Ik ben 48 runecrafting en 68 smithing, en trouwens je krijgt een goeie reward volgensmijquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Die 'nieuwe' quest dan, 50 runecrafting en 60 smithing, ridicuul. Vooral omdat ik dat niet kan doen en om dat te trainen echt te lang bezig ben.
Waarom? Als je een quest niet kan doen, dan ga je er voor trainen of je doet hem niet.. Er zullen alleen maar meer quests gaan komen voor high end characters, omdat de oudere quests gewoon te makkelijk zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Die 'nieuwe' quest dan, 50 runecrafting en 60 smithing, ridicuul. Vooral omdat ik dat niet kan doen en om dat te trainen echt te lang bezig ben.
Wat een kutavatar heb jij trouwens, ik blijf er naar kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef ZigoSOS het volgende:
En ik heb nog een kerstmuts
Speel dit echt nooit meer, laatste keer is zeker 10 maanden terug ofzo
Het klote aan quests is dat je vaak zo eindeloos lang moet lopen als je magic nog niet hoog genoeg is om te teleporten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
En ik zal ook trainen, maar ik ben niet zon persoon die uren achter elkaar de zelfde handelingen wil uitvoeren. Quests is het leukste aan runescape, en dat is het enige waar ik voor train. Er zijn natuurlijk mensen die uren\dagen\weken achter elkaar gaan klikken alleen maar om op te scheppen hoe goed ze zijn, en ik zeg dan altijd: 'gefeliciteerd, je hebt miljoenen keren met de muis geklikt.' Wat mij in dit geval vooral irriteert, is dat dit een vervolgquest wordt, en het nogal langer duurt voor ik het maximum quest points heb, daarom loop ik nu ook zoveel onzin te typen, uit frustratie.![]()
zekersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef EricG het volgende:
Drumpie houdt de spanning er wel in
Hoe kom je aan die 8 miljoenquote:Green=3,7 million
Red = 4,5 million
Blue = 5 million
het is al opgelost het gebeurt niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ongeveer de prijs voor een Halloweenmask (die Dopper dus heeft):
[..]
Hoe kom je aan die 8 miljoen
Ik heb dat btw niet kasper.
doe niet zo gek dit is runescape 2 er was al een runescape voor dezequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:14 schreef ARKON het volgende:
is er trouwens al een runecapce 2? ze zouden dat *ooit* maken?
Plaatje doet t niet....geef anders je rs naam, dan kunnen we het op de site zelf zoeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef Woldo het volgende:
Hier een screenie van mijn acc met stats, heb verder niks, ben eeuwen geleden gekapt, zoals wel te zien is aan et feit dat mijn nieuwe stats niet gerankt zijn![]()
http://img434.imageshack.us/img434/3114/runescape3om.jpg
Heb trouwens ooit es full dragon, witte en paarse phat gehad maar das allemaal weggeven
em er is maar 1 deelnemerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Drumpie het volgende:
hahaha, maar wie wil ff die nick lijstje maken
gast kijk naar vorige topic, en in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:40 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
em er is maar 1 deelnemer![]()
hebjeff![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Drumpie het volgende:
Jah sorry maar ik ging ff niet vaak op Fok! op vakantie, en ik ben vandaag JARIGGG
![]()
![]()
Blinker - Skinkywinkyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef ZigoSOS het volgende:
als iedereen dit lijstje gewoon kopieerd hier en zn eigen naam erbij zet
Fok! naam - RS naam
ZigoSOS - ZigoSOS
en dan hieronder verder lijstje afmaken
En gefeliciteerd Drumpie, ben nog net op tijd volgens mij, 23:59
gefeli nog hequote:Op zondag 8 januari 2006 11:26 schreef Drumpie het volgende:
13 jaar en ben weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |