vond je m niet ook veels te lang?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
King Kong was cool.Adrian Brody.
Ja, dat gedoe op dat Empire State Building ging iets te lang door. Maar het was wel mooi, en Naomi Watts gilt goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vond je m niet ook veels te lang?
BOE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Hik
Ga je daar nu ook iedere dag okselhaar foto's van posten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
King Kong was cool.Adrien Brody.
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en meligquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe op dat Empire State Building ging iets te lang door. Maar het was wel mooi, en Naomi Watts gilt goed.
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en melig
Penisdingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.
Goor ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zooo cool. Met die enge penisdingen met tanden enzo, eng.
En dat hij de bek van dat dinosaurus ding in elkaar klapt.quote:
Dat was een ode aan de oorspronkelijke scene die sneuvelde in 't origineel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vond k juist te kort..die hele insectenscene was zo lang en melig
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een ode aan de oorspronkelijke scene die sneuvelde in 't origineel.
geen wonder dat ie toen sneuvelde
gewoon een stomme filmquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef Cybart het volgende:
King Kong dat is toch die film over een Peter Jackson geregiseerd door die aap van LOTR?
Och, dan laten ze toch de stadsverwarming door de koopgoot lopen?quote:
En die nasty duizendpoten in die boomstam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..
met tandenquote:
oh bah...toen heb k echt mn handen voor t beeld gehouden...brr..wat kreeg ik daar kriebels van!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En die nasty duizendpoten in die boomstam.
Hoe weet je nou dat dat spinnen waren als de scene niet in het origineel zit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar zaten alleen spinnen in..deze scene had heel Afrika leeggeplukt en losgelaten op dat eiland qua insectsoorten..
Viel wel mee toch?quote:
Jah.quote:
Nee, ik vond 'em niet zo mooi.quote:
in die dans film toch nietquote:
heb jij uberhaupt wel iets van de film gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik vond 'em niet zo mooi..
Adrien Brody daarentegen wel.
oh shit jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef creno het volgende:ik ben veilig in utrecht aangekomen !
net op tijd voor gtst
Blijkbaar vond de meneer naast me het grappig om toen z'n vinger in m'n mond te steken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh bah...toen heb k echt mn handen voor t beeld gehouden...brr..wat kreeg ik daar kriebels van!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel iets van de film gezien?
of alleen maar lopen geilen op mannelijke acteurs?
En daarna heb je gegeild op de oksels van King Kong? Ook lekker harig, maar die halen het niet bij die van jake.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Alleen het eerste uur, toen er niks gebeurde.
Er was wel een okselshot in dat Theater.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna heb je gegeild op de oksels van King Kong? Ook lekker harig, maar die halen het niet bij die van jake.
en als Lumpyquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
Die gorilla wordt trouwens gespeeld door dezelfde acteur als Gollem. Da's wel tof.
alleen een vinger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Blijkbaar vond de meneer naast me het grappig om toen z'n vinger in m'n mond te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |