Inhalen op een weg met zijwegen en vervolgens aan bonken worden gereden valt daar zeker niet onder?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tam?
1 -> rijder die vooruit denkt en niet in gevaarlijke linksrijdacties voor blinde bochten terecht komt
2 -> rijder die geen gekke fratsen uithaalt
3 -> chopperrijder
Tam met uitzondering van nummertje 3, hier dus ook niet van toepassing, is dus![]()
Dat was niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Het ging toch over Martie
Vage gast ben je joh
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je het frans zou vertalen dan komt er totaal iets anders te staan![]()
Jij en de rest uiteraard ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef Makster het volgende:
Middag
Alvast voordat ik het vergeet of niet meer online ben:
Iedereen een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2006![]()
![]()
![]()
Die vertaalmachines zuigen sowieso, dus laten we lekker Nederlands pratenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je het frans zou vertalen dan komt er totaal iets anders te staan![]()
het is wel duidelijk dat je met een vertaalmachine niet ver komtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Die vertaalmachines zuigen sowieso, dus laten we lekker Nederlands praten![]()
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel duidelijk dat je met een vertaalmachine niet ver komt
quote:From: Bucci Michellinge
Sent: Friday, December 23, 2005 9:37 PM
Subject: Suzuki tl 1000s
Lieve Kllant,
Ik ben de verkoper van de Suzuki tl 1000s on Marktplaats.nl . Ik zie dat u uw bod op mijn veiling plaatste . Ik moet het product heel snel verkopen . Daarom verkoop ik hem naar u voor enkel 2000 Eur.
Indien u contact mij voor meer details bent geïnteresseerd .
Nice, maar ik zoek het nog even voor 1000 euro minder partikulier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zocht Worldbeater nou een TL1000? In Den Bosch staat ook een leuke:
[[url=http://images.wheeler.nl/s1129363756/268430-2-1-2.jpg]afbeelding][/url]
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar toch een cognitieve vertaal"machine" binnen handbereik?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebben
How comequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Tot voor kort had ik iets tegen zwarte motoren.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Het model dat hij heeft schijnt zo ongeveer 1 x per maand kuren te hebben
Vond ze altijd een beetje saai, nu vind ik ze ineens ..euh.. stoer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
How comeand what changed your opinion ? Mooi zwart is niet lelijk hoor
quote:
En de plisie die hem nog niet eens gechecked heeft?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een streetfighter in zijn busje laden?
Nagenoeg schadevrij.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijnt hier al een week of 6 bij de Mac te staan.![]()
Ow die bedoelde jequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zit het met die ragbike van julliequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]lijkt me best een keer leuk om te doen
met een Ragbike
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:
Nn de plisie die hem nog niet eens gechecked heeft?
Eigenaar ligt in het ziekenhuis (schade)
Jatterds zijn er mee op hun muil gegaan en achtergelaten
Ziet er wel uit als een stuntbrikkie
Jawel, maar de manager is niet zo dom om vandaag te werken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef hicham het volgende:
Niet wezen praten met de plaatselijke McDonalds kneus?
het is een SC35 Blackbird, 1137cc en weegt 240 kiloquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zwaar dus om een leuke ragbike te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is een SC35, 1137cc en weegt 240 kilo
en staat al sinds 4 December 2002 op naam van de huidige eigenaar![]()
en is op 12 juni 1997 ingevoerd of op naam gezet![]()
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is een SC35, 1137cc en weegt 240 kilo
en staat al sinds 4 December 2002 op naam van de huidige eigenaar![]()
en is op 12 juni 1997 ingevoerd of op naam gezet![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.![]()
![]()
Ik heb nog een goed voorspatbord liggen, scheelt al de helft.![]()
gaat niets worden ben ik bangquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ow die bedoelde je
Dacht ff of je naar een koopje ging kijken
Niet wezen praten met de plaatselijke McDonalds kneus?
[..]
Hoe zit het met die ragbike van jullie![]()
Daar hadden we het net over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was'da een Blackbird? Opknappen die handel.![]()
![]()
Ik heb nog een goed voorspatbord liggen, scheelt al de helft.![]()
Heee wat gaafquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
M'n oudste broer is met z'n gezin overgekomen uit Zuid-Afrika![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hele familie is compleet![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
M'n oudste broer is met z'n gezin overgekomen uit Zuid-Afrika![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hele familie is compleet![]()
Ja ik vond ze ook altijd muf, maar steeds vetter!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vond ze altijd een beetje saai, nu vind ik ze ineens ..euh.. stoer.![]()
Als je 'em nieuw koopt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ja ik vond ze ook altijd muf, maar steeds vetter!
De R vind ik persoonlijk het bruutst, maar het nadeel van die TL's is dat
je van de dam af rijdt, en meteen 1000 euro afschrijft![]()
Maat van me deed zijn R weg na 6 maanden, heeft flink bij moeten lappen in ieder geval...quote:
Maar dat is bij elke nieuwe motor wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Maat van me deed zijn R weg na 6 maanden, heeft flink bij moeten lappen in ieder geval...
Maargoed, als ik een andere koop is dat toch voor langere tijd, dus afschrijving enzo
maakt dan niet zo heel veel uit. Tegen de tijd dat deze weggaat istie ook een stuk
afgeschreven denk ik zo
So hé....das lievquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:14 schreef R2-D2 het volgende:
Ik wens m'n vaste FOK!-genoten/vrienden alvast een voorspoedig, gezond en gelukkig 2006!
<insert: "openen champagnefles met kurk die in oog van niet vriendelijke mensen schiet.emo">
En ik verheug me alvast op de meetingen die komen gaan![]()
Love you all!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik ook, en velen met jou (incl. FokMC'ersquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen alvast een goede jaarwisseling!![]()
Zolang het maar beter is dan de mijne, ik zit ziek thuis![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
Vrouwen dragen sowieso meestal belachelijke kleding dus het zal niet opvallen
dat begrijp ik nog, maar daar houd mijn franse toch echt opquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je suis Mercy et ne conduis pas sans vigueur
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Het ging toch over Martie
Vage gast ben je joh
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
So hé....das liev![]()
Voor Richardgie, Rausdouwer, Mercy_symbol, Stinkie, Worldbeater, Makster, worldpimber, One_Punch_Mickey, Fulcrum_X, Roderick2085, hicham, PeerkeMikuni, Gawaine, TR_Roadkill, RB, bwt en voor jou tuurlijk R2-D2, alle goeds met véél motorplezier voor 2006!!!Dank je wel rebbel,maar ik heb besloten effe een tijdje niet te posten.Heb vanmiddag een wat diepzinniger "gesprek"met Pepijn gehad,en besloten iets rustiger aan te doen,ook omdat ik weer eens kennis ga maken met een heel oude vriendin van me,en de kinderen hebben al een paar keer naar me gevraagd.Zal zo af en toe mee lezen,en misschien posten.Let op Pepijn heeft geen enkele invloed op deze beslissing gehad,en mocht je echt iets kwijt willen:hij heeft m'n E-Mail adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ik ga in iedergeval effe voor rust kiezen.
Vandaar ook in m'n laatste post:het ga jullie goed.
Adiosquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je wel rebbel,maar ik heb besloten effe een tijdje niet te posten.Heb vanmiddag een wat diepzinniger "gesprek"met Pepijn gehad,en besloten iets rustiger aan te doen,ook omdat ik weer eens kennis ga maken met een heel oude vriendin van me,en de kinderen hebben al een paar keer naar me gevraagd.Zal zo af en toe mee lezen,en misschien posten.Let op Pepijn heeft geen enkele invloed op deze beslissing gehad,en mocht je echt iets kwijt willen:hij heeft m'n E-Mail adres.Ik ga in iedergeval effe voor rust kiezen.
Vandaar ook in m'n laatste post:het ga jullie goed.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
So hé....das liev![]()
Voor Richardgie, Rausdouwer, Mercy_symbol, Stinkie, Worldbeater, Makster, worldpimber, One_Punch_Mickey, Fulcrum_X, Roderick2085, hicham, PeerkeMikuni, Gawaine, TR_Roadkill, RB, bwt en voor jou tuurlijk R2-D2, alle goeds met véél motorplezier voor 2006!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |