Ja jij snapt hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Shit man, dat je een kloon nodig hebt om leuk te zijn ofzo.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Een nieuw jaar,dus ook tijd voor een nieuwe kloon.
Ik hoop dat ik jullie vermaakt heb. Zo niet, pech gehad!
Groetjes,
Croupouque.
WEER tuk ? wat was je vorige kloonquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef Croupouque het volgende:
Had ik jullie weer mooi tuk.
Ja, ik wilde het spelletje eigenlijk nog wat langer meespelen. Maar iemand was zo flauw om de originele tattoo te posten, dus ik kon niets anders meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef juiced het volgende:
En ik had dat iemeeladres van die Ramona nog wel toegevoegd op MSN.
Waar had je die tattoo dan vandaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het spelletje eigenlijk nog wat langer meespelen. Maar iemand was zo flauw om de originele tattoo te posten, dus ik kon niets anders meer.
Is er ook eentje achter hoe die sigpost werkt. Het duurde langquote:
Zeg ik niet! Ik zocht al de plaatjes op zo'n manier dat je ze nooit met een zoekmachine kan vinden, het plaatje van de tattoo lag al een lange tijd klaar en had ik van een persoonlijke pagina. Totdat de tattoo-artiest blijkbaar zo trots was dat hij het ook op zijn eigen site zette, en toen kon je het gewoon via google vinden door op "friends forever strong" te zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar had je die tattoo dan vandaan?
Ik ben benieuwd naar je volgende meesterwerk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zeg ik niet! Ik zocht al de plaatjes op zo'n manier dat je ze nooit met een zoekmachine kan vinden, het plaatje van de tattoo lag al een lange tijd klaar en had ik van een persoonlijke pagina. Totdat de tattoo-artiest blijkbaar zo trots was dat hij het ook op zijn eigen site zette, en toen kon je het gewoon via google vinden door op "friends forever strong" te zoeken.
Het leek me ook vrij duidelijk, maar het is zó leuk om iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Xennia het volgende:
Bij deze kloon wist ik al die tijd zeker dat het een kloon was. Bij je vorige (weet haar naam niet meer) twijfelde ik soms toch nog
Ik had het na enkele topics ook wel door, maar dat doet weinig af aan dit meesterwerkje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het leek me ook vrij duidelijk, maar het is zó leuk om iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken.
En had jij iets te maken met RamonaRicardo? Nee he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het leek me ook vrij duidelijk, maar het is zó leuk om iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken.
Nee, natuurlijk niet. Die vond ik mateloos irritant, degene die dat verzon heeft dringend een gevoel voor humor nodig. Je doet zo je best om een heel verhaal in elkaar te zetten, gaat iemand het op zo'n manier in de war schoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
En had jij iets te maken met RamonaRicardo? Nee he?
Ja, het was opzichtig slechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Die vond ik mateloos irritant, degene die dat verzon heeft dringend een gevoel voor humor nodig.
Hulde weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Die vond ik mateloos irritant, degene die dat verzon heeft dringend een gevoel voor humor nodig. Je doet zo je best om een heel verhaal in elkaar te zetten, gaat iemand het op zo'n manier in de war schoppen.
Mijn persoonlijke favoriet is: een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer? , omdat ik daar een middagje voor heb moeten knutselen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit vond ik een van de beste trouwens hulp nodig bij het maken van een contact
misschien een leuk idee als je een stukje schrijft over hoe het ontstaan is enzo en het verhaal...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Oh, en aan Gelly die dacht dat deze brief gesoept was:
[afbeelding]
Uit dit topic:
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mij
Waarom zou ik in godsnaam een brief met photoshop manipuleren als ik deze zelf schrijf?
En het was echt gewéldig dat niemand in het begin van dat topic opmerkte dat er een "d" in "friends" zit, want dat was exact de planning.
Dat was wel de bedoeling, maar door omstandigheden voelde ik mij genoodzaakt om dit topic iets sneller te openen dan gepland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Classics het volgende:
[..]
misschien een leuk idee als je een stukje schrijft over hoe het ontstaan is enzo en het verhaal...
Om deze moet ik ook het hardst lachenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet is: een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer? , omdat ik daar een middagje voor heb moeten knutselen.
heb bij toeval 2 van je kloon's bizarre topics gelezen, vooral die 1e met de overeenkomst wie wat moest doen binnen de relatie helemaal doorgelezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Maar niemand wist toch dat ik het was, hè?
Jawel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Om eerlijk te zijn was ik zelfs bij die foto nog te nafief om er zeker van te zijn dat het nep was, Ramona had die tatoo zelf ook van het net kunnen halen als idee toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach, je hebt de onthulling hooguit een dagje of 2,3 vervroegd.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22friends+forever+strong%22&meta=quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
S_L, hoe heb je die foto dan gevonden op Google?Ik zie nu geen tattoo bij Google Afbeeldingen als ik zoek op 'friends forever strong', wat Croup in dat andere topic zei...
Oooh, zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Sport_Life het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=friends-forever-strong&sa=N&tab=iw
2e link.
Klik!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef Pool het volgende:
Hij staat in de TTT. Zijn er nog toppers die in de vermelding niet mogen ontbreken, behalve de al genoemde?![]()
Ja, ik wil ze er niet allemaal in zetten en liever ook geen linkje naar de search, omdat die misschien tijdelijk is. Gewoon de échte toppertjes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik!
iets dat rijmt op Ramona?
rechter bal is soms zoek
Etc...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Euj, dat is dus een serieus probleem.
Leuk detail: "Nelie Torngrams" is (ongeveer) een anagram.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
C. Ik lig werkelijk dubbel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef longinus het volgende:
Kan die email nog eens geplaatst worden, ik had hem gemist
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wehe, jij stuurde nog mailtjes naar nasashop@gmail.com .
Ik voel een nieuw topic aankomen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik kreeg ook nog een mailtje van iemand die wist hoe het probleem met de verkeerd gespelde tattoo opgelost zou moeten worden, dat vond ik echt lief!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik kreeg ook nog een mailtje van iemand die wist hoe het probleem met de verkeerd gespelde tattoo opgelost zou moeten worden, dat vond ik echt lief!
het verhaal achter RR...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw topic aankomen....
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik zat vandeweek nog iemand te vertellen over die tattoo, wat een enorme sukkel dat was.
Zie je wel: Ramona is toch zwanger!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waaruit iemand zou moeten opmerken dat Ramona zwanger is, en dat RobbieRicardo zomaar de mails van zijn vriendin leest.
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand t geloofde... Alhoewel ik Copycat een aardig domme doos begon te vinden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist het al langer, maar toch weer knap hoe je het flikt dat er veel in trappen.
Oh, gelukkig, ik was 'm vergeten op te slaan voordat ik 'm verwijderde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waaruit iemand zou moeten opmerken dat Ramona zwanger is, en dat RobbieRicardo zomaar de mails van zijn vriendin leest.
dat het een kloon was vermoedde ik wel, niet dat hij van jou was, maar echt chapeau voor de manier waarop je dit gedaan hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Ik kon het me niet voorstellen dat er iemand zo dom kon zijn, maar de stelligheid waarmee alles werd gebracht, inclusief pics en het feit dat er wel meer ontzettend domme users rondlopen deed me toch twijfelen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand t geloofde... Alhoewel ik Copycat een aardig domme doos begon te vinden...
Jawel. Behalve dat je één van de weinige met goede, consequente kloons bent, wist ik toen ik dit las, zeker dat jij het was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Hoe maak je dat daar uit op dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef Reese het volgende:
Croupouque: hulde, hulde, hulde! Briljante uitvoering, ik heb verschrikkelijk om 'RR' en zijn avonturen () gelachen.
[..]
Jawel. Behalve dat je één van de weinige met goede, consequente kloons bent, wist ik toen ik dit las, zeker dat jij het was.
Nog een belangrijke vraag: op wie heb je het karakter van RR gebaseerd?![]()
RR komt ook uit Tilburgquote:
Ik had het al voorspeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef raptorix het volgende:
Dit kan niet serieus zijn, komop dit is gewoon een erg goed uitgewerkte kloons act.
Scherp!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
RR komt ook uit Tilburg. Als je een goede kloon bedenkt, moet je alle details weten. Eventuele vragen over Tilburg zou RR dus ook moeten kunnen beantwoorden om niet door de mand te vallen.
sloavinkquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef Chowi het volgende:
--Rot eens op met je sloavink--
Grappig, het tegendeel is juist waar. Ik heb hier minder tijd in gestoken dan ooit tevoren, ik had het namelijk veel te druk met een sociaal leven.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef Kluupkluup het volgende:
croup.. echt geweldig..
maar ik begin me nu toch écht zorgen te maken over je sociale leven
wat een tijd gaat erin zitten..
Was dat maar een kloonquote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Maar wie zn kloon is Maikuuul dan?
Die zanger heet Robbie Ronald, en ik schaam me dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:12 schreef zwaaibaai het volgende:
K weet niet meer hoe het heet, dat konijn was van de strip "de stamgasten" en werd door Yorin of Veronica uitgezonden. Daar kwam een zanger voor met de naam Robbie Ricardo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |