abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33808039
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

13 of 14 goals toch bij Lierse toen?
14 goals inderdaad. Dat is niet slecht bij een club als Lierse SK. Seizoenen daarvoor was het wel een drama, maar toen had hij ook wel Kone en Huysegems voor zich.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33808249
En hij kon het met Paul Put goed vinden, weet niet of die er toen ook al was of dat ze toen Jos Heyligen nog hadden...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33808588
Paul Put zat er volgens mij gedurende zijn laatste jaar. Kone en Huysegems waren toen ook weg, waardoor de tweede keus weer volop het vertrouwen kreeg, bij gebrek aan geld om nieuwe spitsen te halen. Daarvoor zat er iemand anders. Al weet ik het ook niet helemaal zeker....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 januari 2006 @ 01:07:16 #279
93118 Delerium04
Down 2 U Drop
pi_33820079
Ik heb hier een stukje van een trouwe lierse SK supporter dat gaat over het item : "Thompson" tijdens zijn jaren in de belgische competitie.

Ik ben de zever over Thompson beu aan het worden !!! Toeval of niet ik heb 15 jaar lang een seizoenkaart gehad op Lierse en heb nu al 3 jaar een seizoenkaart op PSV. Efkes de feiten geven over Thompson bij Lierse : hij kwam bij Lierse als de TOPSPITS die het zou gaan maken en die Lierse in de top 5 zou houden want toen hij kwam was Lierse niet de degradatieploeg van nu (hij had toen net 13 keer gescoord in 1 interland met Australië tegen Samoa wat een wereldrecord was (is ?) en er waren enorme verwachtingen rondom Thompson welke hij in het begin niet kon waarmaken want in zijn eerste 12 competitiematchen scoorde hij geen enkel doelpunt en de pers in België noemde hem vanaf dat moment een miskoop. In de terugronde van dat eerste seizoen scoorde hij toch nog 9 doelpunten en zag je dat hij volledig was aangepast aan de Belgische competitie want Lierse moest dat jaar heel de tijd vechten tegen degradatie !
Jaar 2 : Lierse wisselt van trainer en de nieuwe trainer kiest volkomen terrecht op dat moment voor het duo Koné (toen 17 jaar en je kon al onmiddellijk zien dat het een topper ging worden !!) en Huysegems. Thompson viel regelmatig in maar na een verloren thuiswedstrijd tegen Sint Truiden maakte de altijd goedlachse Thompson een grap in de kleedkamer wat door de trainer verkeerd werd begrepen en hij werd naar de B-kern verbannen !! Voor mij een onbegrijpelijke zaak dat zo'n trainer zoals Ferera die niks heeft bewezen zomaar een speler naar de b-kern kan verwijzen zonder dat een bestuur daar bij ingrijpt ! (Thompson was trouwens niet de enige speler die hij weggepest heeft !!) Omdat Archie Thompson een supercontract had in Lier bleef hij gewoon in België en had hij geluk dat Ferera na dat seizoen te maken kreeg met de verkoop van Koné (naar Roda voor een peulschil !!!) en Huysegems (voor een peulschil naar AZ !!!) (toen is het me als Liersesupporter wat te veel geworden en ben ik ongeloofelijk blij dat iemand me naar PSV heeft meegenomen wat een club zeg !!) en kreeg Thompson terug zijn kans in de a-kern echter wel met een trainer die duidelijk niet in hem geloofde.
Jaar 4 : Ferera is ondertussen eindelijk ontslagen en Paul Put is de nieuwe trainer van Lierse. Paul Put is de eerste trainer die 100 % in Archie geloofd en die hem kansen geeft : gevolg Archie speelt de pannen van het dak, scoort 14 keer (voor een degradatieploeg) waaronder enkele pareltjes, strooit met assists, maakt acties, ...
Marius Mitu verdient een transfer naar Anderlecht en wordt in de pers omschreven als de Deco van Lierse maar eigenlijk was de steunpilaar vorig seizoen Thompson die ontgoocheld omdat hij duidelijk niet werd gewaardeerd door de Belgische pers en publiek België verlaat en terugkeerd naar Australïe (hij had wel enkele aanbiedingen maar zo'n supercontract als bij Lierse kreeg hij natuurlijk van geen enkele andere middenmoter).
Conclusie : ik denk dat een speler als Thompson zeker een plaats heeft bij PSV (ik heb PSV 3 jaar lang elke thuiswedstrijd competitie en Europees zien spelen dus ik ken de spelersgroep volledig) je mag van hem wel niet zien als de superspits die PSV de Champions League kan laten winnen !!
Het is een speler die technisch goed onderlegt is, die een doelpunt kan maken, snel is en zeker niet moet onder doen voor types als Beasley, Sibon, Robert en andere Vonlanthens. Maar war Guus Hiddink vooral charmeert denk ik is dat deze Australiër steeds positief ingesteld is, een winnaar is en als karakter een echte PSV speler is (hij zit een jaar in de B-kern van Lierse en maakt er geen problemen, hij zit bij Australië op de bank en zorgt voor de sfeer in de ploeg)
Laat maar komen Thompson en ik hoop dat je bij de PSV aanhang en pers in Nederland een eerlijke kans gaat krijgen dan heeft PSV er een goede speler bij (hij mag ook nog naar het WK wat toch het evenement van het jaar is en dat is voor PSV alleen maar positief als er veel PSV-ers aan de slag zijn!)
Can't pay my rent, cause all my money's spent. But that's ok cauze I'm still fly..
pi_33820597
Leuk stukje dat wel, khoop dan ook dat hij gelijk heeft
en je moet op zich ook vertrouwen hebben in Hiddink, die ziet er waarschijnlijk een meerwaarde in die kerel

Dus, als het niet teveel moet kosten, laat het maar komen
pi_33825010
Als ik zo die reactie lees, wordt ik wel wat milder in mijn opvatting. En als ze hem toch eerst voor een half jaar huren: waarom ook niet... Als hij tegenvalt, stuur je hem aan het einde van het seizoen gewoon weer naar huis!
We sure are cute for two ugly people.
pi_33831150
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:03 schreef Neoktheone het volgende:
Als ik zo die reactie lees, wordt ik wel wat milder in mijn opvatting. En als ze hem toch eerst voor een half jaar huren: waarom ook niet... Als hij tegenvalt, stuur je hem aan het einde van het seizoen gewoon weer naar huis!
Precies
pi_33841401
En welke speler debuteerde vandaag bij Betis en redde een punt met een treffer? Robert .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33841743
Oh my god
  zondag 8 januari 2006 @ 20:02:58 #285
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33841837
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
En welke speler debuteerde vandaag bij Betis en redde een punt met een treffer? Robert .
Terughalen!!!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33841859
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

Terughalen!!!
en Sibon wegsturen !!!!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33841889
Misschien raakt die de komende 6 maanden geen bal meer
pi_33841950
Ik krijg nu een beetje zicht op de aankoop van Thompson. Die jongen wordt natuurlijk ook als mentale versterking gehaald. Het is ergens toch wel een vedette ook, betaalbaar. Misschien wordt hij als nestor gehaald voor een lichting jonge Aussies, omdat die connectie nu erg leeft en het een onverzadigde markt betreft.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33841980
Een vedette

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33842030
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef cultheld het volgende:
Een vedette

O ik dacht in Australie zeker wel hoor. Een soort local hero status.
pi_33842065
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

O ik dacht in Australie zeker wel hoor. Een soort local hero status.
Hij is vast niet zo'n vedette als Kewell of Viduka.
pi_33843056
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is vast niet zo'n vedette als Kewell of Viduka.
Alsof de grootste verdiener per definitie de grootste held is? Dacht 't niet.
pi_33843152
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Alsof de grootste verdiener per definitie de grootste held is? Dacht 't niet.
Dat zijn toch wel de twee gevierde sterren van Australië. Thompson niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 januari 2006 @ 23:05:20 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33850101
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zijn toch wel de twee gevierde sterren van Australië. Thompson niet.
ja idd. dat lijkt me logisch. Die hebben nog een fatsoenlijke carriere in Europa.

TLK pas op dat je niet te positief over Archie gaat denken want dan kan het alleen maar tegenvallen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33851684
Ben ik ook niet
Ben blij dat PSV hem eerst zal huren en ik zie hem eerder als stand-in voor Jan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 januari 2006 @ 23:48:36 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33852013
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik ook niet
Ben blij dat PSV hem eerst zal huren en ik zie hem eerder als stand-in voor Jan.
ik zie hem vooralsnog eerst als stand in voor Sibon
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33852393
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik krijg nu een beetje zicht op de aankoop van Thompson. Die jongen wordt natuurlijk ook als mentale versterking gehaald. Het is ergens toch wel een vedette ook, betaalbaar. Misschien wordt hij als nestor gehaald voor een lichting jonge Aussies, omdat die connectie nu erg leeft en het een onverzadigde markt betreft.
Jonge Aussies kijken toch meer op naar Viduka, Kewell en Emerton dan naar Archie Thompson die bij Lierse SK heeft gevoetbald. Premier League zegt veel meer dan de Jupiler League, ook in Australie.
pi_33852670
Van iedere voetballer uit Australië is de droom de Premier League
pi_33852707
Dus Thompson is daar niet bepaald de grote vedette. Dat hij in Belgie heeft gevoetbald voor Lierse SK boeit echt niemand in Australie.
pi_33852783
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jonge Aussies kijken toch meer op naar Viduka, Kewell en Emerton dan naar Archie Thompson die bij Lierse SK heeft gevoetbald. Premier League zegt veel meer dan de Jupiler League, ook in Australie.
Gezien hun staat van dienst wel ja. Het schijnt nogal een positief ingestelde, sociale sportman te zijn. Erg belangrijk binnen een club en al helemaal mooi dat ie al een tijdje international is van dat land. Zo iemand gaat een voorbeeldfunctie invullen en zorgt ervoor dat de best beter functioneert. Hoger moraal binnen een groep. teamgeest. Aanspreekpunt jonge landgenoten. Daar zal het wel om gaan.

Is er dan godverdomme niemand die het snapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')