na het weekend ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En mixresultaat straks ook online te beluisteren?
Zou toch wel hele wrede speling van het lot zijn als je dat nogmaals overkomtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja hier ook niet, maarja, dat zei ik 25 november ook
Het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou toch wel hele wrede speling van het lot zijn als je dat nogmaals overkomt
ach eens moeten de kansen keren, en moet vrouwe fortuna toch ook jouw goed gezind zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen
Uiteindelijk ben ik Donald Duck, altijd pech met dit soort dingen en een heleboel histerisch gekwaak.
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?quote:
Het wordt een race tussen de wolken en mijquote:De sneeuw zal aan het begin van de middag Zeeland bereiken en zo halverwege de avond in het noordoosten aankomen.
Dan zal ik voor deze keer eens inzetten op jouw, en niet op de wolkjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het wordt een race tussen de wolken en mij
Zo hou je wel een (ahum)"mooi" industrieel vormgegeven plafond overquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?
Nou, d'r is hier vast iemand die met zijn voodoo-poppetjes aan de gang gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik voor deze keer eens inzetten op jouw, en niet op de wolkjes![]()
zou wel eens mee kunnen vallen hoor, Voodoo poppetjes en tarotkaarten is toch vooral de afdeling van Ang3l, en die is werken en heeft vandaag nog niet gepost, dus die is hiervan nog ontwetend. En daar mag jij dus gewoon geen last van hebben. puntquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, d'r is hier vast iemand die met zijn voodoo-poppetjes aan de gang gaatDus ik stort me maar gewoon in de situatie, ben geestelijk overal op voorbereid
Oja, da's 'hip' he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef dreamsearcher het volgende:
Zo hou je wel een (ahum)"mooi" industrieel vormgegeven plafond over![]()
![]()
meestal wel, maar als het gewoon slecht gedaan is, laat het overal wel losquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, net even geprobeerd met een hamer en afsteekmes... maar het gaat echt supermakkelijk. Alles laat meteen los in grote plakken. Misschien dat hoekjes en randen lastiger zijn?
Jup!! het ziet er alleen niet uit!!!! ik vind het meer van "Ojee het geld is op!"quote:
Houdoeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik waag het er maar op dan toch maar
Daahaaaggg
Ben alleen wel benieuwd hoe 't in de rest van de flat is. Dit is het enige plafond dat ik geschilderd had... Kan 't zijn dat door de nattigheid van de verf ineens 't pleisterwerk loslaat? Elders zie ik geen scheuren namelijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Burner82 het volgende:
meestal wel, maar als het gewoon slecht gedaan is, laat het overal wel los
Na dit soort geintjes inderdaad ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef dreamsearcher het volgende:
Jup!! het ziet er alleen niet uit!!!! ik vind het meer van "Ojee het geld is op!"
ff zachtjes kloppen op plafonds - als het los zit hoor je datquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben alleen wel benieuwd hoe 't in de rest van de flat is. Dit is het enige plafond dat ik geschilderd had... Kan 't zijn dat door de nattigheid van de verf ineens 't pleisterwerk loslaat? Elders zie ik geen scheuren namelijk...
'k Zal eens kloppen. Kijken of ze opendoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef dreamsearcher het volgende:
ff zachtjes kloppen op plafonds - als het los zit hoor je dat
En... zijn ze thuis?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zal eens kloppen. Kijken of ze opendoen.
ja, hele familie kwam met het plafond in handen binnen vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |