quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
haha het si wel iet te lang maar je gaf me wel een goed idee dus bedankt daarvoor nog
Wat bedoel je? Doet veel pijn en is niet mooi? Of t mooi is maak ik zelf wel uit. En pijn is fijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Pijn/mooiheid verhouding zijn het wat mij betreft niet waard.
Er staat niet voor niks "wat mij betreft".quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:27 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Doet veel pijn en is niet mooi? Of t mooi is maak ik zelf wel uit. En pijn is fijn.
Weet ik niet, kep geen tattoo's, vind het persoonlijk alleen niet mooi, tis namelijk ook een discussie forum.quote:Op zondag 25 december 2005 10:26 schreef Yamyam het volgende:
Maar hoeveel kost dat nou? Wat heb ik eraan dat andere mensen het pijnlijk of niet mooi vinden, ik vroeg alleen maar hoeveel t kost.
een maand? Mên dat is veel te kortquote:Op zondag 25 december 2005 11:10 schreef Mr.Dre het volgende:
Een tattoo is niet iets dat je zo maar even in een dolle bui laat zetten. Ik zou er eerst maar eens echt goed over nadenken. Denk er eens een maand of wat over na, als je dan nog achter je besluit staat kun je iets laten zetten.
Als je er niet goed over nadenkt vermoed ik dat we over een maand een topic hebben "Tattoo verwijderen wat kost dat??"
Scheren zou niet misstaanquote:Op zondag 25 december 2005 19:15 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben, hij heeft zijn tattoo:
[afbeelding]
En voor degene die goed (redelijk) zijn in engels, let op de tekst![]()
![]()
Hier is de topic waar hij iedereen bedankt:
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
KANSLOOS!quote:Op zondag 25 december 2005 19:15 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben, hij heeft zijn tattoo:
[afbeelding]
En voor degene die goed (redelijk) zijn in engels, let op de tekst![]()
![]()
Hier is de topic waar hij iedereen bedankt:
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Ben je helderziend of zoquote:Op woensdag 14 december 2005 19:41 schreef Ciurlizza het volgende:
Het zal vast wel een tattoo worden met een spelfout.
Mooie tattoo!quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Aequalitas het volgende:
Heb sinds vorig jaar 'n tattoo op m'n schouder;'n verjaardagskadootje van m'n vriendin.Hij is 'n beetje japanse stijl,alleen niet ingekleurd.Nadeel is dat ik toch aan zit te denken er nog eentje te nemen!Het is toch verslavender dan je denkt....![]()
Iddquote:
de artiest was een vriend van hem, dus ik denk dat ze op eenzelfde golflengte zitten.quote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Faithy het volgende:
bah..
wat ik me afvraag is:
is het de fout van de artiest, of van de TSen dat dat artiest dacht: ik zet het er precies zo op zoals hij mij de tekening aangaf
foto?quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Aequalitas het volgende:
Heb sinds vorig jaar 'n tattoo op m'n schouder;'n verjaardagskadootje van m'n vriendin.Hij is 'n beetje japanse stijl,alleen niet ingekleurd.Nadeel is dat ik toch aan zit te denken er nog eentje te nemen!Het is toch verslavender dan je denkt....![]()
mooiquote:
Dat is een mooie tatoo maar niet inkleuren alleen zwart is toch mooier als kleurquote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Aequalitas het volgende:
Ik heb 'n tintje,dus ik denk ook niet dat dat zou uitzien.Zwart ziet sowieso mooier uit,al vind ik die echte traditionele Japanse tattoo's echt mooi.....quote:Op maandag 26 december 2005 15:58 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dat is een mooie tatoo maar niet inkleuren alleen zwart is toch mooier als kleur
Bedankt.Ik vind jouw tattoo echt geweldig...quote:
Ze moet drzelf mee komen, aandringen heeft geen zinquote:Op maandag 26 december 2005 16:39 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Bedankt.Ik vind jouw tattoo echt geweldig...Ik hoop dat ik mijn vriendin ooit zover krijg om ook zo'n tattoo te zetten,maar ik denk dat die kans nihil is....
![]()
I know,wat is 't maar zo simpel.....quote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze moet drzelf mee komen, aandringen heeft geen zin
Dit is overigens wel heel erg flauw. Als je er achter komt dat het nep is, hou dan gewoon je mond en speel het spelletje mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef Sport_Life het volgende:
Faaaake
[afbeelding]
Wel knap van je vriendin dat ze "toevallig" dezelfde tatoo kon ontwerpen.
Ach ja, ik kan m weer weghalenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit is overigens wel heel erg flauw. Als je er achter komt dat het nep is, hou dan gewoon je mond en speel het spelletje mee.
Ik hield mijn hart al vast voor dit moment; ik zoek altijd plaatjes op die via 'normale' wegen niet te vinden zijn, totdat ik er te laat achter kwam dat de foto's van deze tattoo ergens in november door een trots persoon ook nog eens op een andere site gezet zijn. En op die manier waren ze opeens via google te vinden. Al zijn het andere foto's dan degene die ik gemanipuleerd heb, ze zijn wél van dezelfde persoon.
Ach, je hebt de onthulling hooguit een dagje of 2,3 vervroegd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan m weer weghalen.
Maar aan de andere kant ist ook wel weer leuk geweest, niet?.
Om eerlijk te zijn was ik zelfs bij die foto nog te nafief om er zeker van te zijn dat het nep was, Ramona had die tatoo zelf ook van het net kunnen halen als idee toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach, je hebt de onthulling hooguit een dagje of 2,3 vervroegd.
Zeg eeh.quote:Op maandag 26 december 2005 12:30 schreef Doagere het volgende:
Lelijk.
Bij sommigen is het Nederlands ook om van te janken hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 03:33 schreef SeLang het volgende:
De moraal van dit topic is dat je teksten beter in het Nederlands kunt doen.
ivm spelfouten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |