Je zat er nu wel op te vlassen hè, om dit keer de TT te mogen maken, veel te bang dan anderen daarmee aan de haal gingenquote:
Sweet Dreams Parleurquote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef Parleur het volgende:
Ik heb geweldig nieuws!
Ik had als topictitel "Helaas heeft Ang3l net zijn telefoon in de plee laten flikkeren en is hij vanaf heden niet meer telefonisch bereikbaar" gekozen... maar Ang3l heeft het allemaal weer zo zitten uitdokteren dat ik hem niet mocht maken door me af te leiden op MSN... de HOERRR!
En dan nu het geweldige nieuws: ik ga naar bed... ajuus![]()
wiz: Jazeker. zegt dat welquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Right..dat was ...vermoeiend
Oh sorry zat daar ergens een grap in?quote:
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde haddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh sorry zat daar ergens een grap in?
Kan even niet meer de moeite opbrengen om ergens de humor van in te zien...![]()
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde hadden
Des'zun moeder vraagt ook niet waar ie slaapt, maar die heeft het ook over de zorgverzekeringquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....
Denk ik het niet
En red je het tot de 9e?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..
Ikkom sowieso tot 10 januari het huis niet in..de kans erna is zeer klein.
Mag morgen wat kleren etc ophalen....krijg 100¤ voor de komende 1.5 week.
Ze heeft mn kamer opgeruimd en veel weggegooid waar ik waarschijnlijk waarde aanhechtte..mn kamer gaat naar mn broertje.
En ik spreek haar 9 januari weer om te kijken of ik uberhaupt nog terug het huis in mag..
De verantwoordelijkheid probeert ze af te schuiven op Jeugdzorg..ik mag lijen dat het haar niet lukt morgen. Zal na het weekend eens goed gaan uitpluizen hoe dit allemaal wettelijk zit..
En toch twijfel ik ergens of ze echt zo harteloos is of dat ze zo doet omdat ze onder druk staat bij anderen (mijn tante van vaders kant, haar vriend) en anders zich schaamt voor het niet nemen van "verwachte" maatregelen..
Sowieso zit ik tot ongeveer de 3e goed...of ik bij die vriendin langer kan blijven (denk het wel) weet ik morgen...quote:
Dude....quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..
Ikkom sowieso tot 10 januari het huis niet in..de kans erna is zeer klein.
Mag morgen wat kleren etc ophalen....krijg 100¤ voor de komende 1.5 week.
Ze heeft mn kamer opgeruimd en veel weggegooid waar ik waarschijnlijk waarde aanhechtte..mn kamer gaat naar mn broertje.
En ik spreek haar 9 januari weer om te kijken of ik uberhaupt nog terug het huis in mag..
De verantwoordelijkheid probeert ze af te schuiven op Jeugdzorg..ik mag lijen dat het haar niet lukt morgen. Zal na het weekend eens goed gaan uitpluizen hoe dit allemaal wettelijk zit..
En toch twijfel ik ergens of ze echt zo harteloos is of dat ze zo doet omdat ze onder druk staat bij anderen (mijn tante van vaders kant, haar vriend) en anders zich schaamt voor het niet nemen van "verwachte" maatregelen..
*valt van stoel*quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:10 schreef wonderer het volgende:
Nou, vooruit dan. Hoe is het met je?
creatief...meh niet echt mijn ding... geef mij maar plakband en een schaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:25 schreef wonderer het volgende:
Dit is gewoon in een chatbox doen alsof je iemand anders bent... beetje interactief toneelstuk zeg maar. Geen hitpoints, dungeonmasters of weet ik veel. Lekker creatief bezig zijn.
RTS en FPS zegt me zo gauw niks.
Routine en regelmaat is goed voor me, anders raak ik van slag. En er staat hier een mooie verzameling halflege whiskyflessen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:39 schreef davidov het volgende:
hmmm klinkt eentonig... en dan drink je ook nog eens geen druppel
De tijd van de befaamde nachtploeg is al lang voorbij *kuch*quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:14 schreef Keoni het volgende:
oh is dit nu de befaamde, of beruchte, nachtploeg? Beetje stil hé.![]()
@wnoderer, wat voor whiskey? heb net (met mn vriendje) een fles Talisker leeg gemaakt en heb nu nog een beetje Caol Ila voor me staan.![]()
Ik kende 'm al met een schaars geklede vrouw. Deze is geiniger. Maar heb je d'r ook een met een schaars geklede vent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:37 schreef creno het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
deze moest ik even kwijt !
Wat doe jij hierzo vroeg op de morgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef dreamsearcher het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!!
heb je niet ff een scheermesje voor die gast :S
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezichtquote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezicht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Dan hoop ik echt dat tie deo gebruikt.....
Mogge
Morruguh Semisanequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Jake-zweet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Sla dan toch maar ff over, als je het niet erg vindquote:
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef Burner82 het volgende:
morguh.... *ploft in stoel, slaapt verder*
sluit mij maar aan op een infuus of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffie
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Stroekie het volgende:
Zo de nieuwelingen zijn d'r weer vroeg bij vandaag
ja, ik ben eerlijk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij onsquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!
en dan toch al topicopaquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij ons
dat vind ik nog hartstikke nieuw![]()
wekker radio, of stereo met wekker, volume opendraaien, voordat je gaat pitten... wedden da je wakker wordtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh en mijn plan om vandaag extra vroeg te beginnen is weer grandioos mislukt
ik ben door de wekker van 06.15 uur heen geslapen en werd een half uur later pas wakker toen mijn collega aan de deur stond te bellen om mij op te halen![]()
maak er zelf ook 1quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Wat zijn fan-galleries toch handig.
je gaat er alleen zo van kwijlen hè!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
je gaat er alleen zo van kwijlen hè!!!![]()
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?quote:
Ligt eraan naast wiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:31 schreef Burner82 het volgende:
slapen is leuk, en wakker zijn is leuk, maar kheb echt een hekel aan wakker worden
Aanbidden enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?
Kwijlen dus!!!quote:
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien hebquote:
Nou ja werken.....zit nu een DVD van Pearl Jam - "Live at the Garden" te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Morruguh Semisane![]()
Nog zo'n slachtoffer dat vandaag gewoon moet werken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien heb![]()
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dat gaat dan weer iets te ver.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?![]()
plakkerig is lekkerder?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer iets te ver.
^^ Midget-power, my friend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAA TRS,
nu weten we wel dat je je op jake rukt...
dat hoeft niet elke dag herhaalt te worden dmv het posten van plaatjes
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAA TRS,
nu weten we wel dat je je op jake rukt...
dat hoeft niet elke dag herhaalt te worden dmv het posten van plaatjes
jup heerlijk geslapen, was alleen beetje ruw wakker worden, met dat okselhaar van jakequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Verder iedereen beetje lekker geslapen?![]()
Mja ik kan me dat voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
jup heerlijk geslapen, was alleen beetje ruw wakker worden, met dat okselhaar van jake![]()
vind ik dus ook niet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja ik kan me dat voorstellen
Zo'n foto is totaal niet opwindend waar iemand zn okselhaar showt![]()
je mag hem hebben hoor TRSquote:
Als wij daar maar niet allemaa van mee hoeven te genietenquote:
Dat okselhaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef Burner82 het volgende:
kvind die gast nie lelijk, maar knap, ook nie echt, ken wel leukere
dat is idd een afknapperquote:
Zeg ik dat?quote:
Oooh, zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg ik dat?![]()
Ik loop iig niet de hele dag met mn armen omhoog om mn okselhaar te showen![]()
quote:
Allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaai, alweer terug van hondjes uitlaten?
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
En ik háát weerswaarschuwingen als ik met de trein moetStraks strand ik wéér ergens
Daar is geen weerwaarschuwing voor nodig toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
En ik háát weerswaarschuwingen als ik met de trein moetStraks strand ik wéér ergens
Bert Pino Ernie en Meneer Aart?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:27 schreef Cybart het volgende:
mijn tv helden komen vandaag hier in het dorp shoppen las ik net in de krant
bassie en adriaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:27 schreef Cybart het volgende:
mijn tv helden komen vandaag hier in het dorp shoppen las ik net in de krant
wie de neuk zijn dat dan weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Cybart het volgende:
nee veel leuker, (en ze nemen hun gezin mee)
[afbeelding]
ik ga alleen niet als een (nu in dip zijnde) starfucker er heen...
ik blijf lekker thuis en zie het binnenkort wel op tv
Zag ik ook alleen maar staan in het linkje van de fotoquote:
best logischquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zag ik ook alleen maar staan in het linkje van de foto![]()
Nou dan schuif ik even een deel van mijn workload jouw kant uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja werken.....zit nu een DVD van Pearl Jam - "Live at the Garden" te kijken.![]()
![]()
KUuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
Ja dat horror verhaal spookt ook door mijn hoofd aangezien ik nog steeds van plan ben om na me werk naar huis te gaan en dan vanavond net met de trein terug naar Eindhoven wilquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb vakantie en blijf lekker thuis![]()
k ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb vakantie en blijf lekker thuis![]()
*schiet FF neer met shotgun*quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef davidov het volgende:
Ben ik het of werkt de planner van www.ns.nl niet?
30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef davidov het volgende:
Ben ik het of werkt de planner van www.ns.nl niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |