ik denk dat er nog wel 1 topic in zit dit jaarquote:
Je hebt de eerste 4 cijfers gemist. Alleen Rockstar moet weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef Burner82 het volgende:
25-30-35...... euhm, moet ik weg?
nope...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cyb, ga jij iets van een jaarmix in elkaar gooien?
Ik ook heurquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je hebt de eerste 4 cijfers gemist. Alleen Rockstar moet weg.
TMF Yearmixquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
nope...
maar ik ben er wel met smacht op 1 aan het wachten, maar die gaat pas overmorgen online
en hoe zit het dan met bejaarde 35 plussers mogen die ook gewoon blijven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je hebt de eerste 4 cijfers gemist. Alleen Rockstar moet weg.
Lijkt me een goed idee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:42 schreef Cybart het volgende:
@TT : wel jah? (heb wat vage verhalen gehoord)
@Tech: nee hier nog nietmaar ik kan mn wanten dus vast aan gaan doen?
die heb ik zojuist gedownload...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TMF Yearmix
Wat is dit een bagger..![]()
Waar heb je m gedownloadquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heb ik zojuist gedownload...
kan beter idd,
de 538 mix van vorig jaar was wel top...
had verwacht dat ze er dit jaar ook wel weer met 1 zouden komen, maar helaas
oh zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:49 schreef tech het volgende:
[..]
Val jij niet meer tussen 15 en 20 tegenwoordig?
gewoon de hele stream rippen.... hij's 220 mb groot zoals ie op de tmf website staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar heb je m gedownload?
Maakt niet uit was voor die groep!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met bejaarde 35 plussers mogen die ook gewoon blijven?![]()
Zo zit het over het algemeen, ja... Jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Sloavink het volgende:
Zijn jullie homo of hoe zit het?
wie wat waar??? ikke eerst!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Sloavink het volgende:
Zijn jullie homo of hoe zit het?
Jammer genoeg niet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:55 schreef tech het volgende:
[..]
Zo zit het over het algemeen, ja... Jij?
het is nog niet te laat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:57 schreef Sloavink het volgende:
Haal me over dan :q
Nee daar waag ik mij niet aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
wie had daar toch gelijk?! met we gaan met 1520 het nieuwe jaar in stroekkie?!
kan je ook voorspellingen doen voor wat ons gaat brengen in 2006?
kijk maar eens hier: Voorspellingen 2006 van paranormaal begaafden.
Jummie!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:58 schreef tech het volgende:
[..]
het is nog niet te laat!
Probeer het een poosje uit, zou ik zeggen... We hebben hier nog wel wat tienergrut en ouwe fietsen rondhangen.
nou blijkbaar niet nodig hahaha je post al hier en wilt overgehaald worden hahaquote:
Als je hier minimaal een topic of 10 actief post, kun je wel een plekje krijgen, denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef Sloavink het volgende:
Maaruh mag ik dan ook in de almachtige H?
alleen als je hier een tijdje postquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef Sloavink het volgende:
Maaruh mag ik dan ook in de almachtige H?
mag ook als je lief doet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:05 schreef Sloavink het volgende:
Mag ik niet gewoon als hetero tussen jullie rondhangen?
ja veel van die urban en R&B gezeur.... blheeeequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TMF Yearmix
Wat is dit een bagger..![]()
De dance zit vooral aan t eindequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja veel van die urban en R&B gezeur.... blheeee![]()
zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De dance zit vooral aan t einde
Ik zit op 38:00quote:
sneeuwballen gevechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef wonderer het volgende:
Sneeuw!!Ik moest er wel doorheen fietsen
Maar het sneeuwt!
rare horloges, ik heb het 18.14 nuquote:
Ik zelfs 18.15quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
rare horloges, ik heb het 18.14 nu
Of je leest ff waar t over gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
rare horloges, ik heb het 18.14 nu
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je leest ff waar t over gaat
18.18 nuquote:
*nog snel een toewerp!*quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef Sunjammer het volgende:
*vang*
wat betaald dat?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Zeg kan iemand ff de straten van hier tot aan de effenaar vegen?
Ik heb geen zin om vanaaf uit te glijden
Niks. Het idee dat je iets nuttigs doetquote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Ang3l het volgende:
O, en dat American next Top Model meisje speelt M:
[afbeelding]
Des te meer... ehm... topicposts?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Jaco90 het volgende:
Homo's zijn wél gezellig!
Jammer genoeg ben ik 100% hetero..
Ach destemeer vor jullie.
Daar geven we niks om hoorquote:
Haajquote:
info waar ik niks aan hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Jaco90 het volgende:
*ikke nog sneller... dus nog sneller toewerp en PATS in gezicht*quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*erg snel en wendbaar is*
*dus die ook vang*
aan jou heb k ook niksquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*ikke nog sneller... dus nog sneller toewerp en PATS in gezicht*![]()
weer een hetero?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Jaco90 het volgende:
zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Het idee dat je iets nuttigs doet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*zucht* kom maar hier kind een kacheltje en een knuffel!![]()
ps: doorstuur?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zegweet je wel wat voor werk ik doe??!! heel nuttig hoor! wacht maar tot je bij mij op de afdeling ligt!
Daarna wil ik je nog eens spreken![]()
Ps: de tmf mix word inderdaag na Hung up leuker!!!!![]()
*wacht tot het fietspad wordt bestrooid*quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef Sunjammer het volgende:
Ah... de strooiwagens zijn uitgegraven
vond je m niet ook veels te lang?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
King Kong was cool.Adrian Brody.
Ja, dat gedoe op dat Empire State Building ging iets te lang door. Maar het was wel mooi, en Naomi Watts gilt goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vond je m niet ook veels te lang?
BOE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Hik
Ga je daar nu ook iedere dag okselhaar foto's van posten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
King Kong was cool.Adrien Brody.
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en meligquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe op dat Empire State Building ging iets te lang door. Maar het was wel mooi, en Naomi Watts gilt goed.
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en melig
Penisdingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.
Goor ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.
En dat hij de bek van dat dinosaurus ding in elkaar klapt.quote:
Dat was een ode aan de oorspronkelijke scene die sneuvelde in 't origineel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en melig
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een ode aan de oorspronkelijke scene die sneuvelde in 't origineel.
geen wonder dat ie toen sneuvelde
gewoon een stomme filmquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef Cybart het volgende:
King Kong dat is toch die film over een Peter Jackson geregiseerd door die aap van LOTR?
Och, dan laten ze toch de stadsverwarming door de koopgoot lopen?quote:
En die nasty duizendpoten in die boomstam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..
met tandenquote:
oh bah...toen heb k echt mn handen voor t beeld gehouden...brr..wat kreeg ik daar kriebels van!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En die nasty duizendpoten in die boomstam.
Hoe weet je nou dat dat spinnen waren als de scene niet in het origineel zit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..
Viel wel mee toch?quote:
Jah.quote:
Nee, ik vond 'em niet zo mooi.quote:
in die dans film toch nietquote:
heb jij uberhaupt wel iets van de film gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik vond 'em niet zo mooi..
Adrien Brody daarentegen wel.
oh shit jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef creno het volgende:ik ben veilig in utrecht aangekomen !
net op tijd voor gtst
Blijkbaar vond de meneer naast me het grappig om toen z'n vinger in m'n mond te steken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh bah...toen heb k echt mn handen voor t beeld gehouden...brr..wat kreeg ik daar kriebels van!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel iets van de film gezien?
of alleen maar lopen geilen op mannelijke acteurs?
En daarna heb je gegeild op de oksels van King Kong? Ook lekker harig, maar die halen het niet bij die van jake.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Alleen het eerste uur, toen er niks gebeurde.
Er was wel een okselshot in dat Theater.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna heb je gegeild op de oksels van King Kong? Ook lekker harig, maar die halen het niet bij die van jake.
en als Lumpyquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
Die gorilla wordt trouwens gespeeld door dezelfde acteur als Gollem. Da's wel tof.
alleen een vinger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Blijkbaar vond de meneer naast me het grappig om toen z'n vinger in m'n mond te steken.
Hoe overbodig was die neger?quote:
Volgens mij was die hele crew zowat overbodig. Die dienden alleen als voerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe overbodig was die neger?
En die kapitein was een Sean Bean lookalike met Deutsch accent !
Jamie Bell overleefde tquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was die hele crew zowat overbodig. Die dienden alleen als voer
Eigenlijk is't belachelijk dat heel het OV van NL op z'n kop staat als het een beetje sneeuwt hequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben thuis!
Openbaar vervoer werd er helemaal uitgegooid terwijl ik onderweg was. Op het busstation hier in de buurt waar ook de remise van Connexxion zijn op een gegeven moment mensen naar de remise gelopen om nog een bus te regelen naar Numnasdorp. They succeeded
Mja, 't is maar goed dat we niet de hele winter dit weer hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is't belachelijk dat heel het OV van NL op z'n kop staat als het een beetje sneeuwt heIk bedoel, laatst die ene vrijdag, toen sneeuwde het véééél harder. Hier is het alleen poedersneeuw en het ligt 4cm dik... en meteen gaan alle bussen stoppen.
Die neger was eng. Teveel close-ups van zijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe overbodig was die neger?
En die kapitein was een Sean Bean lookalike met Deutsch accent !
Doe eens gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef Burner82 het volgende:
het wordt niks met die leuke jong
*ik voel me kut modus AAN*
quote:
wordt lastigquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef Burner82 het volgende:
het wordt niks met die leuke jong
*ik voel me kut modus AAN*
Nou idd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 't is maar goed dat we niet de hele winter dit weer hebben..
Bittequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat zouden duitsland, oostenrijk en zwitserland in de winter moeten doen? In hun huisjes wegrotten?
Nah af en toe sit er wel een leuke bij met een grosse alpenhorn of zoquote:
ask dat wistquote:
Nee, da's niet leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ask dat wisthij wil me liever gewoon als goeie vriend, en toen ik zei, dak mrgen wel wilde bellen en hem wilde vragen als me vriend zei hij: doe alsjeblieft niet
niet leuk
![]()
ze moeten russische treinen kopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou idd.
maar ik vind het zo overdreven. Ik bedoel, we hebben wel vaker zo'n sneeuw gehad. Dan was het toch ook niet meteen "weeralarm" en "zet alle treinen stop" of "sluit de busbanen af". Lijkt wle of we steeds panischer worden hiero. Ik bedoel, wat zouden duitsland, oostenrijk en zwitserland in de winter moeten doen? In hun huisjes wegrotten?
Misschien ging je te snel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ask dat wisthij wil me liever gewoon als goeie vriend, en toen ik zei, dak mrgen wel wilde bellen en hem wilde vragen als me vriend zei hij: doe alsjeblieft niet
niet leuk
![]()
da roep ik al de hele tijd, dak nie te snel wil gaan, en da het aan hem ligt, maar beetje duidelijkheid kan geen kwaad tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien ging je te snel?
Pciesquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze moeten russische treinen kopenkrengen rijden bij -20, en als ze het niet doen, moersleutel 35 en rammen
![]()
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da roep ik al de hele tijd, dak nie te snel wil gaan, en da het aan hem ligt, maar beetje duidelijkheid kan geen kwaad toch![]()
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?
en sowieso, kheb hem ook liever, als kei goeie vriend dan niet, maar ik krijg steeds liedjes van hem, waark naar de tekst moet luisteren, maar ondertussen, moek me gevoel maar opzij zetten of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien ging je te snel?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!
Zoiets gebeurd toch gewoon of het gebeurd niet?
Het klinkt zo van ---> * op knietjes* Lieve puntjepuntjepuntje... *hand pak* wil jij mijn vriendje zijn?quote:
nee, dat weetie allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?
't zijn gewoon nichtentreinen.. als ze vies kunnen worden gaan ze niet naar buitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesIn nederland zijn we gewoon watjes qua OV en wegen.
"O jee, het is herfst. Bladeren op de rails, vierkante wielen, zet alles stop!"
"O jee, nu is het winter. Sneeuw. Ieks! Zet alles stop!"
*zucht*
ik ben van de ouwe stempel, ik vraag mensen of ze me vriendje willen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!
Zoiets gebeurd toch gewoon of het gebeurd niet?
als erbij gezegd wordt: luister goed naar de tekst......quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stuur mensen ook gave muziek maar betekent ook niet altijd dat ik daarmee iets bedoel..
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 'tquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben van de ouwe stempel, ik vraag mensen of ze me vriendje willen zijn![]()
Mwjah..zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 't
Als het er buiten ZO uitzag bleef ik binnenquote:
hijs van een oudheid stempelquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 't
noem me naief, maar dat doetie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef creno het volgende:
ik denk dat er gewoon een beetje met je gespeeld wordt burner !
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef creno het volgende:
ik denk dat er gewoon een beetje met je gespeeld wordt burner !
ik ook, maar ik moet nog 2 uur wachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers.
ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers.
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesIn nederland zijn we gewoon watjes qua OV en wegen.
"O jee, het is herfst. Bladeren op de rails, vierkante wielen, zet alles stop!"
"O jee, nu is het winter. Sneeuw. Ieks! Zet alles stop!"
*zucht*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopen
met zo'n oude Den Oudsten DAF busquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je ook in Eindhoven dan?
De numansdorp - Eindhoven express
Welke kleur schilderen we 'm?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
met zo'n oude Den Oudsten DAF bus
[afbeelding]
thnxquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Sunjammer het volgende:
*hug @ Burner*
Wheheh... ik was een keer gestrand op driebergen-zeist, vanwege een behoorlijk draadbreuk ergens. Komt met veel lawaai de ICE langsgereden... getrokken door een STOOMTREIN. Was wel supercool, maar hij stopte niet dus ik mocht niet meequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopen
Groenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind roze zo opzichtig...
Zwart?
Niet eens een diesel? haha.. blijft wel cool. Die trein moet rijden hehquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh... ik was een keer gestrand op driebergen-zeist, vanwege een behoorlijk draadbreuk ergens. Komt met veel lawaai de ICE langsgereden... getrokken door een STOOMTREIN. Was wel supercool, maar hij stopte niet dus ik mocht niet mee
Wat ga je doen?quote:
slapen, of film kijken, trein koppen, kweet nog nie, kzie wel....quote:
niet langquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je koppijn van...
Geen idee, zie niks door de sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef creno het volgende:
is er al ijzel gesignaleerd ?
doe me bestquote:
gaan we toch douchenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l kan het nooit zo heel goed hebben als ie zich de hele week al verheugd op een feestje wat dan op 't laatste moment niet doorgaat.
maargoed, overmachtsucks
Kom maar langs.quote:
In Eindhoven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l kan het nooit zo heel goed hebben als ie zich de hele week al verheugd op een feestje wat dan op 't laatste moment niet doorgaat.
maargoed, overmachtsucks
Kom je dan in Rotterdam Oud en Nieuw vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, overmachtsucks
mag ik mee?quote:
Dat ga ik idd doen jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je dan in Rotterdam Oud en Nieuw vieren?![]()
Neuh. Nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Heb je wel een douche voor 3 personen?
Jeetje dikke pret, en dan met champange en dan oud en nieuwe vieren met zn 3tjesquote:
Ja hey hallo, ik heb het over vanavond!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jeetje dikke pret, en dan met champange en dan oud en nieuwe vieren met zn 3tjes![]()
Dan nodig je die ook uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hey hallo, ik heb het over vanavond!
Oud & Nieuw is voor vrienden
...... okquote:
Sjaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
Revolver, ik snap er niets van..
kval nie eens onder vriendenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hey hallo, ik heb het over vanavond!
Oud & Nieuw is voor vrienden
Wees blij, dan hoef je hem ook niet te steunen in moeilijke tijden of komt ie niet langs als ie jou nodig heeft of nou ja je weet wel.....alle dingen die vrienden opeens doen als ze het moeilijk hebbenquote:
Succes sterkte en veel plezier op die kamerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef creno het volgende:
ik ga zo de kou en de sneeuw en eventuele ijzel trotseren om mijn ventje te vergezellen op zijn weg terug naar hier, naar zijn kamer...
ja tis nu op zijn kamer maar stil en eenzaamquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Succes sterkte en veel plezier op die kamer![]()
Vriendne da's in ieder geval eerst iemand in real life zienquote:
Zijn het dan meteen al vrienden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriendne da's in ieder geval eerst iemand in real life zien
nee, maar dat is toch wel de eerste vereiste, dat bedoeld eikquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zijn het dan meteen al vrienden?![]()
oh op die manierquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, maar dat is toch wel de eerste vereiste, dat bedoeld eik
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
nou de eerste opzet voor "Wat Wil Je Doen Slut" is er
http://s62.yousendit.com/d.aspx?id=3AUV1W2QN97Y10OEVLVF8V90B7
is 1 van de leukste platen van het afgelopen jaar iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, ik hou nou eenmaal van dat debiele nr "wat wil je doen dan?"
Nie slechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
Klinkt goed, CB!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
Ik vind het ritme ER geilquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
is 1 van de leukste platen van het afgelopen jaar idd
deze mash werd mede mogelijk gemaakt door JDquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nie slecht
ik eis wel © op he
Klinkt erg tof Cybquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
En dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga gewoon thuis swingen!
*haalt de boerderij overhoop*
*hangt discolampen op*quote:
Oeh! Wanneer mag ik langskomen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*hangt discolampen op*
Hu? Sorry? Ik verstond je niet, ik stond te boren.
Nu, want morgen zit ik in R'dam.quote:
Tofquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
Boren lijkt op neuken, kan ik bestquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Trouwens.. Ang3l?
Kun jij wel boren? Da's wel werk voor mannen heh?
iedereen mag langs komen als ze het moeilijk hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wees blij, dan hoef je hem ook niet te steunen in moeilijke tijden of komt ie niet langs als ie jou nodig heeft of nou ja je weet wel.....alle dingen die vrienden opeens doen als ze het moeilijk hebben![]()
Idols? het is vrijdag!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols was weer leuk....Maike blijft een domme doos..en die Samantha had gewoon geen "Stage-presence"..
The Story So Farquote:
Oh dit jaar hadden ze echt de goeie dingen eruitgepikt..en dat commentaar erbij was ook leuk..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat vink van die bout meuk erom heen
Ik dacht even van "WTF??" maar toen snapte ik hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols was weer leuk....Maike blijft een domme doos..en die Samantha had gewoon geen "Stage-presence"..
Ach idols the story so far, idols the day afterquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dit jaar hadden ze echt de goeie dingen eruitgepikt..en dat commentaar erbij was ook leuk..
The Day After is weer geschraptquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach idols the story so far, idols the day after
bla bla bla
Er kijken in verhouding met andere jaren zoooooooooooo ontzettend veel minder mensen naar Idols, ze kunnen misschien beter zorgen dat de shows straks door meer mensen worden bekeken dan van die pulp uit te zendenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The Day After is weer geschrapt
De workshops trekken altijd minder mensen..en sowieso..de winnaar krijgt dat platencontract toch wel..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Er kijken in verhouding met andere jaren zoooooooooooo ontzetten veel minder mensen naar Idols, ze kunnen misschien beter dat de shows straks door meer mensen worden bekeken dan van die pulp uit te zenden
Ik niet, het leeft nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De workshops trekken altijd minder mensen..en sowieso..de winnaar krijgt dat platencontract toch wel..
Vind het dit jaar spannender dan vorige jaren.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik niet, het leeft niet
de voorgaande jaren sprak iedereen er over, in de winkels in de bus overal hoorde je wel idols dit idols dat
radio programma's tv programma's roddelbladen kranten
alles stond er vol mee
Nou keken er de jaren hiervoor nog ruim 2 miljoen mensen per uitzending, audities, theater en workshops
keken er dit jaar net aan 1 miljoen mensen.
Het leeft gewoon niet meer, en wat levert het op? een idool?
Waar je 1 of 2 liedjes van hoort en daarna gaan ze het theater in of verdwijnen ze van de aardbodem.
Nee Idols, het voegt echt iets toe......
Toch best redelijk.. de workshops vallen altijd iets tegen.quote:Week 1: 2.311.000 en 633.000, een totaal van 2.944.000.
Week 2: 2.022.000 en 564.000, een totaal van 2.586.000.
Week 3: 2.086.000 en 816.000, een totaal van 2.902.000.
Week 4: 1.714.000 en 909.000, een totaal van 2.623.000.
Week 5: 2.205.000 en 529.000, een totaal van 2.734.000.
Week 6: 2.103.000 en 688.000, een totaal van 2.791.000.
Week 7: 1.720.000 en 486.000, een totaal van 2.206.000.
Week 8: 1.786.000 en 297.000, een totaal van 2.083.000.
Week 9: 1.562.000 en 374.000, een totaal van 1.936.000.
Week 10: 1.145.000 en 533.000, een totaal van 1.678.00
Dat het niveau hoger ligt dan voorgaande jaren roepen ze ieder jaar weer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Toch best redelijk.. de workshops vallen altijd iets tegen.
Ook moet je rekening houden met PaPaul etc wat er voorgaande jaren niet tegenover stond.
Dit jaar vind ik persoonlijk het niveau een stuk hoger en zal er zeker meer talent uit voortkomen dan vorige jaren....
Ze weten meer waar ze op moeten selecteren en waar Nederland voor gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat het niveau hoger ligt dan voorgaande jaren roepen ze ieder jaar weer hoor
dat geloof ik niet meer
Chantal valt zeker tegen op naturel presenteren maar Martijn heeft humor die zo sterk is dat ik Reinout gelijk vergeten was...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Just-Dennis het volgende:
Ach ik vind het grappig om naar te kijken maar de presentatie valt gewoon erg tegen in verhouding met tooske en reinout en het idee dat er een idool uit voort komt geloof ik na 2 idols niet meer.
Ze kunnen het 2 x niet waar maken, waarom dan opeens een 3e keer wel?
En nu komt er zeker ook nog een Idols 4
Ja pcies. Je wordt op den duur zo doodgegooid met al die realityshows en het nieuwe is er zo onderhand wel vanaf. Te veel, te vaak. Dan haken de mensen af. Ik heb geprobeerd BB5 te volgend want ik vond BB altijd wel smakelijk, maar het kon me echt niet meer bekoren. Zelfde met idols. Idols 1 & 2 compleet gevolgd. Idols 1, daar bleef je voor thuis! Idols 2, dat nam je op! Idols 3 ... ach, als ik 't mis... pff. Boeiend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef Just-Dennis het volgende:
Het lijkt wel op Big Brother
Dat was ook helemaal hot de eerste paar keren, maar de laatste keer leefde het gewoon niet meer.
Nederland zit daar gewoon niet op te wachten blijkbaar.
Er is ooit een RL programma geweeest, De Bus
die waren verstandig en zijn gestopt na twee keer.
Dan is het wel mooi geweest
Ik mag hopen dat The Amazing Race hier nu eindelijk eens word aangekochtquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pcies. Je wordt op den duur zo doodgegooid met al die realityshows en het nieuwe is er zo onderhand wel vanaf. Te veel, te vaak. Dan haken de mensen af. Ik heb geprobeerd BB5 te volgend want ik vond BB altijd wel smakelijk, maar het kon me echt niet meer bekoren. Zelfde met idols. Idols 1 & 2 compleet gevolgd. Idols 1, daar bleef je voor thuis! Idols 2, dat nam je op! Idols 3 ... ach, als ik 't mis... pff. Boeiend.
Enige van die shows die me wel echt boeit is Expeditie Robinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |