Of Hernan Peirone.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef fernando_redondo het volgende:
Carizzo?
19-jarige spits van San Lorenzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef fernando_redondo het volgende:
En wie is dat?
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef fernando_redondo het volgende:
En die is al gekocht door PSV?
Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV. Hij was niet zo positief over PSV in z'n boek, dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Stam had toch al eens gezegd dat het of PSV of Heerenveen zou zijn...
Tjah, wat is een woord tegenwoordig nog?
Ik zocht gewoon een willekeurige club op, waar PSV een talent van heeft gekocht, zoek er maar niets achter f_rquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Volgens mij heeft JJ het over Carizzo, maar die heeft nog niks laten zien
Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:56 schreef pascalheister het volgende:
had fereyra nog best vaker willen zien spelen, die ene keer viel hij best goed in
Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef rubbereend het volgende:
ik zeg, cocu even met Stam laten praten
Dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gezien de uitspraken van Hiddink lijkt het erop dat Ferreyra even speelritme op moet doen in Argentinië en dat hij bij PSV weinig heeft gespeeld om de prijs te drukken. PSV heeft immers nog de optie tot koop en Ferreyra kan makkelijk mee bij PSV.
dat denk ik ook wel. Cocu die dan ook wat minder mag gaan spelen idd. Het lijkt mij een mooie combinatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stam komt en Cocu gaat nog 1 jaar door
ik begrijp het alleen financieel gezien en als bondscoach van Australië. Maar speltechnisch zie ik er weinig heil in. Misschien is ie iets voor Eindhovenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp niet wat we met die Archie moeten he.![]()
Feyenoord!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stam komt niet naar Ajax joh, maar ook niet naar PSV.
13 of 14 goals toch bij Lierse toen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Lierse SK deed hij het best aardig in zijn laatste seizoen, dat kan hij onder Hiddink best herhalen. Hiddink had gewoon een extra spits nodig die niet al te duur is en op het einde van het seizoen zonder veel kosten weg kan en nu slaat hij twee vliegen in één klap.
Zeker in dienst van 'n club als PSV, die toch de meerdere is van elke tegenstander, zal Thompson het niet echt heel verkeerd doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |