Zijn baard is nog wat grijzer geworden, maar die grijns is precies hetzelfde!!!
Even opzoeken wie Derk Bolt is (LOLBOY zijnde Belg)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Sigg het volgende:
[..]
De Derk Bolt van Fok!![]()
En Derk bolt is dus die knakkert van spoorloos
Registrant:quote:
Boh boh, hendig sjiek C.V. gek! Daar kan deze BrauN nog een puntje aan zuigen!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
http://www.reclaimingtheivorytower.org/author.htm
* Sigg keihard Timur van Yorin FM roept!!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
moeten we ff op een radio doen! Kan iedereen meegenieten
Je kan het gesprek ook opnemen...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
Dat kan enkel op radio Bendeleider!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
Neu, die ouwe zak heeft geen grijns meer op zijn bakkesquote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lijkt er ook wel op:
[afbeelding] [afbeelding]
Hij is allang gevonden manquote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Ik had een beetje gelzen en wat plaatjes gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Een uur of 13:00.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profielquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's evenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profiel
Ik weet al genoeg..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's even
Bron?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:10 schreef BrauN het volgende:
Interessant topic!
Dit moet toch haast wel lukken... Ik bedoel, wij als FOK! kunnen een dwaas uit een Probleemwijkenserie ook opsporen, fotograferen en er daarna zelfs bier mee drinken. Dit moet dus een eitje zijn.
Als je 't de moeite niet vindt van 't topic te lezen, doe dan ook de moeite niet van te posten.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijn
Dat wordt de volgende zoektochtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Nog zo'n topic-lezertquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Anders lees je even de OPquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef BIGGI het volgende:
Heeft iemand s.v.p. wat linkjes naar die Braun avatar fotosoep topics ?
Dat opspoortopic van Ke "kankerkachel" es ben ik ook wel benieuwd naar... UTFS wil niet echt hier met al die hits en de stonedheid van mijn hersenen
Het blauwe "dit topic" viel even in mijn ooghoek, excuses hiervoor ow wijze Millenium Falcon...quote:
[13] Stervende hoeren kankerkachels, Kees is bijna jarig! Kijk maar ff de OP door.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Het blauwe "dit topic" viel even in mijn ooghoek, excuses hiervoor ow wijze Millenium Falcon...![]()
Dat Woensel West KK Kachel opspoor topic bestaat niet neem ik aan adhv een quote hier ergens boven?
jaja.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef longinus het volgende:
Straks rolt er een lawsuit binnen, je weet maar nooit met die amerikanen.
Bush: Mr Balkende, Bush here.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
jaja.
'Joe': hello officer, somebody's making fun of me
'agent' :what do you mean. who?
'Joe': It's Mr.Brown from Fuck-forum.
'agent':.
plains?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef longinus het volgende:
[..]
Bush: Mr Balkende, Bush here.
Balkie:Mr Bush, what have i done
Bush: No harry, it was not you this time, somebody is making fun of my dear Joe.
Balkie: Who is Joe.
Bush: never mind, someone from Fok! is making fun of him, just put him in one of oure plains.
Balkie: Yes Master, i will![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het over Bush hierquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:47 schreef BrauN het volgende:
We moeten 'm eigenlijk die fotosoepsels laten zien uit dat ene topic.
Hij flipt 'm compleet door bij die fotosoeps over Hitler enzo.
Het was toch een Jood?
Zn naam stond onderaan het mailtje, en dat adres stond op de website van het plaatje. Snappisch?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef Falco het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Lolboy erachter kwam dat het Joe Berry was!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
Alweer een hot newsflash mensen!
Mail terug op mijn vraag voor een recente foto:
In reply to your message of Monday, January 02, 2006:
BB> Hi Joe,
BB> We were VERY surprised by the fact that we actually got a name :-)
BB> So in name of the Dutch fok.nl users we would like to thank you!
BB> And do you maybe, if you don't mind, care to send a recent photo of
BB> yourself? This would be a perfect addition :-)
BB> Kind regards!
BB> *LOLBOY* , fok.nl
--
My pleasure. Give me a day or so to dig up a picture.
Joe
--
ik ben benieuwd !!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
-knip-
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
!
Weer een prachtig opspeur-topic, jongens.
En mij ook graag, ik wacht al tijden op een reactie daaroverquote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fan![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
--
My pleasure. Give me a day or so to dig up a picture.
Joe
--
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En mij ook graag, ik wacht al tijden op een reactie daarover![]()
*mail gaat checken*quote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fan![]()
Wil je dat ik er een topic over open ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
*mail gaat checken*
Sorry, dat e-mail adres gebruik ik haast nooit.
Ik heb volgens mij geen mail van jou over haar gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je dat ik er een topic over open ofzo?![]()
En waag het niet om het dicht te gooien net als mijn potentievolle andijvietopicWaarvan je trouwens ook nog steeds niet hebt verteld (ook na post in FB) wat daar nu zo boeiend aan was.
Nationale feestdagquote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Posdnous het volgende:
Deze vent is gewoon een held.
Hij moet vanaf nu met respect behandeld worden.
Ik bedoel, hij gaat gewoon echt in op requests van vage Onzin-users.
Ik stel voor dat in plaats van matige fotosoeps hij voortaan in het Fok-logo verwerkt dient te worden..
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
Omfg hij had altijd al die lach![]()
[afbeelding]
Zou ie dat zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
Mja, er zijn wel meerdere joe berry's dus het is een beetje een twijfelgevalquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
goa ie henquote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik wist wa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |