Mijn broertje is.. 85 juh..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
hij is level 65 hoor!!
Dat is het ook.quote:
Ken je het woord meningsverschillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Zoek trick_nl maar op in de highscores als je m'n stats wilt zien. Het trekt me niet echt om in te loggen namelijk.
Het is wat overzichtelijkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
Netjes, alleen kunnen die linkjes allemaal onder elkaar, er hoeft geen witregel tussen elke link te staan.
ik ben stef en ik hou van bier.!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Gamer_V het volgende:
Voor een java applicatie zit het technisch best goed in elkaar, zoals alle mmorpg's is het verslavend, en voor sommige mensen is dit hun game. Wie ben jij om die droom te verpesten door het stom te noemen?![]()
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En bovendien staat tip.it er niet eens bij! En dat is samen met runehq toch echt wel de grootste hintsite. En zybez.net, waar runescapecommunities.com gevestigd is ...
Ik had hem erbij staan tip.it maar die deed naar andere site linken ik zet hem er nu wel even bij!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En bovendien staat tip.it er niet eens bij! En dat is samen met runehq toch echt wel de grootste hintsite. En zybez.net, waar runescapecommunities.com gevestigd is ...
???quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik had een hele OP verwacht..
* Meld zichquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Drumpie het volgende:
en de deelnemers voor mijn account zijn : Neon,Hovenier,Zigosos, nog meer ??
Skinkywinkyquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef Drumpie het volgende:
Neon,Hovenier,Zigosos,Blinker, doe me ff jou nick van rs blinker
Vergeet Skinkywinky nietquote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Drumpie het volgende:
EricG,Neon,Zigosos,Blinker,De hovenier
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat me net toch overkomen is
Was bij m'n broertje even naar z'n RuneScape aan het kijken, zie ik in zijn Friends List een accountnaam staan die me wel heel bekend voor kwam...
Het account "Uddel" waar ik steeds op zat was helemaal niet m'n oude account, die heb ik later eens gemaakt, maar nooit mee verder gegaan, zodoende stond alles nog op 1 en was m'n bank vrijwel leeg. Log ik in met de accountnaam die ik tegenkwam in m'n broertje's Friends List, is dat gewoon m'n oude account met alles er nog in
Mijn rs nick is Eric Geboers, ff voor de duidelijkheidquote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Drumpie het volgende:
EricG,Neon,Zigosos,Blinker,De hovenier
Wehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat me net toch overkomen is
Was bij m'n broertje even naar z'n RuneScape aan het kijken, zie ik in zijn Friends List een accountnaam staan die me wel heel bekend voor kwam...
Het account "Uddel" waar ik steeds op zat was helemaal niet m'n oude account, die heb ik later eens gemaakt, maar nooit mee verder gegaan, zodoende stond alles nog op 1 en was m'n bank vrijwel leeg. Log ik in met de accountnaam die ik tegenkwam in m'n broertje's Friends List, is dat gewoon m'n oude account met alles er nog in
Heb alles even overgeheveld naar "Uddel" aangezien m'n oude account alle levels al behoorlijk gevorderd had en alle quests gedaan enzo, begint dan saai te worden. Heb besloten door te gaan met dat nieuwe account, dus heb alles van dat oude account naar m'n nieuwe account gedaan. Wat ik er zoal op had staan?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wehehehe
Wat is dan je rsnaam? Wat heb je nog allemaal op de bank staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |