Maar Ron wil toch niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef hoM3r het volgende:
Daar mazzelt Ajax flink tegen NEC, hebben ze toch mooi weer een puntje. Ik ben voorstander van Ron de Groot als hoofdcoach voor de rest van het seizoen.
quote:''Tja, eigenlijk kan ik die vraag niet beantwoorden'', zegt Wilfried Brookhuis. ''Ik heb het papiertje niet, uiteindelijk is Ron dus bepalend.''
''Hoho'', weert deze af. ''Ik ben niet de enige bij NEC die het diploma heeft. Ik heb er eerlijk gezegd nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb eerder gezegd dat ik het niet ambieer. Maar als je de club ermee uit de brand kunt helpen... Ik weet het nog niet. Zou jij het doen als je het papiertje wel had, Wilfried?''
Brookhuis: ''Als NEC daardoor de kans kreeg per 1 juli de trainer aan te stellen die ze het liefst willen hebben? Ja, dan zou ik het waarschijnlijk wel doen.''
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef -J-D- het volgende:
De vraag was of ze mogelijk tot het einde van het seizoen hoofdtrainer willen zijn.
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:
4 punten tegen Ajax behaald dit seizoen, erg netjes
Binnenkort Van den Eede naast van Nistelrooyquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ze zullen nu iig af en toe op de tribunes zitten voor hun huurling
Man U lijkt me een stapje terug als je van AC Milan komt..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Binnenkort Van den Eede naast van Nistelrooy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |