Dus als ik niet de onderlinge strijd op het laagste niveau van de sociale ladder ken, ken ik Rotterdam niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, als je Rotterdam zou kennen zou je weten dat deze strijd dieper zit dan de twee voetbal clubs.
Ach dan kan je die de schuld geven, ook handig.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die is ons afgenomen door de duitsers
Terwijl Sparta de sportiefste is nota benequote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Excelsior is toch gewoon een satteliet club van Feyenoord.
De rancune onderling tussen Feyenoorders en Spartanen heb ik nooit gesnapt. Ze komen beiden uit Rotterdam.
Wat heeft sociaal niveau te maken met supportersschap?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus als ik niet de onderlinge strijd op het laagste niveau van de sociale ladder ken, ken ik Rotterdam niet.
Ik ben blij dat ik Rotterdam dan niet ken.
Laagste van de sociale ladderquote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus als ik niet de onderlinge strijd op het laagste niveau van de sociale ladder ken, ken ik Rotterdam niet.
Ik ben blij dat ik Rotterdam dan niet ken.
Het blijkt dieper te liggen dan slechts supporterschap. Ik kan me niet voorstellen dat die "strijd" gevoeld wordt door het beschaafde deel van Rotterdam.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heeft sociaal niveau te maken met supportersschap?
Het is ook niet iets wat alleen met voetbal geld, tis daadwerkelijk een sociologisch verschijnsel.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat heeft sociaal niveau te maken met supportersschap?
Waarom niet? Is strijd onbeschaafd?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijkt dieper te liggen dan slechts supporterschap. Ik kan me niet voorstellen dat die "strijd" gevoeld wordt door het beschaafde deel van Rotterdam.
Hmm waarom heb ik daar nog nooit iets van gemerkt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Laagste van de sociale ladder![]()
Dit is iets wat toch echt in alle lagen terug te vinden is.
Oh jawel die sluiten zich ook af in hun eigen verenigingen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijkt dieper te liggen dan slechts supporterschap. Ik kan me niet voorstellen dat die "strijd" gevoeld wordt door het beschaafde deel van Rotterdam.
Uhm, ik hoor tot het beschaafde deelquote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo'n infantiele "strijd" wel lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom niet? Is strijd onbeschaafd?
Verlaag je dan niet tot het onbeschaafde deel.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhm, ik hoor tot het beschaafde deel
Zo infantiel is het niet, ik denk dat jullie hetzelfde krijgen als jullie gaan behoren tot een van de steden rondomquote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo'n infantiele "strijd" wel lijkt me.
Je zegt net dat je de strijd niet kent.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo'n infantiele "strijd" wel lijkt me.
Nee, das echt een opmerking van iemand die het niveau van een rotterdammer ontstijgtquote:Op maandag 2 januari 2006 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verlaag je dan niet tot het onbeschaafde deel.
Rotterdam noord, zuid, oost, west. Het is allemaal kut.
We zitten inderdaad steeds dichter tegen Capelle aanquote:Op maandag 2 januari 2006 16:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo infantiel is het niet, ik denk dat jullie hetzelfde krijgen als jullie gaan behoren tot een van de steden rondom
Daarom zet ik strijd ook tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Je zegt net dat je de strijd niet kent.
Verhuis en je krijgt net zo'n niveau als ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, das echt een opmerking van iemand die het niveau van een rotterdammer ontstijgt![]()
Mag ik net zo'n niveau krijgen als jij![]()
Ik heb het hier niet over een "strijd" tussen Rotterdammers onderling. Ik nuanceer dat door het een infantiele strijd te noemen. Wat is daar verkeerd aan?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef George-Butters het volgende:
Maarten X, je laat jezelf weer enorm kennen door het tentoonspreiden van een enorm gebrek aan nuance.
Nooit zal ik naar zo'n dooie kern verhuizen, dan ga ik liever naar 020 en zwaaien met een neuzen sjaalquote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verhuis en je krijgt net zo'n niveau als ik.
Maar als je het niet kent, kun je toch überhaupt niet zeggen door welke mensen het gevoerd wordt? Nou ja, whatever.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daarom zet ik strijd ook tussen aanhalingstekens.
Dat is precies de juiste aartsvaderlijke/schoolmeesterlijke toon.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef George-Butters het volgende:
Maarten X, je laat jezelf weer enorm kennen door het tentoonspreiden van een enorm gebrek aan nuance.
Wat voor nuancering is dat dan weer?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik nuanceer dat door het een infantiele strijd te noemen.
Het was een beetje geneuzel.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo goed Johan, ook ik gebruik niet Ajax maar toch
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is precies de juiste aartsvaderlijke/schoolmeesterlijke toon.
Ik weet wat voor soort mensen er in Rotterdam wonen, één en één is dan al gauw twee.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef RichardQuest het volgende:
Maar als je het niet kent, kun je toch überhaupt niet zeggen door welke mensen het gevoerd wordt? Nou ja, whatever.
Nee, maar MrX heeft altijd wel een oordeel klaar over Rotterdam, maakt niet uit waarover als het maar negatief is.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar als je het niet kent, kun je toch überhaupt niet zeggen door welke mensen het gevoerd wordt? Nou ja, whatever.
Waar ligt dat ?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OMFG Nieuwekerk, en dan durft ie wat te zeggen over Rotterdam
Dat die strijd weinig voorstelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Wat voor nuancering is dat dan weer?
Allemaal armoeilijers zeker. Met zo'n instelling heeft discussie geen zin.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet wat voor soort mensen er in Rotterdam wonen, één en één is dan al gauw twee.
Ik noem dat vooroordelen, jij koffiedik kijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Doch het enigszins koffiedik kijken is omdat ik niet midden in die "strijd" sta.
Rotterdammers zijn zo snel boos terwijl ik niet altijd negatief ben over Rotterdam.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, maar MrX heeft altijd wel een oordeel klaar over Rotterdam, maakt niet uit waarover als het maar negatief is.
.
D_o_G blijf dan aub in Rotjeknor.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verhuis en je krijgt net zo'n niveau als ik.
Er woont niet een soort mensen in Rotterdam.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet wat voor soort mensen er in Rotterdam wonen, één en één is dan al gauw twee.
Doch het enigszins koffiedik kijken is omdat ik niet midden in die "strijd" sta.
Jawel, niet-Amsterdammers.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er woont niet een soort mensen in Rotterdam.
Als je Rotterdam kent weet je welke mensen ik bedoel.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef RichardQuest het volgende:
Allemaal armoeilijers zeker. Met zo'n instelling heeft discussie geen zin.
Verschil van interpretatie.quote:Ik noem dat vooroordelen, jij koffiedik kijken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn zo snel boos terwijl ik niet altijd negatief ben over Rotterdam.
Er is niets negatiefs aan een soort mensquote:Op maandag 2 januari 2006 16:12 schreef George-Butters het volgende:
Er woont niet een soort mensen in Rotterdam.
Dit is een typisch voorbeeld van gebrek aan nuance.
Helemaal niets dusquote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
http://www.laagste.nl/nieuwerkerk.php
Ik denk eerder dat de gemeente na het bombardement haar werk niet goed heeft gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
![]()
Wat jou betreft hebben de duitsers hun werk niet goed afgemaakt, kom op zeg, probeer jezelf er niet uit te lullen. In jou optiek is 010 het afvoerputje van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |