abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33781774
Carizzo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33782624
Carrizo is een goede speler
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33782669
Maar daar ging dat stuk over?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:14:24 #254
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33785849
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef fernando_redondo het volgende:
Carizzo?
Of Hernan Peirone.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33785981
En wie is dat?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:20:45 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33786072
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef fernando_redondo het volgende:
En wie is dat?
19-jarige spits van San Lorenzo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33786140
En die is al gekocht door PSV?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:24:22 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33786192
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef fernando_redondo het volgende:
En die is al gekocht door PSV?
Niet dat ik weet
pi_33786392
Volgens mij heeft JJ het over Carizzo, maar die heeft nog niks laten zien
pi_33787078
Stam had toch al eens gezegd dat het of PSV of Heerenveen zou zijn...
Tjah, wat is een woord tegenwoordig nog?
pi_33788863
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Stam had toch al eens gezegd dat het of PSV of Heerenveen zou zijn...
Tjah, wat is een woord tegenwoordig nog?
Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV. Hij was niet zo positief over PSV in z'n boek, dacht ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 januari 2006 @ 10:55:11 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33792552
ik zeg, cocu even met Stam laten praten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33792854
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Volgens mij heeft JJ het over Carizzo, maar die heeft nog niks laten zien
Ik zocht gewoon een willekeurige club op, waar PSV een talent van heeft gekocht, zoek er maar niets achter f_r
pi_33793225
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:56 schreef pascalheister het volgende:
had fereyra nog best vaker willen zien spelen, die ene keer viel hij best goed in
Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33798946
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg, cocu even met Stam laten praten
Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar door
pi_33800592
Melbourne Victory ontvangt PSV-bod op Thompson

7/1/2006 11:35

PSV maakt werk van Socceroo Archie Thompson. Zoals diens zaakwaarnemer al voorspelde, heeft de Eindhovense club per email een officieel bod gedaan op de Australische spits.
‘Het is goed dat er eindelijk een bod ligt na alle speculaties van afgelopen week’, zei Gary Cole op de website van Melbourne Victory. ‘De clubleiding zal het bod van PSV bestuderen en op korte termijn met een reactie komen. We willen graag dat Archie volgende week nog hier speelt.’

De algemeen manager van Melbourne Victory weigerde in te gaan op de condities van het bod, maar naar verluidt gaat het om een half jaar huur met een optie tot koop. Om Thompson over een half jaar definitief in te lijven zou een bedrag van 300.000 euro zijn. Melbourne Victory zou bovendien profiteren van een (lucratieve) doorverkoop.

Thompson (27) is de enige international die uitkomt in de eigen Australische competitie, die in maart zijn laatste wedstrijden kent. Melbourne Victory, dat de international oppikte nadat een avontuur bij Lierse SK was uitgelopen op een teleurstelling, is waarschijnlijk begin februari al uitgespeeld. Mede daarom ziet bondsocach Hiddink voordelen in het aantrekken van Thompson, die bij PSV ook het vertrek van spits Robert kan opvangen.

Bron www.vi.nl
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33800904
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.
Dat zou inderdaad mooi zijn

Mocht Cocu volgend jaar stoppen, of veel minder minuten gaan maken, dan kunnen Afellay, Väyrinnen, Aissati, De Jong en Ferreyra kijken wie er op de plaatsen naast Simons komen
pi_33801352
Eerst huren zou slim zijn !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 januari 2006 @ 17:27:32 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33804014
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar door
dat denk ik ook wel. Cocu die dan ook wat minder mag gaan spelen idd. Het lijkt mij een mooie combinatie.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33804034
Ik begrijp niet wat we met die Archie moeten he.
The gum you like, is coming back in style.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 januari 2006 @ 17:34:53 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33804247
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet wat we met die Archie moeten he.
ik begrijp het alleen financieel gezien en als bondscoach van Australië. Maar speltechnisch zie ik er weinig heil in. Misschien is ie iets voor Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33805901
Bij Lierse SK deed hij het best aardig in zijn laatste seizoen, dat kan hij onder Hiddink best herhalen. Hiddink had gewoon een extra spits nodig die niet al te duur is en op het einde van het seizoen zonder veel kosten weg kan en nu slaat hij twee vliegen in één klap.

Zeker in dienst van 'n club als PSV, die toch de meerdere is van elke tegenstander, zal Thompson het niet echt heel verkeerd doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33806557
Hij wordt gewoon stand-in voor Jan
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:15:43 #274
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33807399
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV.
Feyenoord!
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
pi_33807976
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Lierse SK deed hij het best aardig in zijn laatste seizoen, dat kan hij onder Hiddink best herhalen. Hiddink had gewoon een extra spits nodig die niet al te duur is en op het einde van het seizoen zonder veel kosten weg kan en nu slaat hij twee vliegen in één klap.

Zeker in dienst van 'n club als PSV, die toch de meerdere is van elke tegenstander, zal Thompson het niet echt heel verkeerd doen.
13 of 14 goals toch bij Lierse toen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')