abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30500660
quote:
GroenLinks-leider Femke Halsema heeft vandaag tijdens een partijbijeenkomst in Nijmegen de 'Linkse Lente' van start doen gaan. Dat is een brede beweging voor burgers en organisaties met linkse opvattingen die een verandering van het 'leefklimaat' nastreven en een ander kabinetsbeleid.

Volgens Halsema wakkert het huidige 'sombere' kabinet onverdraagzaamheid en discriminatie alleen maar aan. ''Ik wil breken met de koude rechtse winter. Ik pleit voor een socialer beleid met meer aandacht voor zwakkeren in de samenleving en voor natuur en milieu.''

Bij de beweging hoort ook een website, LinkseLente.nl, alwaar progressieve ideeën worden gebundeld. Op de site zijn onder meer bijdragen te vinden van advocate Britta Böhler, theatermaker Adelheid Roosen, schrijver Geert Mak en tv-grootheden Harry de Winter, Jack Spijkerman en Paul de Leeuw. Allen hebben zich bij de Linkse Lente aangesloten.

Vandaag stelde Halsema zich overigens ook kandidaat voor het lijsttrekkerschap van GroenLinks bij de eerstvolgende Tweede-Kamerverkiezingen, die (behoudens een regeringscrisis) in 2007 zullen plaatsvinden.
Femke Halsema start 'Linkse Lente'

Tsja op het eerste gezicht zou ik zeggen dat de site gemaakt is door een 5de groep op de basisschool maar wat is het doel van deze site?
Is dit de zoveelste poging om het "rechtse" beleid van de regering af te schilderen en in te ruilen voor een idealistische utopie van links.

Het is allemaal leuk en aardig maar de grondleggers van dit idee leven met hun hoofd in een wereld die niet verder reikt dan de polder, buiten de polder hebben mensen als Femke Halsema, Jack Spijkerman echt niets te vertellen. gelukkig maar
pi_30501104
Haar subsidie potje moet weer gespekt worden en zal dit daarom ook over de rug van de nederlandse burger doen. Het schijnt dat groenlinks niet links genoeg is voor mevrouw dus gaat mevrouw de knuffel allochtoon lekker heerlijk met nog zo'n groepje van tuinbroekdragende overbezorgde (lees: overgesubsidieerde) huisvrouwtjes zitten zeiken en zal anderen mensen blijven lastigvallen met hun linkse gezeik.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_30501241
Het feit dat iemand als Jack Spijkerman meedoet met dit project ondermijnt toch meteen de geloofwaardigheid.

Jack Spijkerman de man zonder principes die duidelijk Euro tekens in zijn ogen had en daardoor naar Talpa is gegaan. Schrijnend om te zien dat onder het kopje "graaien" geen melding wordt gedaan van Jack Spijkerman.

Aan de andere kant is het fijn dat deze mensen hun eigen glazen ingooien en zij zichzelf belachelijk maken waardoor de geloofwaardigheid tot onder het vriespunt daalt.

De Linkse Winter was beter geweest
pi_30501334
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het feit dat iemand als Jack Spijkerman meedoet met dit project ondermijnt toch meteen de geloofwaardigheid.

Jack Spijkerman de man zonder principes die duidelijk Euro tekens in zijn ogen had en daardoor naar Talpa is gegaan. Schrijnend om te zien dat onder het kopje "graaien" geen melding wordt gedaan van Jack Spijkerman.

Aan de andere kant is het fijn dat deze mensen hun eigen glazen ingooien en zij zichzelf belachelijk maken waardoor de geloofwaardigheid tot onder het vriespunt daalt.

De Linkse Winter was beter geweest
Rossenmuller kan ook goed graaien. Maar dat geld zo'n beetje voor alle bekenden mensen. Never miss a great opportunity to fuck someone over with his own money.
pi_30501458
Jack Spijkerman haalt de geloofwaardigheid compleet onderuit inderdaad. Die doet alleen mee om zn weggelopen fans te latren zien dat hij toch nog wel een beetje links is.
pi_30501492
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef Vampier het volgende:
Rossenmuller kan ook goed graaien. Maar dat geld zo'n beetje voor alle bekenden mensen. Never miss a great opportunity to fuck someone over with his own money.
Ik denk dat Rosenmöller zijn gezicht daar niet durft te laten zien. Hij heeft nog een en ander uit te leggen bij PaVEM en hij heeft alweer een nieuw project wat hij kan laten mislukken.
  zondag 11 september 2005 @ 23:56:04 #7
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30501820
Geert Mak is ook niet serieus te nemen, met zijn fictie boekje over de 'nazi' media en politici die een hetze voerde tegen alles wat links en moslim was na de moord op Theo van Gogh. Deze beroeps-stemmingmaker kan beter weer boeken gaan schrijven dan mee doen aan dit soort walgelijke, die ik uit de grond van mijn hart haat, clubjes.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 11 september 2005 @ 23:57:47 #8
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30501878
Ik snap zoiezo niet dat mensen nog op GL kunnen stemmen na al hun affaires in het verleden en ook de huidige ontwikkelingen omtrent een 'molukker'. Je zou bijna zeggen dat GL een aantrekkingskracht uitvoert op allochtoontjes met een niet al te zuiver geweten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_30502110
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef Pracissor het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat mensen nog op GL kunnen stemmen na al hun affaires in het verleden en ook de huidige ontwikkelingen omtrent een 'molukker'. Je zou bijna zeggen dat GL een aantrekkingskracht uitvoert op allochtoontjes met een niet al te zuiver geweten.
m.a.w werkschuw tuig dat liever op een andere manier hun geld gaat verdienen... met inderdaad... een subsidie aftrek clubje op te richten zoals in dit geval.
  maandag 12 september 2005 @ 02:56:39 #10
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30505141
Heeft iedereen Britta Bohler gemist?

Als er iemand 'eng' is, is zij het wel.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_30506593
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef Pracissor het volgende:
Boeiend.

De VVD heeft een ex-nazi in de gelederen, de SGP is bewezen discriminerend bezig, de CDA heeft viezerikken binnen de gelederen; allemaal zeeeer boeiend natuurlijk.

Maar ja, het is links he, dus per definitie al kut in jouw ogen (je weet wel, die dingen met kleppen ervoor).
pi_30506810
Leuk, weer eens een links-bash-topic-zonder-enige-inhoud.
pi_30507093
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Vhiper het volgende:

Zelfs bij een vaag iets als de linkse lente, waar zelfs ik als zogenaamd linkse user een hoop vraagtekens bij heb en waar ook ik een hoop gaten in kan schieten, komt de zogenaamde rechtste kliek niet verder dan de gebruikelijke cliches en persoonlijke aanvallen. Inhoudelijk komt er niets, zelfs niet als het ze bijna niet makkelijker gemaakt kan worden. Hulde, ongeloofwaardiger kunnen ze zichzelf niet maken, bravo
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_30507638
Het is wederom kwaliteit inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 12 september 2005 @ 10:13:14 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507680
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Boeiend.

De VVD heeft een ex-nazi in de gelederen, de SGP is bewezen discriminerend bezig, de CDA heeft viezerikken binnen de gelederen; allemaal zeeeer boeiend natuurlijk.

Maar ja, het is links he, dus per definitie al kut in jouw ogen (je weet wel, die dingen met kleppen ervoor).
Uhm nee sorry, met SP vind ik niet veel mis. Die partij heeft op veel gebieden tenminste enige vorm van realisme en het is geen naive multi-culturele moslim-lovende partij. Daarnaast is het aantal kamerleden met een duister verleden in de gelederen van GL relatief gezien een stuk hoger als dat van de grotere partijen of de andere kleinere partijen.

Maar ja, wij zijn rechts he, dus per definitie kut in jouw ogen, kunnen alleen maar bashen omdat het 'links zou zijn'.
  maandag 12 september 2005 @ 10:14:03 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507696
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Boeiend.

Voor de rest reageer je niet inhoudelijk, 'anderen hebben ook slechte mensen, boeeehhhoooeee'.
  maandag 12 september 2005 @ 10:14:42 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507704
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Vhiper het volgende:
Leuk, weer een linkse user reactie-zonder-enige-inhoud.
  maandag 12 september 2005 @ 10:15:21 #18
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507716
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:10 schreef du_ke het volgende:
Het is wederom kwaliteit inderdaad .
Of je zegt gewoon dat je geen argumenten hebt om inhoudelijk te discussieren over onze standpunten omtrent deze 'linkse lente'.
  maandag 12 september 2005 @ 10:16:19 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30507739
wat een geweldig initiatief, zo goed verbal and sack?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30507743
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:15 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Of je zegt gewoon dat je geen argumenten hebt om inhoudelijk te discussieren over onze standpunten omtrent deze 'linkse lente'.
Behalve allerhande persoonlijke aanvallen zie ik nog niet echt argumenten en standpunten staan.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 12 september 2005 @ 10:17:41 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507762
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Behalve allerhande persoonlijke aanvallen zie ik nog niet echt argumenten en standpunten staan.
'Oogkleppen?'
pi_30507764
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:15 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik heb net je posts in dit topic even doorgelezen en van enige inhoud is geen sprake. Het is een hoop kansloos gehuil. Van zij zijn naar en gemeen en ik ben vroeger gepest door een hippie. En ach als je dat mooi vind moet je dat vooral doen maar dan geen andere mensen aanspreken op gebrek aan inhoud. Dit is gewoon het zoveelste linksbash topic...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30507788
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
wat een gewelidig initiatief, zo goed verbal and sack?
En waarom vind je het een goed initiatief zhi? Ik vind het eigenlijk nog al een onzin. En dan ook nog eens slecht uitgedachte en uitgewerkte onzin. Ik ben wel benieuwd of anderen, zoals jij misschien, ook dezelfde opvatiign hebben en dit kunnen onderbouwen met goede steekhoudende argumenten, anders dan persoonlijke aanvallen op de initiatiefnemers en volgelingen van deze linkse lente.
  maandag 12 september 2005 @ 10:20:51 #24
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30507812
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb net je posts in dit topic even doorgelezen en van enige inhoud is geen sprake. Het is een hoop kansloos gehuil. Van zij zijn naar en gemeen en ik ben vroeger gepest door een hippie. En ach als je dat mooi vind moet je dat vooral doen maar dan geen andere mensen aanspreken op gebrek aan inhoud. Dit is gewoon het zoveelste linksbash topic...
Ach, als je het zo inhoudsloos vindt kan je net zo goed niet reageren toch?
quote:
Het is een hoop kansloos gehuil. Van zij zijn naar en gemeen en ik ben vroeger gepest door een hippie.
nee das pas goed inhoudelijke reageren waarom ik enige inhoud zou missen
  maandag 12 september 2005 @ 10:21:38 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30507832
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En waarom vind je het een goed initiatief zhi? Ik vind het eigenlijk nog al een onzin. En dan ook nog eens slecht uitgedachte en uitgewerkte onzin. Ik ben wel benieuwd of anderen, zoals jij misschien, ook dezelfde opvatiign hebben en dit kunnen onderbouwen met goede steekhoudende argumenten, anders dan persoonlijke aanvallen op de initiatiefnemers en volgelingen van deze linkse lente.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')