kan ook andere oorzaken hebben. je hoeft niet slim te zijn om een baan te krijgen,maar het houden daarvan is vaak het probleem.en vaak spelen er persoonlijke invloeden erin mee.dus is een vergelijking van lik me vestjequote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Persoon B is hyperslim, maar kan toch niet aan een goede baan komen? Beetje dom..
Waarom dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Slim is prima, als ik maar de slimste van beide ben.![]()
Als iemand niets met geld heeft, betekent het gelijk dat hij geen enkele ambitie heeft?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef SHE het volgende:
Alhoewel, doe toch maar de domme rijkerd. Als de intellectueel geen enkele ambitie heeft en genoegen neemt met weinig, zal hij ook wel een ongelofelijk saaie zweefviool zijn.
Heb ik denk ik toch liever lol
Omdat iederéén voor rijk en slim gaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een nare stelling trouwens, waarom nou weer of/of? Ik ga voor rijk en slim.
Omdat je daar nu eenmaal man voor bent.quote:
Dan heb je een zwaar leven.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kan hebben als anderen slimmer zijn dan ik.![]()
Je kan ook uit overtuiging bewust niet kiezen voor een bepaalde baan die goed betaalt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Persoon B is hyperslim, maar kan toch niet aan een goede baan komen? Beetje dom..
Dan ben je nog dommer.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je kan ook uit overtuiging bewust niet kiezen voor een bepaalde baan die goed betaalt.
Ja of jij bent ff kortzichtig en materialistischquote:
Of jij bent naïefquote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja of jij bent ff kortzichtig en materialistisch
En als de slimme nou witte sokken draagt en de rijke niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef Copycat het volgende:
Absoluut voor de slimme sloeber.
Geld vind ik niet zo belangrijk, ik kan mijn eigen boontjes wel doppen. Maar aan domheid erger ik me mateloos en daar kunnen bergen geld niets aan veranderen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef OFfSprngr het volgende:
En als de slimme nou witte sokken draagt en de rijke niet?
Ja, hallo, het is niet mijn mening.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
Als ik een goede baan aangeboden krijg, die geheel binnen mijn interessegebied valt en daarbij ook nog eens prima verdient, neem ik hem inderdaad niet aan.
Er zijn verdomme belangrijkere dingen dan geld.![]()
Dat zeg ik niet. Haar drijfveer is alleen niet om veel te verdienen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef Xaran het volgende:
Als B zo slim was was ze nooit begonnen met die studies als ze het resultaat er van toch niet ten volle van zou benutten.
Iig nog wel slimmer dan jij bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is die slimme toch niet zo slim...
Oh nee, hij kan ook ambities op een heel ander vlak hebben, maar daar doelde je toch niet op?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef WAT het volgende:
[..]
Als iemand niets met geld heeft, betekent het gelijk dat hij geen enkele ambitie heeft?
Intelligentie en vrouwen gaan wel degelijk op een positieve manier samenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Gabry het volgende:
Intelligentie en vrouwen gaan meestal niet, op een positieve manier, samen.
En aangezien ik een sterke behoefte heb om mijn luie leventje op deze wijze voort te zetten zal ik wel voor de rijke domme moeten gaan.![]()
Wil je hiermee suggereren dat jij slimmer bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Slim is prima, als ik maar de slimste van beide ben.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |