Je zat er nu wel op te vlassen hè, om dit keer de TT te mogen maken, veel te bang dan anderen daarmee aan de haal gingenquote:
Sweet Dreams Parleurquote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef Parleur het volgende:
Ik heb geweldig nieuws!
Ik had als topictitel "Helaas heeft Ang3l net zijn telefoon in de plee laten flikkeren en is hij vanaf heden niet meer telefonisch bereikbaar" gekozen... maar Ang3l heeft het allemaal weer zo zitten uitdokteren dat ik hem niet mocht maken door me af te leiden op MSN... de HOERRR!
En dan nu het geweldige nieuws: ik ga naar bed... ajuus![]()
wiz: Jazeker. zegt dat welquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Right..dat was ...vermoeiend
Oh sorry zat daar ergens een grap in?quote:
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde haddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh sorry zat daar ergens een grap in?
Kan even niet meer de moeite opbrengen om ergens de humor van in te zien...![]()
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde hadden
Des'zun moeder vraagt ook niet waar ie slaapt, maar die heeft het ook over de zorgverzekeringquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....
Denk ik het niet
En red je het tot de 9e?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..
Ikkom sowieso tot 10 januari het huis niet in..de kans erna is zeer klein.
Mag morgen wat kleren etc ophalen....krijg 100¤ voor de komende 1.5 week.
Ze heeft mn kamer opgeruimd en veel weggegooid waar ik waarschijnlijk waarde aanhechtte..mn kamer gaat naar mn broertje.
En ik spreek haar 9 januari weer om te kijken of ik uberhaupt nog terug het huis in mag..
De verantwoordelijkheid probeert ze af te schuiven op Jeugdzorg..ik mag lijen dat het haar niet lukt morgen. Zal na het weekend eens goed gaan uitpluizen hoe dit allemaal wettelijk zit..
En toch twijfel ik ergens of ze echt zo harteloos is of dat ze zo doet omdat ze onder druk staat bij anderen (mijn tante van vaders kant, haar vriend) en anders zich schaamt voor het niet nemen van "verwachte" maatregelen..
Sowieso zit ik tot ongeveer de 3e goed...of ik bij die vriendin langer kan blijven (denk het wel) weet ik morgen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |