ik niet..quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent dat???
graag gedaan!quote:Alvast bedankt...
Welke level??quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
Leuk spelletje, maar ik ben er niet echt ver mee![]()
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef Drumpie het volgende:
Member??
mag ik van jou full addy gratis pleaseequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
mag ik van jou full addy gratis pleasee
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn okequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.
Ik bedoelde add me maar op runescape. Ik zit nooit op msn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn oke
Ik ben er.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Drumpie het volgende:
euhm, mag ik afentoe met jou account ff minen en smelten om ff wat te dragen ik jat nix ik ben 12 ik zit in level 43 ik ben zelf gehack dus ik zou dat nooit doen pleasee, of kom nu ff online
Tegenwoordig niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:20 schreef Drumpie het volgende:
Speel jij wel runescape boes loes
OMG, wat een trieste reactiequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
mag ik van jou full addy gratis pleasee
verkoop je die santa??quote:Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef Doppertje het volgende:
Ik ben lvl 71, Dutchbest
In bezit van Santa hat, addy (g), black (t)
heb nog maar 250K cash ofzo
Hoewel ik het eigenlijk niet meer speel (en nee, ik geef mn spullen niet weg)
het gaat niet om de grafische kwaliteit, alhoewel het wel beter had gekunt, maar om de gameplay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:15 schreef ricaplayer het volgende:
damn runescaope doet NIET het is een lelijk kut spel Grrrrr.
mooie dont hotlinkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:41 schreef Doppertje het volgende:
Nope sorry, Santa is niet te koop![]()
Klik hier voor Dutchbest
Voor de liefhebbers, dat ben "ik" nou![]()
Check mn skills en QP kerel, ik ben een memberquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Thrilled het volgende:
als je member wordt raad ik je aan om op green dragons te gaan trainen in wildy, elke green hide en dragon bone op pakken en banken, kan je flinke winst van maken + je traint je combat...
dit ben ik btw:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |