Dat is ze nu aan het zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef M5 het volgende:
716 wat???
Hieromquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wieso?
wat voor audi is dit trouwens? (volgens mij is het een Audi iig) [afbeelding]
mooi, mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is ze nu aan het zoeken![]()
Ondertussen kunnen we dit topic al vast volspammen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hierom![]()
![]()
Ik wou eerst doen wat Mukie nu doettoch maar neit gedaan....
Doe maar S2 hequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef Xtreem het volgende:
Mark, volgens mij is het een RS4 bumper
godverquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hierom![]()
![]()
Ik wou eerst doen wat Mukie nu doettoch maar neit gedaan....
RS2 zie ik nu..quote:
Ik vind dat weer opnieuw moeten beginnen met nummerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is ze nu aan het zoeken![]()
Ondertussen kunnen we dit topic al vast volspammen
Nee, nu wordt het pas leuk om een leuke OP te zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat weer opnieuw moeten beginnen met nummeren
Dat stelde ik ook al voor maar er is nog genoeg leuks te vinden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat hok is trouwens van 1991 t/m 2000 geleverdquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef M5 het volgende:
[..]
RS2 zie ik nu... S2 is weer anders. maar goed. het is gewoon een simpele Audi Cabriolet.
Nouja binnenkort kunnen we Formule 1 wagens posten met vermogen van 750 a 900 pkquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja echt geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat hok is trouwens van 1991 t/m 2000 geleverd
van de eerste A4 was geen cabrio, dus werd deze door geproduceerd
Anne Kies gaat nu winnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Ach 't is altijd gemekker met die FIA en Fransen die Dakar organiseren.
FIAquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Ach 't is altijd gemekker met die FIA en Fransen die Dakar organiseren.
En het wadden motorrace team?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne Kies gaat nu winnenFryslân Boppe!
zoeken indeedquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nu wordt het pas leuk om een leuke OP te zoeken.
De MAN trucks mogen wel eens wat gas bij gaan geven. anders is er niets aan bij de trucks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne Kies gaat nu winnenFryslân Boppe!
dan ga ik voor de prijzenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
@ Mukie: van 901 tot 999 zijn er weer leuke mogelijkheden. En bij 806 ook
nm!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoeken indeed
op kw, mph, km, kg, etc![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoeken indeed
op kw, mph, km, kg, etc![]()
mij ook nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat boeien mij die brommers nou?
kun je je dus voorstellen dat al die andere al had gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Je hebt nu een registratie nummer van een locomotief gevonden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb die kamerin het souterainEn mn huur opgezegt
![]()
![]()
feeeeeestquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
![]()
![]()
bij 716 Mph had ik anders redelijk wat hits.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je je dus voorstellen dat al die andere al had gedaan
Feli Sjoewequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
![]()
![]()
Ja, naja, ehm. Ik werd gisteren gebeld. Kamer vrij in een huis van een goede vriend van m'n ouders.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik heb wat gemist?!
Je klinkt enthousiast, waar ga je heen? hoe groot? hoe luxe? huisgenoten?
NO MORE Bedtime "stories" van je kamergenootquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, naja, ehm. Ik werd gisteren gebeld. Kamer vrij in een huis van een goede vriend van m'n ouders.
Souterain
36m2 verdeeld over twee kamers
Met eigen keukentje, gedeeld sanitair
Eigen toegang (openslaande deuren) tot gemeenschappelijke tuin
Dichtbij het centrum van Utrecht.
Vandaag beslissen, ivm opzeg termijn. Nog niet gezien, maar die gok durf ik wel te nemen.
Ik ben hardstikke blij!
Precies!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
NO MORE Bedtime "stories" van je kamergenoot
RS2 bumper weet ik zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem en M5 laten we het er op houden dat het een S bumper is![]()
Ik kwam laatst nog een audi Quatro S2 tegen. ( zo heten die dingen toch?)
TERING dat ziet er nog leuk uit ook. Volgens mij gaat dat als de brandweer. Leuk voor mij![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef Mukie het volgende:
http://www.pinupgirlclothing.com/
zo'n vette site
en voor de mannen om te kwijlen hier en daar
zo'n vette site
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Kwam afgelopen zaterdag ook 2 meisjes tegen die er uber geil bij liepen. Effe opzoeken momentje
Hou je je effe in alsjeblieft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragen
[afbeelding]
dit rokje heb ik int roodwit
[afbeelding]
euh.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragen
[afbeelding]
dit rokje heb ik int roodwit
[afbeelding]
ah stel je niet aan manquote:
Whahaha, jij bent echt een sneu ventjequote:
geef die website eens aan je zusje, wil haar daar wel eens in zienquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah stel je niet aan man
[afbeelding]
Mijn carnavalscostuum
Carnaval is waar en waneer en belangrijk waar ben jijquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah stel je niet aan man
[afbeelding]
Mijn carnavalscostuum
Zeg...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef die website eens aan je zusje, wil haar daar wel eens in zien
Zei ik tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
bumper van die gele audi is een RS2 bumper!
Alsof ik jou nodig hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zeg...
Je hebt nog krediet, maar dat gaat wel rap achteruit
Jij niet meer.quote:
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa controlquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net een bericht van een ARTC'r er ligt 6cm sneeuw op de A20 hij rijdt nu met 40-60km/h naar huis, dikke sneeuwstorm en hier is het nog kurkdroog.
Wij hebben het over geile mooie sexy vrouwen en jij komt dan opeens met een bumer waar we al lang over uit warenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
bumper van die gele audi is een RS2 bumper!
Afvoeren die handel.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik jou nodig hebweet al verdomd veel van je zusje
Oh my godquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo sta je opeens hier tussen te dansen
hehe, ik ben morgen in Vorden trouwens, uitgenodigd voor carbit schieten, dus als je hoort knallen weet je dat ik er benquote:
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de barquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Carnaval is waar en waneer en belangrijk waar ben jij![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik jou nodig hebweet al verdomd veel van je zusje
makkelijk, ik kwam er laatst achter dat die leeg was net nadat mn hele ruit besmeurd was door een vrachtwagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa control![]()
quote:
Neeh, daar begin ik de eerst komende 10jr niet meer aan, anders moet ik veel te snel weer terug naar Montengroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
de volgende die je gaat bezwangeren![]()
zoveel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
net effe de 1.365 euro/liter gehanteerd ....
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waardquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa control![]()
hij ligt op z'n zij en filmpje is net zo saai als die van fwankerquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
het filmpje van 't "accu opladen" van vanmiddag
http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/mov00007.3gp
heb 'm via Xilisoft video converter omgezet naar VOB en dan loopt 't geluid toch vreselijk niet synchroom
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
net effe de 1.365 euro/liter gehanteerd ....
De familie Cr. ?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, ik ben morgen in Vorden trouwens, uitgenodigd voor carbit schieten, dus als je hoort knallen weet je dat ik er ben(je weet waarschijnlijk wel waar
![]()
)
We gaan ruig stappen nah?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de bar
is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de bar
Helaas is dat wel zo ja, zeker bij Alfa Controlquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waard![]()
idd bij Alfa welquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waard![]()
Nouquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
had ook nog "betere" foto's maar die kan ik niet meer vinden...
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij ligt op z'n zij en filmpje is net zo saai als die van fwanker![]()
erm define lekker, want het enige lekkere daar is de drank op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Daar jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De familie Cr. ?!
DOE HET NIET.
en for god sake, bezwanger wankers zusje niet
eten is.
ik vind het ook maar niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm define lekker, want het enige lekkere daar is de drank op de achtergrond
Mja mijn Italiaanse grootvader zei altijd: L'elettronica è per i perdentiquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas is dat wel zo ja, zeker bij Alfa ControlAlfa's zijn prima auto's, alleen de electronica zijn ze nooit zo geweldig mee geweest.
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar jakom langs, wordt gezellig
![]()
En ik ga z'n zusje niet bezwangeren, moet ik straks in zo'n uithoek gaan wonen![]()
![]()
wat betekend perdenti ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja mijn Italiaanse grootvader zei altijd: L'elettronica è per i perdenti
heel simpel te controleren door de diverse sensoren te foppen, al zullen sommige sensoren beetje lastig te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
ik had niet verwacht dat dat ding zou werken, nah het eerste lampje doet het![]()
Alsof ik de ketting lang genoeg laat om haar bij de telefoon te laten komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haar
Wat dan? Ga je op 'm zitten:?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haar
alsof ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel simpel te controleren door de diverse sensoren te foppen, al zullen sommige sensoren beetje lastig te bereiken zijn.
Dat is ze gewendquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik de ketting lang genoeg laat om haar bij de telefoon te laten komen![]()
wij gaan sowieso eens stappen en ik sleur je iig mee naar pressurequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof ik daar zin in heb![]()
ik vind alles best, ik check de olie, koelvloeistof regelmatig en derest zie ik wel![]()
Goed opgevoed danquote:
Babelfishquote:
ik zou die 2 zo van de bar af tieften!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
define jij dan eens lekkerquote:
en me wat drinken bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou die 2 zo van de bar af tieften!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
wij gaan sowieso eens stappen en ik sleur je iig mee naar pressure
BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.quote:
ik weet niet eens waar die zit bij de V6quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]remvloeistof is ook handig
net zo veilig
![]()
Geen afwasmachine?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, ze is nu samen met me moeder in de keuken aan het afwassen
en donker haarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.
He gast 1 7up voor mij. Die haar *wijst naar mukie* een vodka ijs. En kanker die 2 zee koeien van je bar af als je nog wilt dat we blijven door zuipen. Want het is geen stimulansquote:
shitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.
reken er maar niet op dat 't gaat dalen.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]WTF
ik ben blij dat mn tank nog ruim half vol zit, ff wachten met tanken totdat het weer wat daalt
Wist ik niet zeker meerquote:
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ja ik meende dat ik betere foto's van hun had, maar t zal wel een hersenspinsel zijn
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ja ik meende dat ik betere foto's van hun had, maar t zal wel een hersenspinsel zijn
Jammer dat ze na een half jaar er met je spaarcentjes vandoor gaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist ik niet zeker meerEen voordeel, in Servië en Montenegro zijn die voor het oprapen
![]()
Corset doet wonderenquote:
exactquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En HC-festvals zijn natuurlijk altijd prima.
wel nee, ze zijn veel te blij dat ze hier in Nederland mogen komen wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jammer dat ze na een half jaar er met je spaarcentjes vandoor gaan
zo'n vette site
Quello è perché siete stupido come mucca.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
neuh daar doe ik niet aanquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Quello è perché siete stupido come mucca. [afbeelding]
Speltip 1quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
neequote:
een goede afwasmachine is zuiniger als gewoon afwassenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jawel maar da kost geld
Ok stop het vrouw-onvriendelijke gebrabbel
Ik wel, maar we hebben wel een afwasmachine.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een goede afwasmachine is zuiniger als gewoon afwassenen ik ben gewoon lui, de laatste keer gewoon afwassen was op vakantie
ik heb geloof ik zelfs nog nooit gewoon af gewassen thuis
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A tudomány legnagyobb idei eredményeit számba vevő rangsorunkba meglepő felfedezések is bekerültek, de igazán meghökkentő az lett volna, ha magyar kutatás is ott lenne a listán. A nemzetközi programokban azért részt vesznek a hazai szakemberek is, s van olyan téma, amely Nobel-díjat is kaphat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik snap prima wat daar staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Speltip 1
Nooit in een taal brabbelen die je zelf niet begrijpt.
Damn, als ik daar over zou dromen, hoef ik nooit meer wakker te wordenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, als ik daar over zou dromen, hoef ik nooit meer wakker te worden
Kut, waarom heb ik nu al 2jr geen pools meer gesproken/schrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
A tudomány legnagyobb idei eredményeit számba vevő rangsorunkba meglepő felfedezések is bekerültek, de igazán meghökkentő az lett volna, ha magyar kutatás is ott lenne a listán. A nemzetközi programokban azért részt vesznek a hazai szakemberek is, s van olyan téma, amely Nobel-díjat is kaphat.
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm define lekker, want het enige lekkere daar is de drank op de achtergrond
Zoveel plezier gun ik jou nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ga eens over haar dromen, wil je?
Ok OKquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggenzijn gewoon een stel plorken bij elkaar
Omdat het Hongaars is?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, waarom heb ik nu al 2jr geen pools meer gesproken/schreven
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef BoJo het volgende:
kijkt er iemand hier weleens naar The King of Queens op rtl5 elke doordeweekse dag om 18:25 ? Wat is die Carrie dik geworden![]()
Die vond ik vroegah altijd lekker![]()
die serie is ook al 10jr oud ofso, net zoiets als op een van die dochters uit Roseanne geilen, die zien er nu ook niet meer uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef BoJo het volgende:
kijkt er iemand hier weleens naar The King of Queens op rtl5 elke doordeweekse dag om 18:25 ? Wat is die Carrie dik geworden![]()
Die vond ik vroegah altijd lekker![]()
prachtig gezichtje en een uistralingquote:
zo slecht ben ik er dus ook inquote:
owja toen ik 12 was geilde ik altijd op beckyquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die serie is ook al 10jr oud ofso, net zoiets als op een van die dochters uit Roseanne geilen, die zien er nu ook niet meer uit![]()
Ik altijd op dr zusje, ff dr naam kwijt, met die zwarte harenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
owja toen ik 12 was geilde ik altijd op becky
dat tutje?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
owja toen ik 12 was geilde ik altijd op becky
lang leve photoshopquote:
Dr hoeft geen strik omheen, neem dr zo wel meequote:
ik heb wel smaakquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
prachtig gezichtje en een uistraling
Dat was ze toch? die zegmaar in het midden was, je had dat jong, die met dat donkere jhaar en nog zo een blonde, de oudstequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik altijd op dr zusje, ff dr naam kwijt, met die zwarte haren![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey leuk, dis Israelische songfestivalwinnares.. Of is het Kelly?
Ik wilde net vragen of het dana internationaal wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de rechterquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij hebben het over geile mooie sexy vrouwen en jij komt dan opeens met een bumer waar we al lang over uit waren
TIEFT OP OF KOM MET IETS GEILS
Mój polski tłumacz kulisy nie rozumieć pewien pochwa jegoquote:
Dude dat is ook een plorkquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Onderste rij, 2e van links, links naast roseanne en rechts van die blaag.
Fryslân Boppequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mój polski tłumacz kulisy nie rozumieć pewien pochwa jego
Dat zal best maar daar zou ik m'n hond nog vanaf schoppenquote:
Met de mededeling: ff opschieten, de andere 17 willen er ook nog overheenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar zou ik m'n hond nog vanaf schoppen
Ja ik nu ook, maar vroeger!!!111onequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar zou ik m'n hond nog vanaf schoppen
Tis dat je lfs doet anders had ik je verbannen uit me leven
Ów Fwnk jest just pewien zgłaszać reklamację idiota.quote:
geen zin mn poolse vertaalsite te openenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ów Fwnk jest just pewien zgłaszać reklamację idiota.![]()
Tis leuke in het poolsquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen zin mn poolse vertaalsite te openen
Maar je mag ook wel in het nederlands zeggen dat Fwnk een kleuter is hoor
Middelste 0% twijfelquote:
jij kan niet eens een 1.3 civic op de weg houdenquote:
Hij rijdt anders alweerquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij kan niet eens een 1.3 civic op de weg houden
jij mag niet eens een auto op de weg proberen te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij kan niet eens een 1.3 civic op de weg houden
Ik ben een natuurltalentquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
jij mag niet eens een auto op de weg proberen te houden
idd! .quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef BazzoS het volgende:
Mijn alltime favourite:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eva Mendez? Mwoah doe mij maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef BazzoS het volgende:
Mijn alltime favourite:
[afbeelding]
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAAAA Jessica Albaquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eva Mendez? Mwoah doe mij maar
[afbeelding]
nee sorry, dan liever deze:quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eva Mendez? Mwoah doe mij maar
[afbeelding]
Jessica Alba toplessquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA Jessica Alba.
Dat is mijn favoriet.
evaquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef BazzoS het volgende:
Mijn alltime favourite:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ook, als ik een vrouw wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
eva
omg daar zou ik direct lesbisch voor worden![]()
reesequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef BazzoS het volgende:
Deze heeft ook wel iets liefs over zich![]()
[afbeelding]
je ziet net nixquote:
julia stiles vinnik niet echt mooi.quote:
ik vind haar ook niet echt mooi, misschien is het de "uitstraling" ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
julia stiles vinnik niet echt mooi.
ze heeft iets wat me stoort
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik personelijk een hele mooie vrouw![]()
same herequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
julia stiles vinnik niet echt mooi.
ze heeft iets wat me stoort
net niet...quote:
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lang geledenheb je al een huis?
quote:
dat issut um nu juistquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik vind haar er 'gewoontjes' uitzien.
tomkatquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Katie is ook top ja....
Jammer dat ze met die freak gaat
Ja, maar dat is het hem. Ze heeft geen uitstraling en ziet er gewoontjes uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat issut um nu juist
de meest evrouwen zien er geweldig uit met makeup en stellen nix voor zonder
ik kijk meestal naar de uitstraling die de dames hebben
zoiets dus;quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat issut um nu juist
Doe mij maar een leuk meisje dat fatsoenlijk over straat kan zonder 30 lagen makupquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat issut um nu juist
Alizéequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef BazzoS het volgende:
We vergeten Alizée en de mooiste fatima van de wereld
als het naast jouw loopt is het bedoeld als vermomingquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Doe mij maar een leuk meisje dat fatsoenlijk over straat kan zonder 30 lagen makup
gmtaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
Lol.
Ik had hem als eerste aangepast.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
nog een van mijn favo vrouwen
Sorry hoor ook_gek, maar volgens mij is deze:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
leuk hoor al die halfbloedjes maar moet je eens kijken als ze 40 zijn dan word het van erger naar drama naar een hell.
Als ze jong zijn zien ze er goddelijk uit maar dan loopt het ook snel af![]()
Mijn vader zegt atlijd van. Zoon als je een half bloedje leuk vind. Kijk dan eerst naar de moeder... want zo gaat de dochter er ook uit zien. Lelijk en 1 grote rimpel drama.
Nee dan kan je haar beter gewoon een paar keer flink neuken en dan dumpen voor dat je er gehecht aan raakt![]()
Godverdegodver, hoe kon ik Angelina vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
nog een van mijn favo vrouwen
ik heb ook op lexa gestaan om eens te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
nah een willekeurige "gewone" van lexa dan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef vlad het volgende:
[..]
als het naast jouw loopt is het bedoeld als vermoming![]()
Wat voor terminale ziekte heeft dat mens?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
nah een willekeurige "gewone" van lexa dan
[afbeelding]
dan gaat ze zeker weten mee naar huis, goedschiks of kwaadschiksquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Als ik die toch es op straat tegenkom
ik vind het humor om plaatjes te kijken en wat ze in hun profiel schrijven bij knapt af op:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb ook op lexa gestaan om eens te kijken
schande gewoon![]()
en mn laatstequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Godverdegodver, hoe kon ik Angelina vergeten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan gaat ze zeker weten mee naar huis, goedschiks of kwaadschiks![]()
dan loop ik er straal langsquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Als ik die toch es op straat tegenkom
twee zonen en een dochterquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat voor terminale ziekte heeft dat mens?![]()
1x = okequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dat concert een keer gedownload, wel 6 keer bekeken ofzo
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
en mn laatste
Brittany Murphy lekker wild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |