Hoe overbodig was die neger?quote:
Volgens mij was die hele crew zowat overbodig. Die dienden alleen als voerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe overbodig was die neger?
En die kapitein was een Sean Bean lookalike met Deutsch accent !
Jamie Bell overleefde tquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was die hele crew zowat overbodig. Die dienden alleen als voer
Eigenlijk is't belachelijk dat heel het OV van NL op z'n kop staat als het een beetje sneeuwt hequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben thuis!
Openbaar vervoer werd er helemaal uitgegooid terwijl ik onderweg was. Op het busstation hier in de buurt waar ook de remise van Connexxion zijn op een gegeven moment mensen naar de remise gelopen om nog een bus te regelen naar Numnasdorp. They succeeded
Mja, 't is maar goed dat we niet de hele winter dit weer hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is't belachelijk dat heel het OV van NL op z'n kop staat als het een beetje sneeuwt heIk bedoel, laatst die ene vrijdag, toen sneeuwde het véééél harder. Hier is het alleen poedersneeuw en het ligt 4cm dik... en meteen gaan alle bussen stoppen.
Die neger was eng. Teveel close-ups van zijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe overbodig was die neger?
En die kapitein was een Sean Bean lookalike met Deutsch accent !
Doe eens gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef Burner82 het volgende:
het wordt niks met die leuke jong
*ik voel me kut modus AAN*
quote:
wordt lastigquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef Burner82 het volgende:
het wordt niks met die leuke jong
*ik voel me kut modus AAN*
Nou idd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 't is maar goed dat we niet de hele winter dit weer hebben..
Bittequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat zouden duitsland, oostenrijk en zwitserland in de winter moeten doen? In hun huisjes wegrotten?
Nah af en toe sit er wel een leuke bij met een grosse alpenhorn of zoquote:
ask dat wistquote:
Nee, da's niet leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ask dat wisthij wil me liever gewoon als goeie vriend, en toen ik zei, dak mrgen wel wilde bellen en hem wilde vragen als me vriend zei hij: doe alsjeblieft niet
niet leuk
![]()
ze moeten russische treinen kopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou idd.
maar ik vind het zo overdreven. Ik bedoel, we hebben wel vaker zo'n sneeuw gehad. Dan was het toch ook niet meteen "weeralarm" en "zet alle treinen stop" of "sluit de busbanen af". Lijkt wle of we steeds panischer worden hiero. Ik bedoel, wat zouden duitsland, oostenrijk en zwitserland in de winter moeten doen? In hun huisjes wegrotten?
Misschien ging je te snel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ask dat wisthij wil me liever gewoon als goeie vriend, en toen ik zei, dak mrgen wel wilde bellen en hem wilde vragen als me vriend zei hij: doe alsjeblieft niet
niet leuk
![]()
da roep ik al de hele tijd, dak nie te snel wil gaan, en da het aan hem ligt, maar beetje duidelijkheid kan geen kwaad tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien ging je te snel?
Pciesquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze moeten russische treinen kopenkrengen rijden bij -20, en als ze het niet doen, moersleutel 35 en rammen
![]()
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da roep ik al de hele tijd, dak nie te snel wil gaan, en da het aan hem ligt, maar beetje duidelijkheid kan geen kwaad toch![]()
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?
en sowieso, kheb hem ook liever, als kei goeie vriend dan niet, maar ik krijg steeds liedjes van hem, waark naar de tekst moet luisteren, maar ondertussen, moek me gevoel maar opzij zetten of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien ging je te snel?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!
Zoiets gebeurd toch gewoon of het gebeurd niet?
Het klinkt zo van ---> * op knietjes* Lieve puntjepuntjepuntje... *hand pak* wil jij mijn vriendje zijn?quote:
nee, dat weetie allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah misschien schrok ie van t feit dat je m nu al als vriendje wou vragen?
't zijn gewoon nichtentreinen.. als ze vies kunnen worden gaan ze niet naar buitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesIn nederland zijn we gewoon watjes qua OV en wegen.
"O jee, het is herfst. Bladeren op de rails, vierkante wielen, zet alles stop!"
"O jee, nu is het winter. Sneeuw. Ieks! Zet alles stop!"
*zucht*
ik ben van de ouwe stempel, ik vraag mensen of ze me vriendje willen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, wordt zoiets nog gevráágd?!
Zoiets gebeurd toch gewoon of het gebeurd niet?
als erbij gezegd wordt: luister goed naar de tekst......quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stuur mensen ook gave muziek maar betekent ook niet altijd dat ik daarmee iets bedoel..
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 'tquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben van de ouwe stempel, ik vraag mensen of ze me vriendje willen zijn![]()
Mwjah..zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 't
Als het er buiten ZO uitzag bleef ik binnenquote:
hijs van een oudheid stempelquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij is 16 en dus niet van de oude stempel. Misschien is dta 't
noem me naief, maar dat doetie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef creno het volgende:
ik denk dat er gewoon een beetje met je gespeeld wordt burner !
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef creno het volgende:
ik denk dat er gewoon een beetje met je gespeeld wordt burner !
ik ook, maar ik moet nog 2 uur wachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers.
ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers.
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesIn nederland zijn we gewoon watjes qua OV en wegen.
"O jee, het is herfst. Bladeren op de rails, vierkante wielen, zet alles stop!"
"O jee, nu is het winter. Sneeuw. Ieks! Zet alles stop!"
*zucht*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga m'n eigen OV bedrijf opzetten!! Met oude bussen zonder verwarming! en treinen die nog op kolen lopen
met zo'n oude Den Oudsten DAF busquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je ook in Eindhoven dan?
De numansdorp - Eindhoven express
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |