Je moet juist wat nerveus rijden, dus optrekken, en veel afremmen op de motor, optrekken, enz..quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik heb destijds m'n Fazer nieuw gekocht.......maarre......niets van dit alles, alleen de 1e 1000 km normaal gereden![]()
Wordt wel es tijd voor een meet, vind je nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet juist wat nerveus rijden, dus optrekken, en veel afremmen op de motor, optrekken, enz..
Maar misschien is dat ook wel je normale rijstijl.![]()
Nou, de raadgevers, m'n vader en m'n broer, die zeggen allebei iets andersquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik heb destijds m'n Fazer nieuw gekocht.......maarre......niets van dit alles, alleen de 1e 1000 km normaal gereden![]()
Dat zijn twee verschillende inrijmethodes, de tweede wordt volgens mij op een testbank * gedaan ofzo. De eerste is de methode die over het algemeen wordt gebruiktquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou, de raadgevers, m'n vader en m'n broer, die zeggen allebei iets anders![]()
Vader:"Rustig inrijden niet boven de 6000RPM komen".
Broer:"Rusitg warmrijden, naar de max. aantal RPM en dan op de motor afremmen en dat een paar keer doen" ofzoiets
![]()
Ik heb geen motor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wordt wel es tijd voor een meet, vind je niet![]()
Fazer wordt al 5.....dus tijd voor een nieuwe.........R6![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pappa: veilige voorgeschreven methode van de fabrikanten om vooral geen garantieclaims te krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
Broer:"Rusitg warmrijden, naar de max. aantal RPM en dan op de motor afremmen en dat een paar keer doen" ofzoiets
![]()
Broer: minder veilige methode van gebruikers die het optimale uit hun motor willen halen qua vermogen en "wellicht" ook levenduur.
Ik hou met de Fiero een beetje het gemiddelde aan van deze methodes.
Trek nu wel wat vaker door dan dat ik vroeger deed, en afremmen op de motor doe ik nu zelfs op de snelweg constant.Volgend weekend heb ik een date bij de garage.
![]()
Er zou nu een speciaal oliefilter inzitten met een sterke magneet om alle deeltjes op te vangen.
De olie is nog helemaal netjes trouwens.
Je moet in den beginnequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Edit:
@Beater
Ik vond je al heel erg op m'n broer lijken met je uitspraken en motoren-kennis maar dit is echt sterk.
Ken jij jouw biologische vander & moeder?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
@Beater
Ik vond je al heel erg op m'n broer lijken met je uitspraken en motoren-kennis maar dit is echt sterk.
Ken jij jouw biologische vander & moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het familiezaad is vroeger rijkelijk verspreid, en wat paps en mams nu allemaal uitvreten weet niemand. Opa en oma waren ook al geen "nette" mensen van binnen.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 31-12-2005 13:55:14 ]
K 'zou een kick en een ban moeten krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
De OP moet direct aangepast worden![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zit hij nog steeds niet bij de mailinglist![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
K 'zou een kick en een ban moeten krijgen.![]()
Volgende week.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef worldpimber het volgende:Maar hoe zit het met Pepporonomelkchocolade dan over een paar weken? Volgens mij wordt het geen kantoorslet meer, dus gaat ie dan net zo "veel" posten als Makster?
Aldus een van de gevreesde uitspraken van onze tamme rijder.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is maar een kawasaki hoor dus gewoon gassen met dat ding![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is maar een kawasaki hoor dus gewoon gassen met dat ding![]()
netjes rustig warmrijden en daarna alle remmen los en steeds wisselen van toerental![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
Sowwie moet eventjes weg net nu het interessant begint te worden![]()
![]()
![]()
Heeft over allebij de methodes een stuk gestaan in de moto73."Lang"doorrijden en de olie en oliefilter pas verversen bij bijv. 1500 Km,of de "nieuwe"methode waarbij je een paar keer helemaal door moet trekken en vervolgens na 100 Km ofzo de olie met olie filter moet verversen.De beoefenaars van de laatse methode zeggen dat het inslijten van de ciliners op de cilinderwanden en tandwieloverbrengingen de eertse paar kilometer gebeurt.Maar als ik naar een BMW blok kijk heb ik hier toch sterk m'n twijfels over,vooral omdat het metaal zo gruwelijk hard is en een BMW de eerste,pak em beet,20.000 km,olie blijft verbruiken.Ben trouwens 17 jaar geleden in de Opel fabriek in Antwerpen geweest,en daar werden de auto's dus gewoon op maximaal toerental naar buiten gereden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet juist wat nerveus rijden, dus optrekken, en veel afremmen op de motor, optrekken, enz..
Maar misschien is dat ook wel je normale rijstijl.![]()
Er zijn vast wel anderen die hier een heel verhaal over inrijden posten.![]()
Me too........ga oliebollen bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
Sowwie moet eventjes weg net nu het interessant begint te worden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aldus een van de gevreesde uitspraken van onze tamme rijder.![]()
![]()
quote:
Whehehe, moeder de gans.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Me too........ga oliebollen bakken![]()
iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2006
![]()
![]()
![]()
En dat zal ook wel gebeuren tijdens het verdere transport met de boot oid. Een hele parkeerplaats vol met auto's die het schip in moeten, een team van 10 man die dat in een bepaald tijdsbestek moet doen. Die gaan echt niet rustig aan doen neem ik aanquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben trouwens 17 jaar geleden in de Opel fabriek in Antwerpen geweest,en daar werden de auto's dus gewoon op maximaal toerental naar buiten gereden.
Ook als je het met een andere browser doet (welke probeerde je nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wist wel dat prijsvragen allemaal nep en oneerlijk zijn.Maar die van de motorbeurs slaat alles.
Stelletje drollen daar hoor.
![]()
Dit geeft het beste weer hoe ik me voel na die klote prijsvraag van die muffe motorbeurs.![]()
Als je het antwoord op de prijsvraag probeert te versturen dan heeft de server van die site ineens een interne fout, waardoor wij nooit meer aan de prijsvraag mee kunnen doen.Na een mailtje te sturen, krijg je dan een vriendelijk mailtje terug met als antwoord dat je vette pech hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn Brutale![]()
Als het niet lukt dan heb je pech en de motorbeursballetjes zijn niet bereid om daar iets aan te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat zal ook wel gebeuren tijdens het verdere transport met de boot oid. Een hele parkeerplaats vol met auto's die het schip in moeten, een team van 10 man die dat in een bepaald tijdsbestek moet doen. Die gaan echt niet rustig aan doen neem ik aan
[..]
Ook als je het met een andere browser doet (welke probeerde je nu) Dat betekent toch dat niemand aan die prijsvraag mee kan doen
![]()
dat lijkt nu wel zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En dat zal ook wel gebeuren tijdens het verdere transport met de boot oid. Een hele parkeerplaats vol met auto's die het schip in moeten, een team van 10 man die dat in een bepaald tijdsbestek moet doen. Die gaan echt niet rustig aan doen neem ik aan
[..]
Ook als je het met een andere browser doet (welke probeerde je nu) Dat betekent toch dat niemand aan die prijsvraag mee kan doen
![]()
Tam?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aldus een van de gevreesde uitspraken van onze tamme rijder.![]()
![]()
Klopt, ze zeggen ook dat een BMW pas echt helemaal ingereden is na 30. 000 kilometer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef richardgie het volgende:
.Maar als ik naar een BMW blok kijk heb ik hier toch sterk m'n twijfels over,vooral omdat het metaal zo gruwelijk hard is en een BMW de eerste,pak em beet'20.000 km,olie blijft verbruiken.
Zeker waar, ik kende via een collegaatje een man die als vrachtwagenchauffeur werkt in de haven.quote:Ben trouwens 17 jaar geleden in de Opel fabriek in Antwerpen geweest,en daar werden de auto's dus gewoon op maximaal toerental naar buiten gereden.
Glad?quote:Haha d'r loopt hier voor de deur een man z'n hond uit te laten,of eigenlijk is het net andersom.
Ik had geen moeite vanochtend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat lijkt nu wel zoen opnieuw doen kost 20 euro
![]()
Ik weet niet of hij helemaal zonder kleerscheuren door punt 1 en 2 komt hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Tam?
1 -> rijder die vooruit denkt en niet in gevaarlijke linksrijdacties voor blinde bochten terecht komt
2 -> rijder die geen gekke fratsen uithaalt
3 -> chopperrijder
Tam met uitzondering van nummertje 3, hier dus ook niet van toepassing, is dus![]()
Hmm, zijn die eerste 2 punten aantijgingen aan mijn adres.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Tam?
1 -> rijder die vooruit denkt en niet in gevaarlijke linksrijdacties voor blinde bochten terecht komt
3 -> chopperrijder
Tam met uitzondering van nummertje 3, hier dus ook niet van toepassing, is dus![]()
Ik weet wel het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:03 schreef hicham het volgende:
Daar gaat jullie Brutale
Kan ook zijn dat ze alle inkomende aanvragen met het IP adres gerelateerd aan Friesland, Brabant of Limburg gewoon blokkeren. En terecht natuurlijkHet moet wel een Nederlandse competitie blijven
Eigen volk eerst
Weet nog wel een keer dat ie achterom keek op een dijk en toen ie naar voren keek rakelings langs een auto reedquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij helemaal zonder kleerscheuren door punt 1 en 2 komt hoor.![]()
Graag even een onafhankelijke jury, niet de directe partner.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
@Raus, http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117556/1
Heb je een nieuwere dan Mercy
En als je er niet helemaal op past koop je gewoon schoenen met dikke zolen
Vrouwen dragen sowieso meestal belachelijke kleding dus het zal niet opvallen
Klopt,moet je bij een auto dealer maar eens kijken hoe ze die auto's de werkplaats inrijden.Nu heeft een auto natuurlijk een voordeel,en wel dat de versnellingsbak en motorblok gescheiden zijn.Je moet ook eens in de zoveel tijd motorolie en/of versnellingsbak olie verwissellen,maar motorblok en versnellingsbak is bij een motor dus één,en zullen dus de "vuile" olie aan elkaar doorgeven,behalve bij BMW en Ducatie,die hebben een droge koppelingquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet nog wel een keer dat ie achterom keek op een dijk en toen ie naar voren keek rakelings langs een auto reedValt een beetje onder punt 1, niet een blinde bocht maar blind rijden
Ik heb geen eens een kaartje voor de beurs dus zal ook wel niet mee kunnen doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet wel het juiste antwoord.Kopuh?
![]()
Nee die is veel sneller want hij is van 1999quote:
Glad en een hele grote hond.Zo'n groot bruin/zwart bakbeestquote:
en hij heeft een stuurdemper dus wheely's zijn veel gemakkelijkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een kaartje voor de beurs dus zal ook wel niet mee kunnen doenVraag wel aan mijn Marokkaanse vriendjes of er nog ergens een sluiproute is achterom, over een hek. Scheelt weer een kaartje kopen
[..]
Nee die is veel sneller want hij is van 1999 [afbeelding]
Ik vind het eigenlijk wel een heel stoer dingquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen de tank, een minimaale hoeveelheid plastic en het motorblok zijn nog origineel.![]()
[afbeelding]
Die achterbrug, remschijven voor, dat frame.![]()
Ik zei alleen dat tamquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet nog wel een keer dat ie achterom keek op een dijk en toen ie naar voren keek rakelings langs een auto reedValt een beetje onder punt 1, niet een blinde bocht maar een blinde dijk rijden
![]()
Wel de mooiste, die anderen vind ik maar niets.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een heel stoer ding
Die actie ging over pimber, niet over jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
*knip* Frans gelul zonder smileys
Theoretisch gezien zijn wheely's moeilijker omdat je meer gewicht aan de voorkant hebt, wat gij bedoelt is dat het landen in sommige gevallen, minder vaak zal leiden tot een tankslapper van hier tot Tokioquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hij heeft een stuurdemper dus wheely's zijn veel gemakkelijker![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef hicham het volgende:
Die actie ging over pimber, niet over jou
Inhalen op een weg met zijwegen en vervolgens aan bonken worden gereden valt daar zeker niet onder?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tam?
3 -> chopperrijder
Dat was niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Het ging toch over Martie
Vage gast ben je joh
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je het frans zou vertalen dan komt er totaal iets anders te staan![]()
Jij en de rest uiteraard ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef Makster het volgende:
Middag
Alvast voordat ik het vergeet of niet meer online ben:
Iedereen een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2006![]()
![]()
![]()
Die vertaalmachines zuigen sowieso, dus laten we lekker Nederlands pratenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je het frans zou vertalen dan komt er totaal iets anders te staan![]()
het is wel duidelijk dat je met een vertaalmachine niet ver komtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Die vertaalmachines zuigen sowieso, dus laten we lekker Nederlands praten![]()
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel duidelijk dat je met een vertaalmachine niet ver komt
quote:From: Bucci Michellinge
Sent: Friday, December 23, 2005 9:37 PM
Subject: Suzuki tl 1000s
Lieve Kllant,
Ik ben de verkoper van de Suzuki tl 1000s on Marktplaats.nl . Ik zie dat u uw bod op mijn veiling plaatste . Ik moet het product heel snel verkopen . Daarom verkoop ik hem naar u voor enkel 2000 Eur.
Indien u contact mij voor meer details bent geïnteresseerd .
Nice, maar ik zoek het nog even voor 1000 euro minder partikulier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zocht Worldbeater nou een TL1000? In Den Bosch staat ook een leuke:
[[url=http://images.wheeler.nl/s1129363756/268430-2-1-2.jpg]afbeelding][/url]
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar toch een cognitieve vertaal"machine" binnen handbereik?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebben
How comequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Tot voor kort had ik iets tegen zwarte motoren.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebben
Vond ze altijd een beetje saai, nu vind ik ze ineens ..euh.. stoer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
How comeand what changed your opinion ? Mooi zwart is niet lelijk hoor
quote:
En de plisie die hem nog niet eens gechecked heeft?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een streetfighter in zijn busje laden?
Nagenoeg schadevrij.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijnt hier al een week of 6 bij de Mac te staan.![]()
Ow die bedoelde jequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zit het met die ragbike van julliequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]lijkt me best een keer leuk om te doen
met een Ragbike
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:
Nn de plisie die hem nog niet eens gechecked heeft?
Eigenaar ligt in het ziekenhuis (schade)
Jatterds zijn er mee op hun muil gegaan en achtergelaten
Ziet er wel uit als een stuntbrikkie
Jawel, maar de manager is niet zo dom om vandaag te werken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef hicham het volgende:
Niet wezen praten met de plaatselijke McDonalds kneus?
het is een SC35 Blackbird, 1137cc en weegt 240 kiloquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zwaar dus om een leuke ragbike te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is een SC35, 1137cc en weegt 240 kilo
en staat al sinds 4 December 2002 op naam van de huidige eigenaar![]()
en is op 12 juni 1997 ingevoerd of op naam gezet![]()
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is een SC35, 1137cc en weegt 240 kilo
en staat al sinds 4 December 2002 op naam van de huidige eigenaar![]()
en is op 12 juni 1997 ingevoerd of op naam gezet![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.![]()
![]()
Ik heb nog een goed voorspatbord liggen, scheelt al de helft.![]()
gaat niets worden ben ik bangquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ow die bedoelde je
Dacht ff of je naar een koopje ging kijken
Niet wezen praten met de plaatselijke McDonalds kneus?
[..]
Hoe zit het met die ragbike van jullie![]()
Daar hadden we het net over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.![]()
![]()
Ik heb nog een goed voorspatbord liggen, scheelt al de helft.![]()
Heee wat gaafquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
M'n oudste broer is met z'n gezin overgekomen uit Zuid-Afrika![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hele familie is compleet![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
M'n oudste broer is met z'n gezin overgekomen uit Zuid-Afrika![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hele familie is compleet![]()
Ja ik vond ze ook altijd muf, maar steeds vetter!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vond ze altijd een beetje saai, nu vind ik ze ineens ..euh.. stoer.![]()
Als je 'em nieuw koopt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ja ik vond ze ook altijd muf, maar steeds vetter!
De R vind ik persoonlijk het bruutst, maar het nadeel van die TL's is dat
je van de dam af rijdt, en meteen 1000 euro afschrijft![]()
Maat van me deed zijn R weg na 6 maanden, heeft flink bij moeten lappen in ieder geval...quote:
Maar dat is bij elke nieuwe motor wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maat van me deed zijn R weg na 6 maanden, heeft flink bij moeten lappen in ieder geval...
Maargoed, als ik een andere koop is dat toch voor langere tijd, dus afschrijving enzo
maakt dan niet zo heel veel uit. Tegen de tijd dat deze weggaat istie ook een stuk
afgeschreven denk ik zo
So hé....das lievquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:14 schreef R2-D2 het volgende:
Ik wens m'n vaste FOK!-genoten/vrienden alvast een voorspoedig, gezond en gelukkig 2006!
<insert: "openen champagnefles met kurk die in oog van niet vriendelijke mensen schiet.emo">
En ik verheug me alvast op de meetingen die komen gaan![]()
Love you all!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik ook, en velen met jou (incl. FokMC'ersquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen alvast een goede jaarwisseling!![]()
Zolang het maar beter is dan de mijne, ik zit ziek thuis![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
Vrouwen dragen sowieso meestal belachelijke kleding dus het zal niet opvallen
dat begrijp ik nog, maar daar houd mijn franse toch echt opquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je suis Mercy et ne conduis pas sans vigueur
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Het ging toch over Martie
Vage gast ben je joh
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
So hé....das liev![]()
Voor Richardgie, Rausdouwer, Mercy_symbol, Stinkie, Worldbeater, Makster, worldpimber, One_Punch_Mickey, Fulcrum_X, Roderick2085, hicham, PeerkeMikuni, Gawaine, TR_Roadkill, RB, bwt en voor jou tuurlijk R2-D2, alle goeds met véél motorplezier voor 2006!!!Dank je wel rebbel,maar ik heb besloten effe een tijdje niet te posten.Heb vanmiddag een wat diepzinniger "gesprek"met Pepijn gehad,en besloten iets rustiger aan te doen,ook omdat ik weer eens kennis ga maken met een heel oude vriendin van me,en de kinderen hebben al een paar keer naar me gevraagd.Zal zo af en toe mee lezen,en misschien posten.Let op Pepijn heeft geen enkele invloed op deze beslissing gehad,en mocht je echt iets kwijt willen:hij heeft m'n E-Mail adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ik ga in iedergeval effe voor rust kiezen.
Vandaar ook in m'n laatste post:het ga jullie goed.
Adiosquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je wel rebbel,maar ik heb besloten effe een tijdje niet te posten.Heb vanmiddag een wat diepzinniger "gesprek"met Pepijn gehad,en besloten iets rustiger aan te doen,ook omdat ik weer eens kennis ga maken met een heel oude vriendin van me,en de kinderen hebben al een paar keer naar me gevraagd.Zal zo af en toe mee lezen,en misschien posten.Let op Pepijn heeft geen enkele invloed op deze beslissing gehad,en mocht je echt iets kwijt willen:hij heeft m'n E-Mail adres.Ik ga in iedergeval effe voor rust kiezen.
Vandaar ook in m'n laatste post:het ga jullie goed.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
So hé....das liev![]()
Voor Richardgie, Rausdouwer, Mercy_symbol, Stinkie, Worldbeater, Makster, worldpimber, One_Punch_Mickey, Fulcrum_X, Roderick2085, hicham, PeerkeMikuni, Gawaine, TR_Roadkill, RB, bwt en voor jou tuurlijk R2-D2, alle goeds met véél motorplezier voor 2006!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |