RBC thuis met een blessure.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Heeft Gomes een wedstrijd gemist?
Ja, een thuiswedstrijd dacht ik. tegen RBCquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Hoogstrate is hier gelukkig genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef twi het volgende:
Misschien Hoogstrate terughalen?
Veel plezier met het nationaal elftal van Australie
tegen RBC heeft hij niet gespeeld, Zoetebier stond in de basisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
gelukkig hebben we maar 1x tegen RBC gespeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ja, die leek naar het tweede plan. Maar is ook wel een ideaal breekijzer.
Dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef dndiek het volgende:
VOH heeft ook in alle wedstrijden gespeeld, dat vind ik ook wel een verrassing
Je hebt het nog niet mee gekregen?quote:
Hij wil zeker niet naar PSV ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet mee gekregen?
Is in december bij Ajax komen pratenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is in december bij Ajax komen praten
Voetbalzone (discutabele bron, maar zo'n verhaal zetten ze er vast niet zo maar neer)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oei
Heb je ook bron daarvan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is in december bij Ajax komen praten
quote:De oud-international en momenteel verdediger van AC Milan ontkent dat het over een transfer ging.
Haha, nee is erg domquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
"Ik kwam gewoon op de koffie bij Ajax" Zelfs Al Sahaf zou niet met zoiets stoms komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |