altijd zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef Fwnk het volgende:
ok, als ik em achteraf na-kijk issie niet zooo bijzonder
Ik heb ook geen v6quote:
dat gevoel ken ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het altijd een in je broek gezeken gevoel![]()
met gamen kun je ook vet wat centjes verdienenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
Grand Prix Legends
[afbeelding] [afbeelding]
"It is a bit funny with GPL, people easily get's a touchy when it is involved, the non GPL'ers is thinking "why all this fuzz about that old game" - and the GPL'ers defend it like it was their own wife/girlfriend.
That made me thinking - is it love?"
- SimR about GPL'ers
Sierra OnLine / Papyrus
* The most accurate vehicle dynamics model ever developed for a racing simulation.
* Gorgeous 16-bit graphics, optimized for 3Dfx and Rendition.
* Eleven of the greatest racing circuits in history, including the 14 mile Nurburgring, historic Spa and Monaco.
* Five classic Grand Prix cars, including the Ferrari 312, Lotus-Ford Gurney Eagle,
each with authentic 3d cockpit and performance characteristics.
* Multiplayer support for up to 20 players via TCP/IP, IPX, modem, or direct-connect.
* Extensive car setup options. Driver aids and two training cars help you learn the ropes.
http://www.papy.com/
Hier is het hele simracing verhaal mee begonnen5 jaar van mijn leven weg gegooit door hier continu mee bezig te zijn
Als ik die tijd in een studie had gestoken zat ik nu op de universiteit
![]()
quote:
Simracen kun je ook geld mee verdienen, maar aangezien je ook geld moet inleggen heb ik daar niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
met gamen kun je ook vet wat centjes verdienen
hoop doet levenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoooo fordje even aan een ander fordje geknoopt, starten en lopen. en een stukje gereden natuurlijk. en gegleden, jammergenoeg dat ik geen goede houder heb voor le camera....
t'is al bijna donker ook.... nouja morgen nog een kans, hopelijk start ie morgen op eigen kracht!
Audi 80 cabrioquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wieso?
wat voor audi is dit trouwens? (volgens mij is het een Audi iig) [afbeelding]
Audi 80 cabrio met een S4 bumper er opquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wieso?
wat voor audi is dit trouwens? (volgens mij is het een Audi iig) [afbeelding]
dat ziet toch elke malloot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |