abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33565948
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, "het koppel" Tatjana - Pechtold, Och vader lief, toe drink niet meeeeeheeeer.. @ ned3
Da's echt zo'n duf babyboomerprogramma...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33565951
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef RichardQuest het volgende:
D'r ligt hier trouwens echt ijs op straat...nou maar hopen dat het de rotjes morgen niet uitblust .
hier ook, het lijkt wel alsof we een ramp tegemoet krijgen..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33566107
Les Poppys in de top 2000 . Wat een vertoning.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33566168
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef RichardQuest het volgende:
Les Poppys in de top 2000 . Wat een vertoning.
Gelukkig mag Tom Waits wel hoog.. naar het schijnt
pi_33566227
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Gelukkig mag Tom Waits wel hoog.. naar het schijnt
Met z'n Ramones-shirtje, die zou 'ie moeten duwen.
pi_33566290
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Met z'n Ramones-shirtje, die zou 'ie moeten duwen.
Wacht maar, straks als hij niet meer uit z'n woorden komt, dan is het : nahnahnana nana na nana, I wanna be sedated
pi_33566327
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wacht maar, straks als hij niet meer uit z'n woorden komt, dan is het : nahnahnana nana na nana, I wanna be sedated
1.2.3.4!
pi_33566423
nahnahnana nana na nana, Ik wil graag verdoofd worden
pi_33566652
wat was abba toch verschrikkelijk
pi_33566841
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
wat was abba toch verschrikkelijk
Je zal het maar in je top 10 hebben.
pi_33566932
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je zal het maar in je top 10 hebben.
Je weet het niet he.. Tatjana moest zichtbaar niets van Pechtold hebben en andersom wilde Pechtold wel een stukje Tatjana proberen... zo ontstaan dus de meest verschrikkelijke lijstjes he
pi_33567000
Dat heb ik denk ik dan net gemist.

.
pi_33567058
doei
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:41:31 #114
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33568179
hee medefokkers!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:42:37 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33568206
hoi DionysuZ
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:43:47 #116
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33568238
hai extrawaskracht
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33571556

Boh...
Ingedommeld voor de pc, ik moet gewoon niet zoveel denken, dan wordt ik ook niet zo moe.
Ik wens in elk geval:
Drugshond
Sigme
Yildiz
PBerends
Johan HuizingaDe With
Finder_Elftowns
Floripas
RichardQuest
Dionysius (en Apollo)
Extrawaskracht (Nog veel draaiplezier)
Tafkahs
George Butters
Sidekick
MrX1982
Rm-RF
Pracissor
Freako
Sizzler
Mutant01 (Salaam)
Klowjow
Monidique
Du_ke
Zakjapannertje
In willekeurige volgorde uiteraard...
En eenieder die ik onverhoopt vergeten ben, een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar en een fijne jaarwisseling , mij zie je niet meer dit jaar.
pi_33571715
Aaahikwordgek, akkersloot, Alicey, -angel-, Bansheeboy, BloodHoundFromHell, Bluesdude, Bupatih, Calvobbes, CANARIS, Chewie, Conflict, Croupouque, Dagonet, Degroeneridder, Den_Dead_Kennedys, Diego_Armando_Maradonna, DionysuZ, Disciple_of_Guinness, Dora_van_Crizadak, Drugshond, DrWolffenstein, Du_ke, dVTB, Extrawaskracht, Floripas, Freako, FuifDuif, Gelly, George-Butters, Gia, Godslasteraar, Hallulama, Harry_Sack, heiden6, HiZ, JanMichiel, Johan_De_With, kaalhei, Keromane, KirmiziBeyaz, Klemvast, knowall, Kozzmic, Lemmeb, Lionsguy18, Lithion, LodewijkNapoleon, lord_vetinari, maartena, Mac, Maerycke, Mannee, McCarthy, Meki, MichielDude, Monidique, MrX1982, Mwanatabu, nikk, OllieA, Parabola, pberends, Peter_Hoopman, Pietverdriet, PJORourke, Pool, RM-rf, Ryan3, SANCTAsimplicissimus, Scandum, SCH, Sickie, Sidekick, Sigme, Silmarwen, sizzler, sjun, Sp3c, Speedfreak1, StefanP, steijn, Tafkahs, Tarak, thabit, Toad, Tong80, Valid, Vasilli-Z, Verbal, Vhiper, Yildiz, Ype, Yvonne, zoalshetis: Gelukkig nieuwjaar.

[ Bericht 24% gewijzigd door RichardQuest op 31-12-2005 10:16:23 ]
pi_33571735
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Waar is sigme eigenlijk gebleven.... ?!
Is dit weer een gedegradeerde 3-rangs mannen klubje. ?
Sigme was afgelopen dagen wat op pad enzo. Vergaderen met wat leden van een forumpje. Erg gezellig, in echtleven waren ze minstens zo leuk als online. Blijft toch apart, het cafe in het een handvol mensen die je niet kent, en toch ook wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:45:41 #120
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33572431
quote:
Een vonk van optimisme licht op in de economie

ROTTERDAM, 30 DEC. Een voorspoedig nieuwjaar: voor het eerst in lange tijd kan die wens uitkomen. Calamiteiten daargelaten, belooft 2006 het beste economische jaar te worden sinds de eeuwwisseling.

Zou het dan eindelijk zo ver zijn? Aan de vooravond van 2006 maakt zich van Nederland voorzichtig een stemming meester die zo ver was weggezakt dat we al bijna vergeten waren hoe ze voelde: optimisme. Het consumentenvertrouwen staat op zijn minst lage punt in 3,5 jaar, de werkloosheid daalt weer, het aantal vacatures neemt toe. De kerstinkopen overstegen dit jaar voor het eerst de 600 miljoen euro en – mocht dat een graadmeter zijn – de voorverkoop van vuurwerk zag een stijging van 10 procent. Het bedrijfsleven ziet de toekomst al langer rooskleurig, en ziet de winsten fors stijgen, mede als gevolg van de jarenlange loonmatiging. Voor wie het mocht zijn ontgaan: de Amsterdamse beursindex steeg dit jaar met meer dan een kwart. Beleggen loonde weer. Aan de forse verhogingen van afdrachten aan de wankelende pensioenfondsen komt een eind. De verwachte groei van de koopkracht met 1,25 procent kan dan ook nog verder meevallen.

Zo lijkt alles klaar voor een letterlijk voorspoedig 2006. De klassieke drietrapsraket, waarbij eerst export het economisch herstel aanjaagt, dan de investeringen en daarna de consumptieve bestedingen, heeft bij de derde trap even gehaperd. Maar nu bij de consument het vertrouwen langzamerhand lijkt terug te keren, kan de economie eindelijk worden verlost van vijf lange jaren van lethargie.

Het Centraal Planbureau voorziet voor 2006 een economische groei van 2,5 procent. Dat is, in de ogen van meeste andere voorspellers, aan de hoge kant. Maar zelfs een groei van 2 procent zou al de beste prestatie worden sinds 2000. Geen vuiltje aan de lucht dus? De economie is geen Von Münchhausen, die zichzelf aan de haren optrekt uit het moeras. Zonder behulpzame omstanders lukt dat niet. Volgens prognoses van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling, de club van rijke industrielanden, groeit de eurozone waarvan Nederland deel uitmaakt, volgend jaar met ruim 2 procent. Ook dat is de beste groei in zes jaar. De Oude Wereld komt terug, en dat geldt ook voor Japan, dat zich definitief lijkt te ontworstelen aan vijftien jaar malaise. De rest van de wereldeconomie blijft het volgens de ramingen goed doen, met de Verenigde Staten en China voorop.

Zijn er dan geen beren op de weg? In eigen land blijft het bijvoorbeeld moeilijk om te voorzien hoe de burger gaat reageren op het inkomenseffect van het nieuwe zorgstelsel, of hij genoegen blijft nemen met een zeer matige loongroei en of de allesbepalende huizenmarkt op peil blijft. En het consumentenvertrouwen mag dan fors zijn opgeveerd, het is per saldo nog steeds negatief.

Internationaal groeit langzamerhand de twijfel of de VS en ook China de jaren van voorspoed onbelemmerd aaneen kunnen blijven rijgen. Bovendien: Europa, en zeker ook Japan, hebben vaker een valse dageraad beleefd. Wie bedreigingen wil zien, vindt ze: van een aanslag tot een kabinetscrisis, van een internationale financiële crisis tot een verdere stijging van de olieprijs.

De kans op zulke calamiteiten is er altijd. Hij kan op zijn best fungeren als waarschuwing dat extreme stemmingen ook economisch schadelijk zijn. De collectieve zelfoverschatting eind vorige eeuw, en de ontgoocheling erna, liggen nog vers in het geheugen. Dat geldt ook voor het buitensporige pessimisme dat tot voor kort in Nederland domineerde. Het ontluikend optimisme kan aan de vooravond van 2006 dan ook beter niet van de daken worden geschreeuwd.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:46:21 #121
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33572441
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Sigme was afgelopen dagen wat op pad enzo. Vergaderen met wat leden van een forumpje. Erg gezellig, in echtleven waren ze minstens zo leuk als online. Blijft toch apart, het cafe in het een handvol mensen die je niet kent, en toch ook wel.
Het kan de beste overkomen. Ik neem je niets kwalijk.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33572470
Het cafe in met mensen die bier smokkelen, dat is pas vreemd.
pi_33572595
Aaahikwordgek, akkersloot, -angel-, Bansheeboy,BloodHoundFromHell, Bluesdude, Chewie,
CMT, Conflict, Dagonet, Degroeneridder, Den_Dead_Kennedys, Diego_Armando_Maradonna, DionysuZ, Disciple_of_Guinness, Dora_van_Crizadak, Drugshond, DrWolffenstein, Du_ke, dVTB, Extrawaskracht, Floripas, Freako, FuifDuif, Gelly, George-Butters, Gia, Godslasteraar, Hallulama, heiden6, HiZ, JanMichiel, Johan_De_With, Keromane, KirmiziBeyaz, Klemvast, Klowjow, knowall, Kozzmic, Lemmeb, Lionsguy18, Lithion, LodewijkNapoleon, lord_vetinari, Lucida, maartena, Mac, Maerycke, Mannee, McCarthy, Meki, MichielDude, Monidique, MrX1982, Mwanatabu, nikk, OllieA, Parabola, pbagger, pberends, Peter_Hoopman, Pietverdriet, PJORourke, Pool, RichardQuest, RM-rf, Ryan3, SANCTAsimplicissimus, Scandum, SCH, Sickie, Sidekick, Sigme, Silmarwen, sizzler, sjun, Sp3c, Speedfreak1, Stali, StefanP, steijn, Tarak, thabit, Toad, Tong80, tuana, Valid, Vasilli-Z, Verbal, Vhiper, Yildiz, Ype, Yvonne, zakjap & zoalshetis: Gelukkig oudjaar.

--

Als ik iemand ben vergeten, dan zal dat wel een reden hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door Tafkahs op 31-12-2005 11:04:40 ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:56:48 #124
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:01:18 #125
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33572723
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Het cafe in met mensen die bier smokkelen, dat is pas vreemd.
En ongezellig.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:04:36 #126
89730 Drugshond
pi_33572779
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:28:07 #128
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33573302
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zeg Drugshond wat gebruik jij allemaal om je download activiteiten af te schermen van pottenkijkers? Ik weet dat je peerguardian gebruikt, maar wat nog meer?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:33:15 #129
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33573449
Dit zeggen ze er niet bij bij de SP, Groenlinks en andere minderhedensteuners: Het is gewoon een beroep illegaal zijn.
quote:
Illegalen brand vaker uitgezet

AMSTERDAM, 31 DEC. De elf vreemdelingen die in de nacht van 27 oktober omkwamen bij de brand in het detentiecentrum bij Schiphol, behoorden tot de naar schatting 380.000 illegalen die binnen Europa heen en weer reizen om geld te verdienen.

In Nederland zijn rond de 100.000 illegalen die regelmatig het land worden uitgezet en, vaak onder valse namen, weer binnenkomen.

Dat blijkt uit een reconstructie van de voorgeschiedenis van de elf omgekomen vreemdelingen. Alle elf zaten vast op grond van artikel 59 van de Vreemdelingenwet: onrechtmatig verblijf. Drie van de elf waren afgewezen asielzoeker. De anderen hadden eerder in vreemdelingenbewaring gezeten in Nederland en waren eerder uitgezet.

Ze werden aangehouden omdat ze geen papieren bij zich hadden of omdat ze zonder vergunning aan het werk waren. Eind juni trok de Europese Unie 6,7 miljoen uit om de buitengrenzen van de EU te beschermen tegen illegalen. Maar sinds het Schengenakkoord wordt er aan de binnengrenzen van 13 van de 25 EU-lidstaten niet meer gecontroleerd.

De Surinamer Robert Arah (34) gebruikte vier valse namen, waardoor het bijna onmogelijk werd hem uit te zetten. Het land van bestemming, Suriname, kon geen laissez-passer verstrekken voor een ongewenste vreemdeling zonder paspoort met een valse naam. Hij zat in 2002, 2003 en 2005 in vreemdelingenbewaring steeds onder een andere naam. Zijn vriendin had al een ticket gekocht om hem na zijn uitzetting weer terug te laten komen naar Nederland.

De Koerd Mehmet Ava (41) vluchtte in 1992 uit Turkije en leefde sindsdien het leven van zoveel illegalen. Hij vroeg asiel aan in België en Frankrijk, en twee keer in Nederland. Logeerde bij kennissen, verdiende wat geld met klusjes. Tot de invoering van de identificatieplicht op 1 januari 2005, liet hij de NS-kaart van een vriend zien als de politie naar zijn papieren vroeg. Op 22 oktober 2005 veroorzaakte hij een aanrijding. Hij kon geen geldige papieren tonen en werd overgebracht naar het detentiecentrum bij Schiphol.

Kemal Sahin (51), ook een Koerd, had in Nederland een asielaanvraag lopen. In 1998 was hij al een keer afgewezen door Nederland. Hij vertrok naar Hongarije, maar kwam terug. Zijn aanvraag werd opnieuw afgewezen. Hij zou worden uitgezet naar Hongarije.

Binnen de Europese Unie is afgesproken dat het land waar een asielzoeker eerder verbleef, de asielaanvraag moet onderzoeken.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:39:11 #130
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33573620
quote:
Belliot: moslims zijn geen slachtoffers

AMSTERDAM, 31 DEC. De Amsterdamse wethouder Hannah Belliot (PvdA) vindt dat Amsterdam de moslimbevolking op een verkeerde manier benadert.

„Help mensen om kansen te creëren voor zichzelf en voor hun familie”, zegt ze vandaag in NRC Handelsblad. „Nu wordt het slachtofferschap zodanig uitgekristalliseerd dat volgens mij de gemiddelde moslim zijn bed niet meer uitkomt.”

Belliot zegt dat binnen het college van B en W heftige meningsverschillen bestaan over de verhouding tussen kerk en staat. Zelf is ze voorstander van een absolute scheiding, in tegenstelling tot burgemeester Cohen. „Waarom moeten wij over godsdienst gaan praten? Waarom moeten wij, betaald door de overheid, in de moskeeën debatten organiseren over de plek die godsdienst moet krijgen? Ik vind dat glibberig.”

Moslims zijn niet zielig, benadrukt Belliot. „Ze kunnen genoegzaam zelf denken. We moeten ze niet in hun moskeeën opzoeken, uit hun moskeeën willen halen. Ik denk dat je zuiver moet zijn en moet aangeven wat de wetten van dit land voorschrijven.”
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33573751
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:33 schreef George-Butters het volgende:
Dit zeggen ze er niet bij bij de SP, Groenlinks en andere minderhedensteuners: Het is gewoon een beroep illegaal zijn.
[..]
Bas! Weet SCH dit al?
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:43:30 #132
89730 Drugshond
pi_33573752
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:28 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Drugshond wat gebruik jij allemaal om je download activiteiten af te schermen van pottenkijkers? Ik weet dat je peerguardian gebruikt, maar wat nog meer?
Een dikke firewall... ZoneLabs Pro 5.5 (bewust nog geen versie 6 - instabiel).
Karpesky (AV).
Een router (LinkSys).
En een PestPatrol Monitor.
En een seperate download partitie, buiten mijn systeemfiles om met specifieke rechten.
pi_33573811
Jongens,

Ik ga niet zo'n lijstje namen maken hoor .
Allen een heelgoed oudjaar gewenst, volgend jaar kom ik ieder wel een voor een zoenen, ok?

Ik ga me nu in echtleven storten, tot volgend jaar
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:46:01 #134
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33573823
Een gelukkig en gezegend nieuwjaar! Aan iedereen hier op POL!

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_33573864
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 09:57 schreef RichardQuest het volgende:
Aaahikwordgek, akkersloot, Alicey, -angel-, Bansheeboy, BloodHoundFromHell, Bluesdude, Bupatih, Calvobbes, CANARIS, Chewie, Conflict, Croupouque, Dagonet, Degroeneridder, Den_Dead_Kennedys, Diego_Armando_Maradonna, DionysuZ, Disciple_of_Guinness, Dora_van_Crizadak, Drugshond, DrWolffenstein, Du_ke, dVTB, Extrawaskracht, Floripas, Freako, FuifDuif, Gelly, George-Butters, Gia, Godslasteraar, Hallulama, Harry_Sack, heiden6, HiZ, JanMichiel, Johan_De_With, kaalhei, Keromane, KirmiziBeyaz, Klemvast, knowall, Kozzmic, Lemmeb, Lionsguy18, Lithion, LodewijkNapoleon, lord_vetinari, maartena, Mac, Maerycke, Mannee, McCarthy, Meki, MichielDude, Monidique, MrX1982, Mwanatabu, nikk, OllieA, Parabola, pberends, Peter_Hoopman, Pietverdriet, PJORourke, Pool, RM-rf, Ryan3, SANCTAsimplicissimus, Scandum, SCH, Sickie, Sidekick, Sigme, Silmarwen, sizzler, sjun, Sp3c, Speedfreak1, StefanP, steijn, Tafkahs, Tarak, thabit, Toad, Tong80, Valid, Vasilli-Z, Verbal, Vhiper, Yildiz, Ype, Yvonne, zoalshetis: Gelukkig nieuwjaar.
OMG sukkel ik sta er niet eens tussen! WACHT MAARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_33573891
Waar staat dat overzicht? Voor sukkels zoals ondergetekende.
pi_33573904
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 10:55 schreef Tafkahs het volgende:
Aaahikwordgek, akkersloot, -angel-, Bansheeboy,BloodHoundFromHell, Bluesdude, Chewie,
CMT, Conflict, Dagonet, Degroeneridder, Den_Dead_Kennedys, Diego_Armando_Maradonna, DionysuZ, Disciple_of_Guinness, Dora_van_Crizadak, Drugshond, DrWolffenstein, Du_ke, dVTB, Extrawaskracht, Floripas, Freako, FuifDuif, Gelly, George-Butters, Gia, Godslasteraar, Hallulama, heiden6, HiZ, JanMichiel, Johan_De_With, Keromane, KirmiziBeyaz, Klemvast, Klowjow, knowall, Kozzmic, Lemmeb, Lionsguy18, Lithion, LodewijkNapoleon, lord_vetinari, Lucida, maartena, Mac, Maerycke, Mannee, McCarthy, Meki, MichielDude, Monidique, MrX1982, Mwanatabu, nikk, OllieA, Parabola, pbagger, pberends, Peter_Hoopman, Pietverdriet, PJORourke, Pool, RichardQuest, RM-rf, Ryan3, SANCTAsimplicissimus, Scandum, SCH, Sickie, Sidekick, Sigme, Silmarwen, sizzler, sjun, Sp3c, Speedfreak1, Stali, StefanP, steijn, Tarak, thabit, Toad, Tong80, tuana, Valid, Vasilli-Z, Verbal, Vhiper, Yildiz, Ype, Yvonne, zakjap & zoalshetis: Gelukkig oudjaar.

--

Als ik iemand ben vergeten, dan zal dat wel een reden hebben
OMG jij ook. Jullie kiezen ook echt alleen de kutusers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33573949
Heeft lionsguy hier ooit meegedaan? Wat goed dat ik dat glad vergeten ben!
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:56:34 #139
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33574181
Monidique: gelukkig nieuwjaar.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33574207
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Sidekick het volgende:
Het is pas 12 uur 's middags
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33574212
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Sidekick het volgende:
Ga je in het nieuwe jaar iets aan je voorkomen doen?
pi_33574260
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zo lang blijven ze nu eenmaal niet wakker.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:00:03 #143
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33574310
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ga je in het nieuwe jaar iets aan je voorkomen doen?
Ik denk dat ik een avatar van Kofi Annan ga nemen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:00:26 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33574326
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dan civ ik.
pi_33574333
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tof, denk dat dat nog nooit eerder is gedaan
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33574381
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik hoopte op Idi Amin.
pi_33574732
quote:
Zitten best mooie plaatjes tussen
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:16:14 #149
89730 Drugshond
pi_33574864
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:16 schreef Drugshond het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar aan alle vrouwelijke joesers
De rest zijn loosers.

Wat een onzin allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')