Ik kende 'm al met een schaars geklede vrouw. Deze is geiniger. Maar heb je d'r ook een met een schaars geklede vent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:37 schreef creno het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
deze moest ik even kwijt !
Wat doe jij hierzo vroeg op de morgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef dreamsearcher het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!!
heb je niet ff een scheermesje voor die gast :S
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezichtquote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezicht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Dan hoop ik echt dat tie deo gebruikt.....
Mogge
Morruguh Semisanequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Jake-zweet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Sla dan toch maar ff over, als je het niet erg vindquote:
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef Burner82 het volgende:
morguh.... *ploft in stoel, slaapt verder*
sluit mij maar aan op een infuus of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffie
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hč yv!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Stroekie het volgende:
Zo de nieuwelingen zijn d'r weer vroeg bij vandaag
ja, ik ben eerlijk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hč yv!
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij onsquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hč yv!
en dan toch al topicopaquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij ons
dat vind ik nog hartstikke nieuw![]()
wekker radio, of stereo met wekker, volume opendraaien, voordat je gaat pitten... wedden da je wakker wordtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh en mijn plan om vandaag extra vroeg te beginnen is weer grandioos mislukt
ik ben door de wekker van 06.15 uur heen geslapen en werd een half uur later pas wakker toen mijn collega aan de deur stond te bellen om mij op te halen![]()
maak er zelf ook 1quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Wat zijn fan-galleries toch handig.
je gaat er alleen zo van kwijlen hč!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
je gaat er alleen zo van kwijlen hč!!!![]()
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?quote:
Ligt eraan naast wiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:31 schreef Burner82 het volgende:
slapen is leuk, en wakker zijn is leuk, maar kheb echt een hekel aan wakker worden
Aanbidden enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?
Kwijlen dus!!!quote:
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien hebquote:
Nou ja werken.....zit nu een DVD van Pearl Jam - "Live at the Garden" te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Morruguh Semisane![]()
Nog zo'n slachtoffer dat vandaag gewoon moet werken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien heb![]()
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dat gaat dan weer iets te ver.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?![]()
plakkerig is lekkerder?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer iets te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |