Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dankje ik heb de brief meteen de volgende dag geven en het maakt zeker weten een goede indruk
ze moest huilen van het geluk en gisteren helemaal want toen heb ik dr te huwelijk gevraagt tijdens de kerstmaaltijd en ze word mij vrouw! Dus al die mij gisteren op fok gingen uitlachen die lach ik nu uii\t in hun gezicht want het is een succes geweest
Zo zie je maar het geluk komt als je het maar uit nodigt.
-RR
'friens'quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Deze tattoo he, heb je die serieus laten zetten?
Het is geen plakplaatje ofzo?
of semi permanente stift?
ik hoop dat de lijkschouwer er later ook nog lol aan zal belevenquote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Deze tattoo he, heb je die serieus laten zetten?
Het is geen plakplaatje ofzo?
of semi permanente stift?
zolang je maar niet aan kinderen gaat beginnen dan.quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dankje ik heb de brief meteen de volgende dag geven en het maakt zeker weten een goede indruk
ze moest huilen van het geluk en gisteren helemaal want toen heb ik dr te huwelijk gevraagt tijdens de kerstmaaltijd en ze word mij vrouw! Dus al die mij gisteren op fok gingen uitlachen die lach ik nu uii\t in hun gezicht want het is een succes geweest
Zo zie je maar het geluk komt als je het maar uit nodigt.
-RR
quote:RobbieRicardo zei :
je moet weten dat ik niet boos ben ookal heb je fouten gemaakt
Het is kerst en alles komt goed
-RR
RR, succes ermee!quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ze moest huilen van het geluk en gisteren helemaal want toen heb ik dr te huwelijk gevraagt tijdens de kerstmaaltijd en ze word mij vrouw!
quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn fotoboek vond:
[..]
[..]
[..]
Hey Tquote:
Ik zie het echt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef tonks het volgende:
De zij
Dan heeft die arme jongen de borstkas van een gorilla met een genetisch defect, BE.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef Poncho het volgende:
Dan heeft die arme jongen de borstkas van een gorilla met een genetisch defect, BE.
Je had dus toch gelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De volledige foto is ook ergens. Zal hem even zoeken.
Ja duh. Als hij alles laat hangen staat er straks; 'Fens fo stro' en is het scheermesje meteen ingeklapt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, zie Tonks dus...
Dus dat kuiltje is wel de navel.
Maar whoever it is on the picture staat ook wel vreselijk zijn buik in te houden vandaar de rare borstkas volgens mij.
Sletjes mét iq is een ontzettende contradictio in terminis, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sletjes mét IQ liggen niet op straat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |