quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef Croupouque het volgende:
Persoon B lijkt wel heel erg op mij, ik ben bang dat uit die relatie later liefhebbers van Nederlandstalige muziek geboren zouden kunnen worden.
Je bent abuis. Min-min is plus, maar plus-plus geen min.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef Croupouque het volgende:
Persoon B lijkt wel heel erg op mij, ik ben bang dat uit die relatie later liefhebbers van Nederlandstalige muziek geboren zouden kunnen worden.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef Croupouque het volgende:
Persoon B lijkt wel heel erg op mij
quote:Hij/zij is superintelligent. Doet verschillende studies naast elkaar en hij/zij wint altijd met Triviant. Vrienden en kennissen weet hij/zij te imponeren met zijn/haar eindeloze wijsheid. Hij/zij leert jou van alles over de wereld en inspireert je keer op keer. Op zijn/haar werk is hij/zij een onmisbare goeroe die alles weet.
Dat "probleem" heb ik helaas ook.....quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef Smart-Einstein het volgende:
vervelend: Mijn vriendin is rijk én slimik kannie kiezen
Ik ook. Dan wentel ik me in superioriteitsgevoelens en schaterlach ik met een krankzinnige blik in mijn ogen om de wereld waarin ik leef. Daarna: Stef Bos en tranen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef partyyboyy het volgende:
Rijk. En ik kan altijd wel lachen om domme meiden.
Met de slimme zou je misschien nog een plan kunnen smeden om de domme op te lichten.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:
* Mr._T-Rex neigt ook naar de slimme.
ik verdien het geld wel![]()
Ik zou echt niet tegen een domme partner kunnen![]()
Het mannelijke ego verdraagt het over het algemeen slecht wanneer hun vriendin slimmer is dan zijzelf.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef nozem het volgende:
Ik heb zo het idee dat slimme mannen eerder met een domme vrouw gaan dan slimme vrouwen met een domme man. Vrouwen lijken intelligentie belangrijker te vinden dan mannen. Hoe komt dat zo? Zijn het echt die tieten die de doorslag geven?![]()
Slimme!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef WAT het volgende:
Nogmaals: B heeft ook geen ambitie om rijk te worden. Hij/zij wil archeoloog worden en tanden van oermensen opgraven in Noorwegen oid. Of filosoof, antropoloog etc.
Heb ik nog nooit iets van gemerkt eigenlijk, al hoor je het vaker.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Het mannelijke ego verdraagt het over het algemeen slecht wanneer hun vriendin slimmer is dan zijzelf.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef 2609 het volgende:
als je arm bent dan kan je niet slim zijn want als je slim was zou je wel veel geld verdienen
Seem hier.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef GF het volgende:
De slimme arme, net als ik
Hoewel ik dan wel financiele problemen voorspel
kloptquote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef WAT het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Méér geld, méér, méér, méér. Dat is het beste.
Jij bent zeker A.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef 2609 het volgende:
als je arm bent dan kan je niet slim zijn want als je slim was zou je wel veel geld verdienen
1 en 2 zoek je zelf maar op in het grote antwoordenboekquote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Lucille het volgende:
Tevens is het mogelijk om de volgende vragen te beantwoorden:
1) Wat is de hoofdstad van de VS?
2) Hoeveel uiers heeft een koe?
3) Wat is er fout aan 'Piet is groter als mij'?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef BAC het volgende:
die rijke natuurlijk, domme wijven kan je lekker in de reet neuken!
kan ook andere oorzaken hebben. je hoeft niet slim te zijn om een baan te krijgen,maar het houden daarvan is vaak het probleem.en vaak spelen er persoonlijke invloeden erin mee.dus is een vergelijking van lik me vestjequote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Persoon B is hyperslim, maar kan toch niet aan een goede baan komen? Beetje dom..
Waarom dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Slim is prima, als ik maar de slimste van beide ben.![]()
Als iemand niets met geld heeft, betekent het gelijk dat hij geen enkele ambitie heeft?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef SHE het volgende:
Alhoewel, doe toch maar de domme rijkerd. Als de intellectueel geen enkele ambitie heeft en genoegen neemt met weinig, zal hij ook wel een ongelofelijk saaie zweefviool zijn.
Heb ik denk ik toch liever lol
Omdat iederéén voor rijk en slim gaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een nare stelling trouwens, waarom nou weer of/of? Ik ga voor rijk en slim.
Omdat je daar nu eenmaal man voor bent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |