Verkopen dan!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik ergens in de lvl 70-80, en heb flink wat geld en spullen enzo, maar speel het niet echt veel meer met die account... Omdat ik daar niks meer op de bank kan zetten, staat vol met members spullen waarvan het zonde is om weg te gooien.
ik ben ook maar 40 en ben ook geen memberquote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Verkopen dan!
@ Drumpie: Ik vind het best een goed idee op zich maar m'n combat is lvl 41 en ik ben geen member dus ik denk niet dat ik van groot nut ben
Ik ben ook geen memberquote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Verkopen dan!
@ Drumpie: Ik vind het best een goed idee op zich maar m'n combat is lvl 41 en ik ben geen member dus ik denk niet dat ik van groot nut ben
Merchantenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ongeveer de prijs voor een Halloweenmask (die Dopper dus heeft):
[..]
Hoe kom je aan die 8 miljoen
Ik heb dat btw niet kasper.
Handelen.. Spullen kopen, en die voor meer geld verkopen of ruilen voor items die meer waard zijn.quote:
Had ik ook 2xquote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef kaspermols282 het volgende:
heb ik een nieuw account voor rs met een vette naam en dan vergeet ik het wachtwoord![]()
![]()
![]()
leuk idee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef Drumpie het volgende:
maar wat vinde jullie van de clan
Forum: JA of NEEquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Het maakt mij geen reet uit :p
ok, ik maak dat in een uurtje ofzo even aan!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga me registreren als ik terugkom van de dokter
Ziet er goed uit iig.
Ik denk wel dat er een subforum moet komen als 'Slowchat' ofzo.
ja lekker aso!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Drumpie het volgende:
Dan hou ik dit forum wel bij
em es enquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:08 schreef Drumpie het volgende:
wat?
he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef dekkered het volgende:
iedereen effe wan et is zo rustig ben hier net bij gekomen denk dat jullie daar heen gaan nee or:P
Je bent toevallig niet DE Erik Dekker hequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef dekkered het volgende:
iedereen effe wan et is zo rustig ben hier net bij gekomen denk dat jullie daar heen gaan nee or:P
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet DE Erik Dekker he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |