Je zat er nu wel op te vlassen hè, om dit keer de TT te mogen maken, veel te bang dan anderen daarmee aan de haal gingenquote:
Sweet Dreams Parleurquote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef Parleur het volgende:
Ik heb geweldig nieuws!
Ik had als topictitel "Helaas heeft Ang3l net zijn telefoon in de plee laten flikkeren en is hij vanaf heden niet meer telefonisch bereikbaar" gekozen... maar Ang3l heeft het allemaal weer zo zitten uitdokteren dat ik hem niet mocht maken door me af te leiden op MSN... de HOERRR!
En dan nu het geweldige nieuws: ik ga naar bed... ajuus![]()
wiz: Jazeker. zegt dat welquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Right..dat was ...vermoeiend
Oh sorry zat daar ergens een grap in?quote:
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde haddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh sorry zat daar ergens een grap in?
Kan even niet meer de moeite opbrengen om ergens de humor van in te zien...![]()
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
wiz: ik denk dat we het niet over hetzelfde hadden
Des'zun moeder vraagt ook niet waar ie slaapt, maar die heeft het ook over de zorgverzekeringquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenzij jij het ook over een moeizaam gesprek had met een moeder die zich wel zorgen maakt over je nieuwe zorgverzekering, maar niet over waar je slaapt, of het wel goed met je gaat enzovoorts....
Denk ik het niet
En red je het tot de 9e?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..
Ikkom sowieso tot 10 januari het huis niet in..de kans erna is zeer klein.
Mag morgen wat kleren etc ophalen....krijg 100¤ voor de komende 1.5 week.
Ze heeft mn kamer opgeruimd en veel weggegooid waar ik waarschijnlijk waarde aanhechtte..mn kamer gaat naar mn broertje.
En ik spreek haar 9 januari weer om te kijken of ik uberhaupt nog terug het huis in mag..
De verantwoordelijkheid probeert ze af te schuiven op Jeugdzorg..ik mag lijen dat het haar niet lukt morgen. Zal na het weekend eens goed gaan uitpluizen hoe dit allemaal wettelijk zit..
En toch twijfel ik ergens of ze echt zo harteloos is of dat ze zo doet omdat ze onder druk staat bij anderen (mijn tante van vaders kant, haar vriend) en anders zich schaamt voor het niet nemen van "verwachte" maatregelen..
Sowieso zit ik tot ongeveer de 3e goed...of ik bij die vriendin langer kan blijven (denk het wel) weet ik morgen...quote:
Dude....quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..
Ikkom sowieso tot 10 januari het huis niet in..de kans erna is zeer klein.
Mag morgen wat kleren etc ophalen....krijg 100¤ voor de komende 1.5 week.
Ze heeft mn kamer opgeruimd en veel weggegooid waar ik waarschijnlijk waarde aanhechtte..mn kamer gaat naar mn broertje.
En ik spreek haar 9 januari weer om te kijken of ik uberhaupt nog terug het huis in mag..
De verantwoordelijkheid probeert ze af te schuiven op Jeugdzorg..ik mag lijen dat het haar niet lukt morgen. Zal na het weekend eens goed gaan uitpluizen hoe dit allemaal wettelijk zit..
En toch twijfel ik ergens of ze echt zo harteloos is of dat ze zo doet omdat ze onder druk staat bij anderen (mijn tante van vaders kant, haar vriend) en anders zich schaamt voor het niet nemen van "verwachte" maatregelen..
*valt van stoel*quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:10 schreef wonderer het volgende:
Nou, vooruit dan. Hoe is het met je?
creatief...meh niet echt mijn ding... geef mij maar plakband en een schaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:25 schreef wonderer het volgende:
Dit is gewoon in een chatbox doen alsof je iemand anders bent... beetje interactief toneelstuk zeg maar. Geen hitpoints, dungeonmasters of weet ik veel. Lekker creatief bezig zijn.
RTS en FPS zegt me zo gauw niks.
Routine en regelmaat is goed voor me, anders raak ik van slag. En er staat hier een mooie verzameling halflege whiskyflessen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:39 schreef davidov het volgende:
hmmm klinkt eentonig... en dan drink je ook nog eens geen druppel
De tijd van de befaamde nachtploeg is al lang voorbij *kuch*quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:14 schreef Keoni het volgende:
oh is dit nu de befaamde, of beruchte, nachtploeg? Beetje stil hé.![]()
@wnoderer, wat voor whiskey? heb net (met mn vriendje) een fles Talisker leeg gemaakt en heb nu nog een beetje Caol Ila voor me staan.![]()
Ik kende 'm al met een schaars geklede vrouw. Deze is geiniger. Maar heb je d'r ook een met een schaars geklede vent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:37 schreef creno het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
deze moest ik even kwijt !
Wat doe jij hierzo vroeg op de morgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef dreamsearcher het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!!
heb je niet ff een scheermesje voor die gast :S
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezichtquote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Nee het is geen wijfvrouw, maar ook bij een kerel vind ik zo'n bos touw geen gezicht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Dan hoop ik echt dat tie deo gebruikt.....
Mogge
Morruguh Semisanequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Jake-zweet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
Mogge
Sla dan toch maar ff over, als je het niet erg vindquote:
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef Burner82 het volgende:
morguh.... *ploft in stoel, slaapt verder*
sluit mij maar aan op een infuus of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Geeft Sir Burner een MEGA mok koffie
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Stroekie het volgende:
Zo de nieuwelingen zijn d'r weer vroeg bij vandaag
ja, ik ben eerlijk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij onsquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet hoor... ze noemen me altijd ouwuh.. hè yv!
en dan toch al topicopaquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens een week aan het posten bij ons
dat vind ik nog hartstikke nieuw![]()
wekker radio, of stereo met wekker, volume opendraaien, voordat je gaat pitten... wedden da je wakker wordtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh en mijn plan om vandaag extra vroeg te beginnen is weer grandioos mislukt
ik ben door de wekker van 06.15 uur heen geslapen en werd een half uur later pas wakker toen mijn collega aan de deur stond te bellen om mij op te halen![]()
maak er zelf ook 1quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Wat zijn fan-galleries toch handig.
je gaat er alleen zo van kwijlen hè!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
je gaat er alleen zo van kwijlen hè!!!![]()
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?quote:
Ligt eraan naast wiequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:31 schreef Burner82 het volgende:
slapen is leuk, en wakker zijn is leuk, maar kheb echt een hekel aan wakker worden
Aanbidden enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar zijn fan-gallerien anders voor eigelijk?
Kwijlen dus!!!quote:
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien hebquote:
Nou ja werken.....zit nu een DVD van Pearl Jam - "Live at the Garden" te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Morruguh Semisane![]()
Nog zo'n slachtoffer dat vandaag gewoon moet werken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ist het dus nog maar een kwestie van tijd, voordat ik ook fan gallerien heb![]()
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dat gaat dan weer iets te ver.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maak je je toetsenbord wel weer ff schoon?![]()
plakkerig is lekkerder?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer iets te ver.
^^ Midget-power, my friend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAA TRS,
nu weten we wel dat je je op jake rukt...
dat hoeft niet elke dag herhaalt te worden dmv het posten van plaatjes
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAA TRS,
nu weten we wel dat je je op jake rukt...
dat hoeft niet elke dag herhaalt te worden dmv het posten van plaatjes
jup heerlijk geslapen, was alleen beetje ruw wakker worden, met dat okselhaar van jakequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Verder iedereen beetje lekker geslapen?![]()
Mja ik kan me dat voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
jup heerlijk geslapen, was alleen beetje ruw wakker worden, met dat okselhaar van jake![]()
vind ik dus ook niet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja ik kan me dat voorstellen
Zo'n foto is totaal niet opwindend waar iemand zn okselhaar showt![]()
je mag hem hebben hoor TRSquote:
Als wij daar maar niet allemaa van mee hoeven te genietenquote:
Dat okselhaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef Burner82 het volgende:
kvind die gast nie lelijk, maar knap, ook nie echt, ken wel leukere
dat is idd een afknapperquote:
Zeg ik dat?quote:
Oooh, zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg ik dat?![]()
Ik loop iig niet de hele dag met mn armen omhoog om mn okselhaar te showen![]()
quote:
Allangquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaai, alweer terug van hondjes uitlaten?
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
En ik háát weerswaarschuwingen als ik met de trein moetStraks strand ik wéér ergens
Daar is geen weerwaarschuwing voor nodig toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
En ik háát weerswaarschuwingen als ik met de trein moetStraks strand ik wéér ergens
Bert Pino Ernie en Meneer Aart?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:27 schreef Cybart het volgende:
mijn tv helden komen vandaag hier in het dorp shoppen las ik net in de krant
bassie en adriaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:27 schreef Cybart het volgende:
mijn tv helden komen vandaag hier in het dorp shoppen las ik net in de krant
wie de neuk zijn dat dan weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Cybart het volgende:
nee veel leuker, (en ze nemen hun gezin mee)
[afbeelding]
ik ga alleen niet als een (nu in dip zijnde) starfucker er heen...
ik blijf lekker thuis en zie het binnenkort wel op tv
Zag ik ook alleen maar staan in het linkje van de fotoquote:
best logischquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zag ik ook alleen maar staan in het linkje van de foto![]()
Nou dan schuif ik even een deel van mijn workload jouw kant uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja werken.....zit nu een DVD van Pearl Jam - "Live at the Garden" te kijken.![]()
![]()
KUuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
Ja dat horror verhaal spookt ook door mijn hoofd aangezien ik nog steeds van plan ben om na me werk naar huis te gaan en dan vanavond net met de trein terug naar Eindhoven wilquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb vakantie en blijf lekker thuis![]()
k ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik heb vakantie en blijf lekker thuis![]()
*schiet FF neer met shotgun*quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef davidov het volgende:
Ben ik het of werkt de planner van www.ns.nl niet?
30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef davidov het volgende:
Ben ik het of werkt de planner van www.ns.nl niet?
Ik moet om 19:00 nog met de trein....quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.
stimuleert niet echt tot reizen per trein![]()
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.quote:
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet om 19:00 nog met de trein....
Of ik kan tegen mensen zeggen we gaan eerder, of ik moet zeggen mensen zoek het maar uit het is op eigen risico...
sheisse... heb geen zin hierin
laatst ook, maar lompe bouwvakkers als we zijn, rijden we met 30 over de ijsbanen, naar de zaak, pakken daar de bussen en het materiaal, en rijden, schuiven en slippen naar het projectquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.
Weer is hier in braboland nog steeds perfectquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.
Hier waait het hard en ligt overal sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weer is hier in braboland nog steeds perfect
zonnetje, lichte vorst en geen wolkje te zien, en geen zuchtje wind
hier is het ook onbewolktquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hier waait het hard en ligt overal sneeuw.
heb je al een sneeuwpop gemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heb je al een sneeuwpop gemaakt?
wordt wel tijd danquote:
Wat een droom... ingesneeuwd zitten samen met je "Jake"quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Wat een droom... ingesneeuwd zitten samen met je "Jake"![]()
gewoon veel kleren en een kachel meenemen, kan je niks gebeurenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil het er nu niet over hebben
Ik ben bang
dat komt vrij regelmatig voorquote:
Zand is vies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat komt vrij regelmatig voorzandkasteeltjes bouwen dan maar?
lego blokjes dan maar?quote:
ga maar janken dan krijg je een "jake"popquote:
jake's okselhaar vlechten....?quote:
Nou, het gaat me om het "thuis komen", toen die dramadag in november belandde ik ook in een sporthal in Zutphen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gewoon veel kleren en een kachel meenemen, kan je niks gebeuren
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
ga maar janken dan krijg je een "jake"pop![]()
Kunnen de diertjes straks wel veilig naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:23 schreef Just-Dennis het volgende:
Zooo lekker onder de stort gestaan
Ieuw, Expreszo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen. Ik heb het 2e boekje vanFlo
zomaar als kerstcadeautje van de Expreszo gekregen
Naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kunnen de diertjes straks wel veilig naar binnen?
middagquote:
gewekt worden door huisgenoten..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik werd gewerd gewekt door een huisgenoot met een goddelijke appelbeignet
Haiquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik werd gewerd gewekt door een huisgenoot met een goddelijke appelbeignet
mja de bel ging al tig keer maar ik dacht dat ik het droomde..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gewekt worden door huisgenoten..![]()
have funquote:
Pas je op dat hij je niet fijnknijpt!!!!!quote:
zonde van je geldquote:
die bok moet niet zeurenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is "zet de Bokma koud" en niet "zet de bok maar koud" hoor...
Haalt de bok van de haverkist af, voordat hij naar beneden valt in verband met de naderende ijzelquote:
13:23 uur Den Haag C<->Zoetermeer Stadslijn Den Haag C<->Hofpleinlijn Door een defecte bovenleiding rijden er geen treinen tussen: * Den Haag en Pijnacker * Den Haag en Voorweg minder treinen tussen: * Rotterdam Hofplein en Pijnacker * Voorweg en Zoetermeer Stadslijn. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * Hofpleinlijn: duurt tot ca. 16.00 uur * Zoetermeerlijn: tot in de loop van zaterdagquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef davidov het volgende:
op www.ns.nl is de waarschuwing ivm de vertragingen na 14:00 en na 16:00 niet meer te vinden..
Arme davidov zelfs de NS server had ff wat vertraging!! dat belooft watquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
13:23 uur Den Haag C<->Zoetermeer Stadslijn Den Haag C<->Hofpleinlijn Door een defecte bovenleiding rijden er geen treinen tussen: * Den Haag en Pijnacker * Den Haag en Voorweg minder treinen tussen: * Rotterdam Hofplein en Pijnacker * Voorweg en Zoetermeer Stadslijn. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * Hofpleinlijn: duurt tot ca. 16.00 uur * Zoetermeerlijn: tot in de loop van zaterdag
30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.
Ohhh jeejquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Haalt de bok van de haverkist af, voordat hij naar beneden valt in verband met de naderende ijzel
Irritant he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Cybart het volgende:
grrr waarom valt zo'n BETAALDE !!!! download WMA nu niet te converten
ohw, komt goed dan....quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Irritant he?
Het kan heel omslachtig..moet je m op CD branden en dan weer rippen![]()
Soundforgequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Cybart het volgende:
grrr waarom valt zo'n BETAALDE !!!! download WMA nu niet te converten
*nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, komt goed dan....
als ik tenminste nog een cd-rw heb liggen.....
*zoek*
acapella van PartySquad wat wil je doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
Wat had je gedownload?
hoe dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
acapella van PartySquad wat wil je doen
ga hem ff mixen met Of Bob Sinclair of Tony Cha Cha
@JD: komt er aan
goeie!quote:
Ah tof!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
acapella van PartySquad wat wil je doen
ga hem ff mixen met Of Bob Sinclair of Tony Cha Cha
@JD: komt er aan
Dahaag Semisanequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef Semisane het volgende:
Ok...op de tonen van het nummer waar Pearl Jam meestal hun concerten afsluit Lellow Ledbetter, sluit ik mijn [HOMO] topic jaar af....Prettig uiteinde allemaal, de mazzel...Tot volgend jaar.![]()
da wordt helemaal opnieuw stuccenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat alleen de verf losliet, maar nee....
Took much time to figure this one outquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
hou je muis eens boven deze regel?
laten doen.. grenol stuc werk, is nie zo duur over het algemeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik en mijn twee linkerhanden....
Nee? Kostat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Burner82 het volgende:
laten doen.. grenol stuc werk, is nie zo duur over het algemeen
dan bik ik toch liever, dan stuccen, das kutwerk (A) en ik kan je aanraden, dan ff een kaphamer te huren ervoor, hamer en beitel gebruiken voor de hoekjes en zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee? Kostat?.
Heb wel weer leuk klusje erbij dus voor volgend jaar: stucwerk afbikken....
als ik die keus had, ging ik nie naar me oudersquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, kolereklaar met m'n taken
Nu nog zien óf en hoe ik naar mijn ouders kanEn morgen moeten de treinen ook fatsoenlijk reizen
Ik moet wel ivm interviewquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als ik die keus had, ging ik nie naar me ouderskheb er al spijt van, dak gezegd heb 2 januari naar me pa te gaan
![]()
www.ikzoekeenmannetje.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef Burner82 het volgende:
dan bik ik toch liever, dan stuccen, das kutwerk (A) en ik kan je aanraden, dan ff een kaphamer te huren ervoor, hamer en beitel gebruiken voor de hoekjes en zo
ik kom wel, grote dewalt kaphamer mee, nieuwe beitel, en rammenquote:
Nou... als het allemaal zo los zit als op die foto, dan heb ik aan een simpel plamuurmes voldoende.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef Burner82 het volgende:
ik kom wel, grote dewalt kaphamer mee, nieuwe beitel, en rammen![]()
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, kolereklaar met m'n taken
Nu nog zien óf en hoe ik naar mijn ouders kanEn morgen moeten de treinen ook fatsoenlijk reizen
klopt, maar ik denk het nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou... als het allemaal zo los zit als op die foto, dan heb ik aan een simpel plamuurmes voldoende..
Hierow sneeuwt het inmiddelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebt![]()
Hier is er nog steeds niets van het weer alarm te merken
En mixresultaat straks ook online te beluisteren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Cybart het volgende:
JD IS HERO OF THE DAY !!!!
Mja hier ook niet, maarja, dat zei ik 25 november ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebt![]()
Hier is er nog steeds niets van het weer alarm te merken
na het weekend ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En mixresultaat straks ook online te beluisteren?
Zou toch wel hele wrede speling van het lot zijn als je dat nogmaals overkomtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja hier ook niet, maarja, dat zei ik 25 november ook
Het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou toch wel hele wrede speling van het lot zijn als je dat nogmaals overkomt
ach eens moeten de kansen keren, en moet vrouwe fortuna toch ook jouw goed gezind zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen
Uiteindelijk ben ik Donald Duck, altijd pech met dit soort dingen en een heleboel histerisch gekwaak.
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?quote:
Het wordt een race tussen de wolken en mijquote:De sneeuw zal aan het begin van de middag Zeeland bereiken en zo halverwege de avond in het noordoosten aankomen.
Dan zal ik voor deze keer eens inzetten op jouw, en niet op de wolkjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het wordt een race tussen de wolken en mij
Zo hou je wel een (ahum)"mooi" industrieel vormgegeven plafond overquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?
Nou, d'r is hier vast iemand die met zijn voodoo-poppetjes aan de gang gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik voor deze keer eens inzetten op jouw, en niet op de wolkjes![]()
zou wel eens mee kunnen vallen hoor, Voodoo poppetjes en tarotkaarten is toch vooral de afdeling van Ang3l, en die is werken en heeft vandaag nog niet gepost, dus die is hiervan nog ontwetend. En daar mag jij dus gewoon geen last van hebben. puntquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, d'r is hier vast iemand die met zijn voodoo-poppetjes aan de gang gaatDus ik stort me maar gewoon in de situatie, ben geestelijk overal op voorbereid
Oja, da's 'hip' he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef dreamsearcher het volgende:
Zo hou je wel een (ahum)"mooi" industrieel vormgegeven plafond over![]()
![]()
meestal wel, maar als het gewoon slecht gedaan is, laat het overal wel losquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?
Jup!! het ziet er alleen niet uit!!!! ik vind het meer van "Ojee het geld is op!"quote:
Houdoeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik waag het er maar op dan toch maar
Daahaaaggg
Ben alleen wel benieuwd hoe 't in de rest van de flat is. Dit is het enige plafond dat ik geschilderd had... Kan 't zijn dat door de nattigheid van de verf ineens 't pleisterwerk loslaat? Elders zie ik geen scheuren namelijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Burner82 het volgende:
meestal wel, maar als het gewoon slecht gedaan is, laat het overal wel los
Na dit soort geintjes inderdaad ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef dreamsearcher het volgende:
Jup!! het ziet er alleen niet uit!!!! ik vind het meer van "Ojee het geld is op!"
ff zachtjes kloppen op plafonds - als het los zit hoor je datquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben alleen wel benieuwd hoe 't in de rest van de flat is. Dit is het enige plafond dat ik geschilderd had... Kan 't zijn dat door de nattigheid van de verf ineens 't pleisterwerk loslaat? Elders zie ik geen scheuren namelijk...
'k Zal eens kloppen. Kijken of ze opendoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef dreamsearcher het volgende:
ff zachtjes kloppen op plafonds - als het los zit hoor je dat
En... zijn ze thuis?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zal eens kloppen. Kijken of ze opendoen.
ja, hele familie kwam met het plafond in handen binnen vallenquote:
met onzin, want dan kan ik weer gewoon praten... als ik het topic volmaak, heb k geen idee, hoe ik fatsoenlijk een ander topic aan moet makenquote:
hier ligt echt nauwelijks sneuquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:50 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook sneeuw! *stampvoet*
wij hebben sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:50 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook sneeuw! *stampvoet*
Laat dat nog even een paar uur wachten totdat ik weer terug ben in Eindhoven vanavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik ga maar sporten. Misschien dat het dan gaat sneeuwen.
Je vindt die functie wel leuk, he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef petre86 het volgende:
hou je muis eens hier
haaaaai![]()
*hupserdehups
Daar heb ik niets meer aan toe te voegen... denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:23 schreef AnGabhar het volgende:
Preantepenultimapo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |