da wordt helemaal opnieuw stuccenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat alleen de verf losliet, maar nee....
Took much time to figure this one outquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
hou je muis eens boven deze regel?
laten doen.. grenol stuc werk, is nie zo duur over het algemeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik en mijn twee linkerhanden....
Nee? Kostat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Burner82 het volgende:
laten doen.. grenol stuc werk, is nie zo duur over het algemeen
dan bik ik toch liever, dan stuccen, das kutwerk (A) en ik kan je aanraden, dan ff een kaphamer te huren ervoor, hamer en beitel gebruiken voor de hoekjes en zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee? Kostat?.
Heb wel weer leuk klusje erbij dus voor volgend jaar: stucwerk afbikken....
als ik die keus had, ging ik nie naar me oudersquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, kolereklaar met m'n taken
Nu nog zien óf en hoe ik naar mijn ouders kanEn morgen moeten de treinen ook fatsoenlijk reizen
Ik moet wel ivm interviewquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als ik die keus had, ging ik nie naar me ouderskheb er al spijt van, dak gezegd heb 2 januari naar me pa te gaan
![]()
www.ikzoekeenmannetje.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef Burner82 het volgende:
dan bik ik toch liever, dan stuccen, das kutwerk (A) en ik kan je aanraden, dan ff een kaphamer te huren ervoor, hamer en beitel gebruiken voor de hoekjes en zo
ik kom wel, grote dewalt kaphamer mee, nieuwe beitel, en rammenquote:
Nou... als het allemaal zo los zit als op die foto, dan heb ik aan een simpel plamuurmes voldoende.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef Burner82 het volgende:
ik kom wel, grote dewalt kaphamer mee, nieuwe beitel, en rammen![]()
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, kolereklaar met m'n taken
Nu nog zien óf en hoe ik naar mijn ouders kanEn morgen moeten de treinen ook fatsoenlijk reizen
klopt, maar ik denk het nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou... als het allemaal zo los zit als op die foto, dan heb ik aan een simpel plamuurmes voldoende..
Hierow sneeuwt het inmiddelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebt![]()
Hier is er nog steeds niets van het weer alarm te merken
En mixresultaat straks ook online te beluisteren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Cybart het volgende:
JD IS HERO OF THE DAY !!!!
Mja hier ook niet, maarja, dat zei ik 25 november ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel veel succes en ik hoop echt dat je een voorspoedige reis hebt![]()
Hier is er nog steeds niets van het weer alarm te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |