quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:03 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom zou hij niet weg mogen??
Als ze Barreto nog willen hebben moeten ze NEC wel te vriend houden
sinds ik hem live heb zien ballen. Heerlijke spelerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt jouw Barreto obsessie vandaan Eend?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:55 schreef cultheld het volgende:
Barreto is een iets mindere versie van Gago: Een net-niet wereldtopspeler. Goed genoeg voor Fiorentina, Bayern, PSG, PSV, Tottenham, Benfica etc.Daarnaast ook wel een leuke breedte-speler voor Barcelona, Milan, Juve enz.
klopt maar dat moesten meerdere spelers. Barreto heeft veel potentie en tel daarbij zn inzet, dan kom je heel verquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, Dan moet ie nog heeeeeeeeel veel leren.
Manchester United heeft hem drie keer bekeken, maar geeft liever 20 miljoen uit aan Diarra of de helft aan Gravesen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, Dan moet ie nog heeeeeeeeel veel leren.
Hm..dat is de eerste keer dat ik daarvan hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manchester United heeft hem drie keer bekeken
Ik heb 't ook fout, Manchester heeft hem namelijk 5 keer bekeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm..dat is de eerste keer dat ik daarvan hoor.
Glazer zal wel naast boekhoorn gezeten hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:07 schreef Posdnous het volgende:
In datzelfde artikel staat ook dat Manchester onder de indruk was van onze entourage, dus ik neem het nog even met een korreltje zout.
Is dat zo? Bron?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef rubbereend het volgende:
Rutten heeft NEC dus ook afgezegd
quote:Hiddink wil Rutten als PSV-opvolger
Door PAUL VAN DEN BOSCH
EINDHOVEN - Guus Hiddink wil zijn assistent Fred Rutten doorschuiven als hoofdcoach van PSV.
Hij neemt dan zelf plaats ‘in de coulissen’ en gaat zich meer toeleggen op zijn taken als technisch directeur. Als de Achterhoeker na het WK met Australië bij PSV blijft, althans.
Met dat uitgangspunt beginnen Hiddink en Rutten binnenkort aan de onderhandelingen over een nieuw contact. De overeenkomst van de rechterhand loopt af. Dat geldt tevens voor de andere assistent, René Eijkelkamp. Ook met hem wil PSV een contractverlenging aangaan, laat Hiddink weten.
Rutten (43) heeft inmiddels NEC officieel laten weten geen interesse te hebben om de vertrokken Cees Lok met onmiddellijke ingang te vervangen. Hij was kandidaat voor die baan, net als Mario Been van Excelsior, op wie NEC de hoop nog absoluut niet heeft opgegeven.
Volgens Hiddink kan Rutten hem probleemloos opvolgen bij PSV. ,,Hij is enorm gegroeid. Ik kan van de training wegblijven. De spelers nemen hem serieus. Ze proberen hem niet te piepelen, zoals wel met tweede trainers gebeurt. Hij kan PSV zó leiden.’’ Dat geldt volgens de trainer-directeur ook voor de situatie dat hij na dit seizoen vertrekt uit Eindhoven. Hiddink spreekt zich daarover niet duidelijk uit, maar de kans is nog steeds wel degelijk aanwezig. ,,Ook dán durf ik Rutten gerust door te schuiven.’’
Het is niet voor het eerst dat Hiddink spreekt over een rol op de achtergrond. Tot op heden won de trainer het van de directeur. ,,Maar met 59 jaar heb ik op het veld toch echt niet het eeuwige leven.’’
Dat zal al lastig genoeg zijn inderdaad. Bij Barça verzuipt hij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef rubbereend het volgende:
de stap naar een absolute topclub is nu te groot denk ik. Liever via PSV ofzo
In potentie is het idd niveau top Nederland, subtop/middenmoot Europa. In potentie dan.. Want bij NEC is ie ook niet per se onmisbaar. Hij speelt nog erg vaak anoniem en maar zelden 'fantastisch'. Tegen PSV speelde hij een van z'n beste wedstrijden voor NEC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zal al lastig genoeg zijn inderdaad. Bij Barça verzuipt hij.
Hij had de "nek" slag kunnen geven jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Worm voor een leeg doel mist.
Had weer een belangrijke kunnen zijn voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |