Maar Ron wil toch niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef hoM3r het volgende:
Daar mazzelt Ajax flink tegen NEC, hebben ze toch mooi weer een puntje. Ik ben voorstander van Ron de Groot als hoofdcoach voor de rest van het seizoen.
quote:''Tja, eigenlijk kan ik die vraag niet beantwoorden'', zegt Wilfried Brookhuis. ''Ik heb het papiertje niet, uiteindelijk is Ron dus bepalend.''
''Hoho'', weert deze af. ''Ik ben niet de enige bij NEC die het diploma heeft. Ik heb er eerlijk gezegd nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb eerder gezegd dat ik het niet ambieer. Maar als je de club ermee uit de brand kunt helpen... Ik weet het nog niet. Zou jij het doen als je het papiertje wel had, Wilfried?''
Brookhuis: ''Als NEC daardoor de kans kreeg per 1 juli de trainer aan te stellen die ze het liefst willen hebben? Ja, dan zou ik het waarschijnlijk wel doen.''
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef -J-D- het volgende:
De vraag was of ze mogelijk tot het einde van het seizoen hoofdtrainer willen zijn.
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:
4 punten tegen Ajax behaald dit seizoen, erg netjes
Binnenkort Van den Eede naast van Nistelrooyquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ze zullen nu iig af en toe op de tribunes zitten voor hun huurling
Man U lijkt me een stapje terug als je van AC Milan komt..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Binnenkort Van den Eede naast van Nistelrooy![]()
Zou jammer zijn, ivm de breedte van de selectie. Maar ik heb blind vertrouwen in Muslu.quote:NAC is druk in de weer de selectie voor het volgende seizoen een flinke impuls te geven. Volgens fanzine De Rat komen Rob Wielaert (NEC), Tommy van der Leegte (ADO) en Leonardo vrijwel zeker volgend seizoen naar Breda.
Wielaert is een oude bekende van NAC-trainer Cees Lok, die vorige maand nog aan het roer stond bij NEC. De oud-PSV-er heeft een aflopend contract en dient flink in te leveren wil hij zijn verblijf in Nijmegen verlengen. Een overgang naar Breda zou daarom niet ondenkbaar zijn.
Ze willen hem wel behouden, maar hij heeft nog een contract uit de goede oude tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, ivm de breedte van de selectie. Maar ik heb blind vertrouwen in Muslu.
Maar ja, mocht hij vertrekken, kan je wel een rechtsback erbij gebruiken.
Flink inleveren... waarom? Willen ze hem niet houden of zo?
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Is het voor "jullie van de andere kant van de Waal" niet frustrerend om te zien dat "The Living Legend" tegenwoordig een geel/zwart trainingspak van Quick aanheeft?
aaahhhh, op die manier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef gras het volgende:
Cees Lok bedoelt 'ie, denk ik.
Is het niet moeilijk voor een vitesse-supporter om een speler luidkeels toegezongen te hebben die zelf aangeeft liever bij NEC te voetballen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Is het voor "jullie van de andere kant van de Waal" niet frustrerend om te zien dat "The Living Legend" tegenwoordig een geel/zwart trainingspak van Quick aanheeft?
Dan doen we dat tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef cazzie het volgende:
ook thuis tegen ADO zal het geen makkie zijn of gaan worden,
we zullen de mouwen weer volledig moeten opstropen anders
...
Nee. Weg ermee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Laat die nieuwe hoofdcoach maar ziiten. Laat deze twee het maar lekker verder doen
Omdat een nieuwe trainer met een "naam" die de spelers vantevoren totaal niet kent leuker staat of omdat zo een nieuwe trainer NEC opeens briljant laat voetballen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee. Weg ermee.
Ik volg de De Groot/Brookhuis-hype niet omdat ze een redelijke wedstrijd gespeeld hebben.
Als we dan drie keer op rij verliezen, dus hoor je weer heel gemakkelijk.... "Hadden we maar een echte "naam" genomen..."
Natuurlijk, het is genieten dat het nu zo gaat (PSV/AZ/Ajax/Sparta) maar geef mij maar een nieuwe trainer.
Nee, ik ben van mening dat de naam Ron de Groot niet aantrekkelijk is voor nieuwe spelers om te komen. Ron heeft nog amper iets laten zien, ook al mocht hij 2x een seizoen afmaken. Het was alleen niet zijn verdienste dat we de bekerfinale haalden, bijvoorbeeld. Ik heb helemaal niets tegen Ron, sterker nog, heb jaren met hem gewerkt. Maar ik vind hem niet de man die hoofdtrainer van NEC moet worden. Of Been dat wel is, valt echter ook nog te beizien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Omdat een nieuwe trainer met een "naam" die de spelers vantevoren totaal niet kent leuker staat of omdat zo een nieuwe trainer NEC opeens briljant laat voetballen?
Wat een onzin, als Ron had gewild had hij van mij vaste hoofdcoach mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |