Het lijkt me toch glashelder dat dit puur eigenbelang van Hiddink is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
Ik hoop dat Hiddink me blij verrast maar heb ook een beetje het idee dat het uit eigenbelang van Hiddink is omdat de competitie daar over een maand is afgelopen...
ik denk dat niemand daar aan twijfelt. En ik ga ook niet raar opkijken als hij ook nog eens best wat speelminuten gaat krijgen. Het zou totaal belachelijk zijn als hij voor Sibon in de rangorde komtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me toch glashelder dat dit puur eigenbelang van Hiddink is.
Teken dat Hiddink gewoon pleite is einde seizoen. Risicoloze transfer van hem met slechts oog voor het nu.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat niemand daar aan twijfelt. En ik ga ook niet raar opkijken als hij ook nog eens best wat speelminuten gaat krijgen. Het zou totaal belachelijk zijn als hij voor Sibon in de rangorde komt
Arvid Smid en bijvoorbeeld ook Leandro en Van der Schaaf werden niet door Hiddink gekocht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arvid Smit past er ook wel bij, die jongen zal nooit het eerste van PSV halen
O ja klopt, die is al voor 2002 door PSV gecontracteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:29 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Arvid Smit en bijvoorbeeld ook Leandro en Van der Schaaf werden niet door Hiddink gekocht.
Dat zou wel heel erg laf zijn, vind eigenlijk ook dat hij het niet kan maken om "zomaar" op te stappen na al die vrijheid die PSV hem gegeven heeft.....maarja we zullen zien hoe het loopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Teken dat Hiddink gewoon pleite is einde seizoen. Risicoloze transfer van hem met slechts oog voor het nu.
dat hij zonder al te veel lasten zomaar op kan stappen is te danken aan onze geweldige RvC. En van de vrijheden van Hiddink profiteert PSV ook dus tis nu niet ineens alsof hij ons veel verschuldigd is. En na wat er allemaal gebeurt is zou ik het hem niet kwalijk nemen. Maar dan moet hij dat optijd aangeven. Dan kan de organisatie weer op de schopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg laf zijn, vind eigenlijk ook dat hij het niet kan maken om "zomaar" op te stappen na al die vrijheid die PSV hem gegeven heeft.....maarja we zullen zien hoe het loopt.
Denk dat Australie de poule fase niet overleeft overigens.
RBC thuis met een blessure.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Heeft Gomes een wedstrijd gemist?
Ja, een thuiswedstrijd dacht ik. tegen RBCquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Hoogstrate is hier gelukkig genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef twi het volgende:
Misschien Hoogstrate terughalen?
Veel plezier met het nationaal elftal van Australie
tegen RBC heeft hij niet gespeeld, Zoetebier stond in de basisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
gelukkig hebben we maar 1x tegen RBC gespeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ja, die leek naar het tweede plan. Maar is ook wel een ideaal breekijzer.
Dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef dndiek het volgende:
VOH heeft ook in alle wedstrijden gespeeld, dat vind ik ook wel een verrassing
Je hebt het nog niet mee gekregen?quote:
Hij wil zeker niet naar PSV ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet mee gekregen?
Is in december bij Ajax komen pratenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is in december bij Ajax komen praten
Voetbalzone (discutabele bron, maar zo'n verhaal zetten ze er vast niet zo maar neer)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oei
Heb je ook bron daarvan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is in december bij Ajax komen praten
quote:De oud-international en momenteel verdediger van AC Milan ontkent dat het over een transfer ging.
Haha, nee is erg domquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
"Ik kwam gewoon op de koffie bij Ajax" Zelfs Al Sahaf zou niet met zoiets stoms komen![]()
Ik Jaap Stam ook niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou die Amsterdamse koffie niet vertrouwen
Ik heb ook al eens een foto gezien die Jawi heeft gepost van Stam op de open dag van Ajax. Ik vertrouw er helemaal niks van. Stam zal Martin van Geel ook nog wel kennen en is bovendien een zakkenvuller.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:Cultheld je maakt je toch niet druk over Voetbalzone als bron
Hiddink heeft het inderdaad goed gezien, toen hij in de ziedende hitte met zijn notitieblokje naast de trainingsvelden van San Lorenzo de Almagro jeugdig talent aan het spotten wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef rubbereend het volgende:
maar dit laat inderdaad zien dat Hiddink wel een neusje voor goede aankopen heeft. Buiten Koné is de rest niet bijzonder duur geweest.
Of Hernan Peirone.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef fernando_redondo het volgende:
Carizzo?
19-jarige spits van San Lorenzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef fernando_redondo het volgende:
En wie is dat?
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef fernando_redondo het volgende:
En die is al gekocht door PSV?
Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV. Hij was niet zo positief over PSV in z'n boek, dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Stam had toch al eens gezegd dat het of PSV of Heerenveen zou zijn...
Tjah, wat is een woord tegenwoordig nog?
Ik zocht gewoon een willekeurige club op, waar PSV een talent van heeft gekocht, zoek er maar niets achter f_rquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Volgens mij heeft JJ het over Carizzo, maar die heeft nog niks laten zien
Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:56 schreef pascalheister het volgende:
had fereyra nog best vaker willen zien spelen, die ene keer viel hij best goed in
Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg, cocu even met Stam laten praten
Dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.
dat denk ik ook wel. Cocu die dan ook wat minder mag gaan spelen idd. Het lijkt mij een mooie combinatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar door
ik begrijp het alleen financieel gezien en als bondscoach van Australië. Maar speltechnisch zie ik er weinig heil in. Misschien is ie iets voor Eindhovenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet wat we met die Archie moeten he.![]()
Feyenoord!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV.
13 of 14 goals toch bij Lierse toen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Lierse SK deed hij het best aardig in zijn laatste seizoen, dat kan hij onder Hiddink best herhalen. Hiddink had gewoon een extra spits nodig die niet al te duur is en op het einde van het seizoen zonder veel kosten weg kan en nu slaat hij twee vliegen in één klap.
Zeker in dienst van 'n club als PSV, die toch de meerdere is van elke tegenstander, zal Thompson het niet echt heel verkeerd doen.
14 goals inderdaad. Dat is niet slecht bij een club als Lierse SK. Seizoenen daarvoor was het wel een drama, maar toen had hij ook wel Kone en Huysegems voor zich.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
13 of 14 goals toch bij Lierse toen?
Preciesquote:Op zondag 8 januari 2006 10:03 schreef Neoktheone het volgende:
Als ik zo die reactie lees, wordt ik wel wat milder in mijn opvatting. En als ze hem toch eerst voor een half jaar huren: waarom ook niet... Als hij tegenvalt, stuur je hem aan het einde van het seizoen gewoon weer naar huis!
Terughalen!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
En welke speler debuteerde vandaag bij Betis en redde een punt met een treffer? Robert.
en Sibon wegsturen !!!!quote:
O ik dacht in Australie zeker wel hoor. Een soort local hero status.quote:
Hij is vast niet zo'n vedette als Kewell of Viduka.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
O ik dacht in Australie zeker wel hoor. Een soort local hero status.
Alsof de grootste verdiener per definitie de grootste held is? Dacht 't niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is vast niet zo'n vedette als Kewell of Viduka.
Dat zijn toch wel de twee gevierde sterren van Australië. Thompson niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof de grootste verdiener per definitie de grootste held is? Dacht 't niet.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de twee gevierde sterren van Australië. Thompson niet.
ik zie hem vooralsnog eerst als stand in voor Sibonquote:Op zondag 8 januari 2006 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik ook niet
Ben blij dat PSV hem eerst zal huren en ik zie hem eerder als stand-in voor Jan.
Jonge Aussies kijken toch meer op naar Viduka, Kewell en Emerton dan naar Archie Thompson die bij Lierse SK heeft gevoetbald. Premier League zegt veel meer dan de Jupiler League, ook in Australie.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik krijg nu een beetje zicht op de aankoop van Thompson. Die jongen wordt natuurlijk ook als mentale versterking gehaald. Het is ergens toch wel een vedette ook, betaalbaar. Misschien wordt hij als nestor gehaald voor een lichting jonge Aussies, omdat die connectie nu erg leeft en het een onverzadigde markt betreft.
Gezien hun staat van dienst wel ja. Het schijnt nogal een positief ingestelde, sociale sportman te zijn. Erg belangrijk binnen een club en al helemaal mooi dat ie al een tijdje international is van dat land. Zo iemand gaat een voorbeeldfunctie invullen en zorgt ervoor dat de best beter functioneert. Hoger moraal binnen een groep. teamgeest. Aanspreekpunt jonge landgenoten. Daar zal het wel om gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jonge Aussies kijken toch meer op naar Viduka, Kewell en Emerton dan naar Archie Thompson die bij Lierse SK heeft gevoetbald. Premier League zegt veel meer dan de Jupiler League, ook in Australie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |