kloptquote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef WAT het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Méér geld, méér, méér, méér. Dat is het beste.
Jij bent zeker A.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef 2609 het volgende:
als je arm bent dan kan je niet slim zijn want als je slim was zou je wel veel geld verdienen
1 en 2 zoek je zelf maar op in het grote antwoordenboekquote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Lucille het volgende:
Tevens is het mogelijk om de volgende vragen te beantwoorden:
1) Wat is de hoofdstad van de VS?
2) Hoeveel uiers heeft een koe?
3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef BAC het volgende:
die rijke natuurlijk, domme wijven kan je lekker in de reet neuken!
kan ook andere oorzaken hebben. je hoeft niet slim te zijn om een baan te krijgen,maar het houden daarvan is vaak het probleem.en vaak spelen er persoonlijke invloeden erin mee.dus is een vergelijking van lik me vestjequote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Persoon B is hyperslim, maar kan toch niet aan een goede baan komen? Beetje dom..
Waarom dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Slim is prima, als ik maar de slimste van beide ben.![]()
Als iemand niets met geld heeft, betekent het gelijk dat hij geen enkele ambitie heeft?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef SHE het volgende:
Alhoewel, doe toch maar de domme rijkerd. Als de intellectueel geen enkele ambitie heeft en genoegen neemt met weinig, zal hij ook wel een ongelofelijk saaie zweefviool zijn.
Heb ik denk ik toch liever lol
Omdat iederéén voor rijk en slim gaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een nare stelling trouwens, waarom nou weer of/of? Ik ga voor rijk en slim.
Omdat je daar nu eenmaal man voor bent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |