BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.quote:
ik weet niet eens waar die zit bij de V6quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]remvloeistof is ook handig
net zo veilig
![]()
Geen afwasmachine?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, ze is nu samen met me moeder in de keuken aan het afwassen
en donker haarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.
He gast 1 7up voor mij. Die haar *wijst naar mukie* een vodka ijs. En kanker die 2 zee koeien van je bar af als je nog wilt dat we blijven door zuipen. Want het is geen stimulansquote:
shitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BoJo's smaak: Neem een topmodel met hele blauwe ogen, met 90/60/90, lange benen, maar niet te lang in het geheel en klaar.
reken er maar niet op dat 't gaat dalen.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]WTF
ik ben blij dat mn tank nog ruim half vol zit, ff wachten met tanken totdat het weer wat daalt
Wist ik niet zeker meerquote:
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ja ik meende dat ik betere foto's van hun had, maar t zal wel een hersenspinsel zijn
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
Ja ik meende dat ik betere foto's van hun had, maar t zal wel een hersenspinsel zijn
Jammer dat ze na een half jaar er met je spaarcentjes vandoor gaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist ik niet zeker meerEen voordeel, in Servië en Montenegro zijn die voor het oprapen
![]()
Corset doet wonderenquote:
exactquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En HC-festvals zijn natuurlijk altijd prima.
wel nee, ze zijn veel te blij dat ze hier in Nederland mogen komen wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jammer dat ze na een half jaar er met je spaarcentjes vandoor gaan
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef Mukie het volgende:
http://www.pinupgirlclothing.com/
zo'n vette site
en voor de mannen om te kwijlen hier en daar
Quello è perché siete stupido come mucca.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Fwnk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |