Welke kleur schilderen we 'm?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
met zo'n oude Den Oudsten DAF bus
[afbeelding]
thnxquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Sunjammer het volgende:
*hug @ Burner*
Wheheh... ik was een keer gestrand op driebergen-zeist, vanwege een behoorlijk draadbreuk ergens. Komt met veel lawaai de ICE langsgereden... getrokken door een STOOMTREIN. Was wel supercool, maar hij stopte niet dus ik mocht niet meequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopen
Groenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind roze zo opzichtig...
Zwart?
Niet eens een diesel? haha.. blijft wel cool. Die trein moet rijden hehquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh... ik was een keer gestrand op driebergen-zeist, vanwege een behoorlijk draadbreuk ergens. Komt met veel lawaai de ICE langsgereden... getrokken door een STOOMTREIN. Was wel supercool, maar hij stopte niet dus ik mocht niet mee
Wat ga je doen?quote:
slapen, of film kijken, trein koppen, kweet nog nie, kzie wel....quote:
niet langquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je koppijn van...
Geen idee, zie niks door de sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef creno het volgende:
is er al ijzel gesignaleerd ?
doe me bestquote:
gaan we toch douchenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l kan het nooit zo heel goed hebben als ie zich de hele week al verheugd op een feestje wat dan op 't laatste moment niet doorgaat.
maargoed, overmachtsucks
Kom maar langs.quote:
In Eindhoven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l kan het nooit zo heel goed hebben als ie zich de hele week al verheugd op een feestje wat dan op 't laatste moment niet doorgaat.
maargoed, overmachtsucks
Kom je dan in Rotterdam Oud en Nieuw vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, overmachtsucks
mag ik mee?quote:
Dat ga ik idd doen jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je dan in Rotterdam Oud en Nieuw vieren?![]()
Neuh. Nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Heb je wel een douche voor 3 personen?
Jeetje dikke pret, en dan met champange en dan oud en nieuwe vieren met zn 3tjesquote:
Ja hey hallo, ik heb het over vanavond!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jeetje dikke pret, en dan met champange en dan oud en nieuwe vieren met zn 3tjes![]()
Dan nodig je die ook uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hey hallo, ik heb het over vanavond!
Oud & Nieuw is voor vrienden
...... okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |