Bukowsk is een blablarapper voor ouderen, Harry.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
gelul, jij bent maakbaar
Je moet nog een hoop leren, joh.
Waarom is het opzienbarender. Snoop Dogg is toch gewoon coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Natuurlijk is het opzienbarender wanneer jij het zegt, dus was het jouw citaat. Zoek nu eens iets waarmee ik verlegen ben.
Vragen naar de bekende wegquote:Mag je alweer naar school, Maarten?
Moderniseren dan maar..quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bukowsk is een blablarapper voor ouderen, Harry.
Daar ben ik niet echt verlegen mee. Fabienne is nu op TV.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom is het opzienbarender. Snoop Dogg is toch gewoon cool.
Raad de quote:
[..]
Vragen naar de bekende weg.
Het viel te proberenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar ben ik niet echt verlegen mee. Fabienne is nu op TV.
Met dat fitness apparaat? Die heb ik weleens gezien. Echt goed ziet ze er daar niet uit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Het was een reclamefilmpje, dus ze zal wel terugkeren.
Dat is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het was een reclamefilmpje, dus ze zal wel terugkeren.
Ja, als je reakties wil van milagroquote:
Daar is niets mis mee, maar dan ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, als je reakties wil van milagro
in haar bedstee geknald, denk ik. Het is vast zo'n primitief 7 daags nieuwjaar onder een berenvel ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Waar is sigme eigenlijk gebleven.... ?!
Is dit weer een gedegradeerde 3-rangs mannen klubje. ?
Genverbrander.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Waar is sigme eigenlijk gebleven.... ?!
Is dit weer een gedegradeerde 3-rangs mannen klubje. ?
Prima, vanuit hier kun je je nog een zuivere linkse mening vormen. Alle troep heb je nu aangekaart.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
De Linkse Lente
De vara en haar subjectieve visie
De smerige spelletjes van Greenpeace
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Interessant stuk, over Iran, G-B.
Ik ga maar eens naar bed.![]()
Welterusten allen, en wie ik niet meer spreek: alvast een heel fijn feest gewenst!
Doelstelling voor 2006.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Tafkahs het volgende:
Prima, vanuit hier kun je je nog een zuivere linkse mening vormen. Alle troep heb je nu aangekaart.
Nu alleen nog de rechtse onzin meenemen, maar dat is makkelijker natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |