Mijn broertje is.. 85 juh..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
hij is level 65 hoor!!
Dat is het ook.quote:
Ken je het woord meningsverschillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Zoek trick_nl maar op in de highscores als je m'n stats wilt zien. Het trekt me niet echt om in te loggen namelijk.
Het is wat overzichtelijkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
Netjes, alleen kunnen die linkjes allemaal onder elkaar, er hoeft geen witregel tussen elke link te staan.
ik ben stef en ik hou van bier.!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Gamer_V het volgende:
Voor een java applicatie zit het technisch best goed in elkaar, zoals alle mmorpg's is het verslavend, en voor sommige mensen is dit hun game. Wie ben jij om die droom te verpesten door het stom te noemen?![]()
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En bovendien staat tip.it er niet eens bij! En dat is samen met runehq toch echt wel de grootste hintsite. En zybez.net, waar runescapecommunities.com gevestigd is ...
Ik had hem erbij staan tip.it maar die deed naar andere site linken ik zet hem er nu wel even bij!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En bovendien staat tip.it er niet eens bij! En dat is samen met runehq toch echt wel de grootste hintsite. En zybez.net, waar runescapecommunities.com gevestigd is ...
???quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik had een hele OP verwacht..
* Meld zichquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Drumpie het volgende:
en de deelnemers voor mijn account zijn : Neon,Hovenier,Zigosos, nog meer ??
Skinkywinkyquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef Drumpie het volgende:
Neon,Hovenier,Zigosos,Blinker, doe me ff jou nick van rs blinker
Vergeet Skinkywinky nietquote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Drumpie het volgende:
EricG,Neon,Zigosos,Blinker,De hovenier
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat me net toch overkomen is
Was bij m'n broertje even naar z'n RuneScape aan het kijken, zie ik in zijn Friends List een accountnaam staan die me wel heel bekend voor kwam...
Het account "Uddel" waar ik steeds op zat was helemaal niet m'n oude account, die heb ik later eens gemaakt, maar nooit mee verder gegaan, zodoende stond alles nog op 1 en was m'n bank vrijwel leeg. Log ik in met de accountnaam die ik tegenkwam in m'n broertje's Friends List, is dat gewoon m'n oude account met alles er nog in
Mijn rs nick is Eric Geboers, ff voor de duidelijkheidquote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Drumpie het volgende:
EricG,Neon,Zigosos,Blinker,De hovenier
Wehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat me net toch overkomen is
Was bij m'n broertje even naar z'n RuneScape aan het kijken, zie ik in zijn Friends List een accountnaam staan die me wel heel bekend voor kwam...
Het account "Uddel" waar ik steeds op zat was helemaal niet m'n oude account, die heb ik later eens gemaakt, maar nooit mee verder gegaan, zodoende stond alles nog op 1 en was m'n bank vrijwel leeg. Log ik in met de accountnaam die ik tegenkwam in m'n broertje's Friends List, is dat gewoon m'n oude account met alles er nog in
Heb alles even overgeheveld naar "Uddel" aangezien m'n oude account alle levels al behoorlijk gevorderd had en alle quests gedaan enzo, begint dan saai te worden. Heb besloten door te gaan met dat nieuwe account, dus heb alles van dat oude account naar m'n nieuwe account gedaan. Wat ik er zoal op had staan?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wehehehe
Wat is dan je rsnaam? Wat heb je nog allemaal op de bank staan dan?
Ik ben 48 runecrafting en 68 smithing, en trouwens je krijgt een goeie reward volgensmijquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Die 'nieuwe' quest dan, 50 runecrafting en 60 smithing, ridicuul. Vooral omdat ik dat niet kan doen en om dat te trainen echt te lang bezig ben.
Waarom? Als je een quest niet kan doen, dan ga je er voor trainen of je doet hem niet.. Er zullen alleen maar meer quests gaan komen voor high end characters, omdat de oudere quests gewoon te makkelijk zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Die 'nieuwe' quest dan, 50 runecrafting en 60 smithing, ridicuul. Vooral omdat ik dat niet kan doen en om dat te trainen echt te lang bezig ben.
Wat een kutavatar heb jij trouwens, ik blijf er naar kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef ZigoSOS het volgende:
En ik heb nog een kerstmuts
Speel dit echt nooit meer, laatste keer is zeker 10 maanden terug ofzo
Het klote aan quests is dat je vaak zo eindeloos lang moet lopen als je magic nog niet hoog genoeg is om te teleporten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En ik zal ook trainen, maar ik ben niet zon persoon die uren achter elkaar de zelfde handelingen wil uitvoeren. Quests is het leukste aan runescape, en dat is het enige waar ik voor train. Er zijn natuurlijk mensen die uren\dagen\weken achter elkaar gaan klikken alleen maar om op te scheppen hoe goed ze zijn, en ik zeg dan altijd: 'gefeliciteerd, je hebt miljoenen keren met de muis geklikt.' Wat mij in dit geval vooral irriteert, is dat dit een vervolgquest wordt, en het nogal langer duurt voor ik het maximum quest points heb, daarom loop ik nu ook zoveel onzin te typen, uit frustratie.![]()
zekersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef EricG het volgende:
Drumpie houdt de spanning er wel in
Hoe kom je aan die 8 miljoenquote:Green=3,7 million
Red = 4,5 million
Blue = 5 million
het is al opgelost het gebeurt niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ongeveer de prijs voor een Halloweenmask (die Dopper dus heeft):
[..]
Hoe kom je aan die 8 miljoen
Ik heb dat btw niet kasper.
doe niet zo gek dit is runescape 2 er was al een runescape voor dezequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:14 schreef ARKON het volgende:
is er trouwens al een runecapce 2? ze zouden dat *ooit* maken?
Plaatje doet t niet....geef anders je rs naam, dan kunnen we het op de site zelf zoeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef Woldo het volgende:
Hier een screenie van mijn acc met stats, heb verder niks, ben eeuwen geleden gekapt, zoals wel te zien is aan et feit dat mijn nieuwe stats niet gerankt zijn![]()
http://img434.imageshack.us/img434/3114/runescape3om.jpg
Heb trouwens ooit es full dragon, witte en paarse phat gehad maar das allemaal weggeven
em er is maar 1 deelnemerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Drumpie het volgende:
hahaha, maar wie wil ff die nick lijstje maken
gast kijk naar vorige topic, en in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:40 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
em er is maar 1 deelnemer![]()
hebjeff![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Drumpie het volgende:
Jah sorry maar ik ging ff niet vaak op Fok! op vakantie, en ik ben vandaag JARIGGG
![]()
![]()
Blinker - Skinkywinkyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef ZigoSOS het volgende:
als iedereen dit lijstje gewoon kopieerd hier en zn eigen naam erbij zet
Fok! naam - RS naam
ZigoSOS - ZigoSOS
en dan hieronder verder lijstje afmaken
En gefeliciteerd Drumpie, ben nog net op tijd volgens mij, 23:59
gefeli nog hequote:Op zondag 8 januari 2006 11:26 schreef Drumpie het volgende:
13 jaar en ben weer thuis
Verkopen dan!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik ergens in de lvl 70-80, en heb flink wat geld en spullen enzo, maar speel het niet echt veel meer met die account... Omdat ik daar niks meer op de bank kan zetten, staat vol met members spullen waarvan het zonde is om weg te gooien.
ik ben ook maar 40 en ben ook geen memberquote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Verkopen dan!
@ Drumpie: Ik vind het best een goed idee op zich maar m'n combat is lvl 41 en ik ben geen member dus ik denk niet dat ik van groot nut ben
Ik ben ook geen memberquote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Verkopen dan!
@ Drumpie: Ik vind het best een goed idee op zich maar m'n combat is lvl 41 en ik ben geen member dus ik denk niet dat ik van groot nut ben
Merchantenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ongeveer de prijs voor een Halloweenmask (die Dopper dus heeft):
[..]
Hoe kom je aan die 8 miljoen
Ik heb dat btw niet kasper.
Handelen.. Spullen kopen, en die voor meer geld verkopen of ruilen voor items die meer waard zijn.quote:
Had ik ook 2xquote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef kaspermols282 het volgende:
heb ik een nieuw account voor rs met een vette naam en dan vergeet ik het wachtwoord![]()
![]()
![]()
leuk idee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef Drumpie het volgende:
maar wat vinde jullie van de clan
Forum: JA of NEEquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Het maakt mij geen reet uit :p
ok, ik maak dat in een uurtje ofzo even aan!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga me registreren als ik terugkom van de dokter
Ziet er goed uit iig.
Ik denk wel dat er een subforum moet komen als 'Slowchat' ofzo.
ja lekker aso!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Drumpie het volgende:
Dan hou ik dit forum wel bij
em es enquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:08 schreef Drumpie het volgende:
wat?
he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef dekkered het volgende:
iedereen effe wan et is zo rustig ben hier net bij gekomen denk dat jullie daar heen gaan nee or:P
Je bent toevallig niet DE Erik Dekker hequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef dekkered het volgende:
iedereen effe wan et is zo rustig ben hier net bij gekomen denk dat jullie daar heen gaan nee or:P
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet DE Erik Dekker he
geef je spullen aan drumpie danquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wou al m'n memberschap opzeggen omdat RS me niet meer zo trekt, en ik iomdat geld wil besteden voor een andere online spel (Hattrick).
Ik ga dus veel minder RS spelen komende maanden, totat ik weer zin in het spel krijg.
1 |
grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef kaspermols282 het volgende:
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users/4032/clanlogo2.png]afbeelding][/URL]
[ code verwijderd ]
i knowquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
Dat komt omdat ImageShack Fok! blokt omdat wij teveel dataverkeer genereren
weet ik genoegquote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef ne0n het volgende:
zou vanavond terug in orde moeten zijn.. pff
keejquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef ne0n het volgende:
Zal voor morgen worden denk ik, database is naar de klote, zal ff backup moeten laden en dan terug alles instellen, is morgen waarschijnlijk in orde (hoop ik) anders zal ik ff kwade email sturen!
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:37 schreef GameMaster het volgende:
Nou , lekker topic is dit
dit gaat eigenlijk ( de helft ) niet meer om runescape ( niet lullig bedoelt )
maar het gaat meer om een clan op te starten en daar een forum.
maak daar dan een topic en ga daar verder.
ik denk dat dit beter is om echt je " Skills " Te showen.
of heb ik dit nou fout?:S
Naja , keep up the good work
66quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef bluemistake2 het volgende:
combat lvls?
1. vind ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef GameMaster het volgende:
leuk.
maar kan iemand mij vertellen wat dit spel nou zo leuk maakt?
bedoel , ( mijn mening )
1. het ziet er niet uit.
2. je loopt rond als een robot.
3. je kan toch beter WoW of GW gaan spelen? :S
Tell me..
wat doe je dan op dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
WoW ben ik nog van plan om te gaan kopen...ooit
hoeveel K heb je mijn belgische mede Fok!kerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik heb deze account:
burden84
edit: kopen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechts 80. Maar kijk naar de dure items! (full sara) en de event items!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:23 schreef ne0n het volgende:
[..]
hoeveel K heb je mijn belgische mede Fok!ker
Dit gaat toch ook niet over runescape, ga weg als je niks te melden hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef GameMaster het volgende:
leuk.
maar kan iemand mij vertellen wat dit spel nou zo leuk maakt?
bedoel , ( mijn mening )
1. het ziet er niet uit.
2. je loopt rond als een robot.
3. je kan toch beter WoW of GW gaan spelen? :S
Tell me..
word lid van de clan!quote:Op maandag 30 januari 2006 06:46 schreef TheThirdMark het volgende:
LOlz, ik speel ook RS, is vet gaaf man!
Speel nu een jaartje of 1.5, en ben nu zo'n 210 dagen member.
Bevalt me zeer goed aangezien ik een quest junkie ben
nou eerst meer leden krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef TheThirdMark het volgende:
wat is de bedoeling van de clan?
correct. te weinig intresse.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:54 schreef Drumpie het volgende:
Is er niet meer volgens mij!
WTFquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Runescape h4ckz0rz.... http://video.google.com/videoplay?docid=-5205636646242697002&q=runescape
kwil wel een whipjequote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hé zijn er hier nog mensen die actief runescape spelen of wat?
Ik ben ondertussen level 91, als er hier lagere levels (onder 50) zitten die hulp nodig hebben of equipment ofzo... Laat maar iets weten.
Als er een clan bestaat met fok!kers in, kan iemand die link dan effe geven?
edit:
[afbeelding]
heb je alles terug gehad of ben je dan gewoon alles kwijt?quote:
Equipment heb ik niet direct nodig, heb nu eindelijk full rune, maar ik zou wel wat cash kunnen gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hé zijn er hier nog mensen die actief runescape spelen of wat?
Ik ben ondertussen level 91, als er hier lagere levels (onder 50) zitten die hulp nodig hebben of equipment ofzo... Laat maar iets weten.
Als er een clan bestaat met fok!kers in, kan iemand die link dan effe geven?
edit:
[afbeelding]
quote:Those of you logging into the Asgarnian region will also notice quite a change. As part of our commitment to improving the graphical feel of the game, we bring you the next phase of our area improvement scheme. This time we focus on the White Knight Castle, Falador, the Barbarian Village, the Dark Wizards' Tower and Draynor Manor (oooooh, spooky). We hope you like it.
38 hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Falador is idd erg netjes geworden met die mooie witte huizen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 4 dagen niet verder gekomen ben dan Ardoughne, Camelot, Falador en Al Kharid.
Maar zal volgende week eens helemaal gaan rondlopen. Barb Vill schijnt wel tof te zijn geworden.
Farming lvl2Sjemig, nu nog 38 lvls te gaan voordat ik weer een quest kan doen.
Zie OPquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef TheThirdMark het volgende:
www.runehq.com
www.tip.it/runescape
Beide sites zijn erg goed op het gebied van oneerlijk verkregen informatie over hoe je RS kunt spelen
geduld hebben, farmen is leuk, maar je moet ondertussen high alch doen, dan schiet het wat opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ken die sites al. Ik wou weten hoe jullie dat deden/ervaren.
reporten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef MidnightRambler het volgende:
Tegenwoordig zijn er in elke world lvl 3 personen met namen als 39847HL die non stop willows choppen. Autominers... verpesten het hele spel...
helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef ZigoSOS het volgende:
Stop je helemaal met runescape? Of met member?
En ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik dan wat spullen van je kopen voor een vriendschappelijk prijsje
Farming is een klote skill die ik nooit trainquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:32 schreef DeHovenier het volgende:
1 hier
Je moet toch gaan wachten op het groeien van dat gewas, en nog meer wachten voordatv je gaat oogsten? Hoe zit dat precies?
Wat is vriendschappelijk prijsje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik wil jullie allemaal wel items verkopen aan vrienschappelijke prijsjes hoor... Rune items etc.
Wat is jouw rs naam?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef ZigoSOS het volgende:
No thanks :-)
Staat geen harry in de highscores :pquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
Harry![]()
Ik ben wel geinteresseerd in die chaos runes....komt dus neer op een totaal van 500k
Hoeveel is zo'n rune normaal waard?
Twee member accounts? :xquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Mijn nick is Zigosos en Kjelliz
Kjelliz is een member, Zigosos was een memberquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Twee member accounts? :x
geen zin meer in, heb het wel gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik dan wat spullen van je kopen voor een vriendschappelijk prijsje
Waarom stop je helemaal met RS?
heb ik al eens gehadquote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wedden dat je terugkomt
Had ik ook na een half jaar
Zou je denken dat ie voor z'n afscheidsbriefje fatsoenlijk engels zou gebruiken!quote:
Wat zei ie precies allemaal? Of wat vroeg je?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef DeHovenier het volgende:
Er zit een Alex op je Kjellizaccount, ZigoSOS?
En hij was niet zo aardig
Ik zei: ZigoSOS!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wat zei ie precies allemaal? Of wat vroeg je?
Lolzquote:
Damn dog!quote:
En hoe kom je in godsnaam aan 90hp? geeft ranging en mage dan zoveel hp? of is dit meer iets met quests ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |