RS2 bumper weet ik zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem en M5 laten we het er op houden dat het een S bumper is![]()
Ik kwam laatst nog een audi Quatro S2 tegen. ( zo heten die dingen toch?)
TERING dat ziet er nog leuk uit ook. Volgens mij gaat dat als de brandweer. Leuk voor mij![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef Mukie het volgende:
http://www.pinupgirlclothing.com/
zo'n vette site
en voor de mannen om te kwijlen hier en daar
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef Mukie het volgende:
http://www.pinupgirlclothing.com/
zo'n vette site
en voor de mannen om te kwijlen hier en daar
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Kwam afgelopen zaterdag ook 2 meisjes tegen die er uber geil bij liepen. Effe opzoeken momentje
Hou je je effe in alsjeblieft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragen
[afbeelding]
dit rokje heb ik int roodwit
[afbeelding]
euh.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken wat ik nog wel zou dragen
[afbeelding]
dit rokje heb ik int roodwit
[afbeelding]
ah stel je niet aan manquote:
Whahaha, jij bent echt een sneu ventjequote:
geef die website eens aan je zusje, wil haar daar wel eens in zienquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah stel je niet aan man
[afbeelding]
Mijn carnavalscostuum
Carnaval is waar en waneer en belangrijk waar ben jijquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah stel je niet aan man
[afbeelding]
Mijn carnavalscostuum
Zeg...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef die website eens aan je zusje, wil haar daar wel eens in zien
Zei ik tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
bumper van die gele audi is een RS2 bumper!
Alsof ik jou nodig hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zeg...
Je hebt nog krediet, maar dat gaat wel rap achteruit
Jij niet meer.quote:
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa controlquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net een bericht van een ARTC'r er ligt 6cm sneeuw op de A20 hij rijdt nu met 40-60km/h naar huis, dikke sneeuwstorm en hier is het nog kurkdroog.
Wij hebben het over geile mooie sexy vrouwen en jij komt dan opeens met een bumer waar we al lang over uit warenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
bumper van die gele audi is een RS2 bumper!
Afvoeren die handel.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik jou nodig hebweet al verdomd veel van je zusje
Oh my godquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo sta je opeens hier tussen te dansen
hehe, ik ben morgen in Vorden trouwens, uitgenodigd voor carbit schieten, dus als je hoort knallen weet je dat ik er benquote:
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de barquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Carnaval is waar en waneer en belangrijk waar ben jij![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik jou nodig hebweet al verdomd veel van je zusje
makkelijk, ik kwam er laatst achter dat die leeg was net nadat mn hele ruit besmeurd was door een vrachtwagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa control![]()
quote:
Neeh, daar begin ik de eerst komende 10jr niet meer aan, anders moet ik veel te snel weer terug naar Montengroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
de volgende die je gaat bezwangeren![]()
zoveel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
net effe de 1.365 euro/liter gehanteerd ....
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waardquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon net hier in Amsterdam... was net op tijd binnen. En erachter gekomen dat iig het lampje van de ruitenwisser reservoir werkt bij mijn Alfa control![]()
hij ligt op z'n zij en filmpje is net zo saai als die van fwankerquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
het filmpje van 't "accu opladen" van vanmiddag
http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/mov00007.3gp
heb 'm via Xilisoft video converter omgezet naar VOB en dan loopt 't geluid toch vreselijk niet synchroom
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
net effe de 1.365 euro/liter gehanteerd ....
De familie Cr. ?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, ik ben morgen in Vorden trouwens, uitgenodigd voor carbit schieten, dus als je hoort knallen weet je dat ik er ben(je weet waarschijnlijk wel waar
![]()
)
We gaan ruig stappen nah?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de bar
is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
maastricht 25, 26, 27 feb en voor de bar
Helaas is dat wel zo ja, zeker bij Alfa Controlquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waard![]()
idd bij Alfa welquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ieder stukje electronica dat het WEL doet lijkt me een feestje waard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |