The horror!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
Ah dat ging nu gelukkig een stuk vlotter... zonet moest ik 2 minuten wachten
plasplaatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Wat een zeikplaat van die Moslim zeg
Ja precies....schandequote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
Sniff 'n the tears straks![]()
Ultime driving song . . .
Bots, zeven dagen. Die met Ali B staat er zeker niet in hequote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In het volgende uur zit helemaal geen minder nummer
Toen lag ik te maffenquote:
Heuquote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef SunChaser het volgende:
A-Team tune?
Sollyquote:
If you have a problem, if no one else can help, and if you can't find them, call Rare Earthquote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef SunChaser het volgende:
A-Team tune?
Stond die niet op die muziekweek cd? Die heb ik gekregenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bots, zeven dagen. Die met Ali B staat er zeker niet in he![]()
Jij bent gek, kan er niets in ontdekken.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
If you have a problem, if no one else can help, and if you can't find them, call Rare Earth![]()
zit wel hetzelfde deuntje in
Hehehe... Heb je ff over na moeten denken, he?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was trouwens zojuist:
CAT Stevens
Jij kent hier ongetwijfeld een skihut-versie van.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef SunChaser het volgende:
Hier zijn ook verschillende versies van toch?
Niets kan op tegen het echte...en die komt hiernaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was trouwens zojuist:
CAT Stevens
5:59 zelfsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of ze de volle 5 minuten draaien van België.
Hij in de verte iets weg van die pinguin, ja....quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Wat is het ook een lekkere kerel he?!![]()
![]()
![]()
Staat ie nou in de brandquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Wat is het ook een lekkere kerel he?!![]()
![]()
![]()
Oeh, wat een lieverdsquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Staat ie nou in de brand![]()
![]()
Ook cats.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, wat een lieverds
Wel bij het paling roken.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet alle Volendammers staan in de brand...
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volenvlammers bedoel jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat idee kreeg ik al (uit de reacties), maar ik zag dus niks raars, dus dan is het wel gokken.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iamnd wilde niet dat je direct linkte, gok ik zo
klokslag 12 uur met oud en nieuw werk ik, nu alleen maar top2000 luisteren en niks andersquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef Politiecommandant het volgende:
[..]
Wat dacht je naar het bureau en aan het werk......![]()
Nu dalijk al traantjes, en dan meer om het nummer, en niet zozeer om dat plaatjequote:
het was een of andere krater op mars waar zojuist een space shuttle geland wasquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al (uit de reacties), maar ik zag dus niks raars, dus dan is het wel gokken.
Nog meer mannen met baardenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Als jullie hier geen Beach Boys zien, dan zeggen jullie het ff, he?
Gadverdamme Janequote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Als jullie hier geen Beach Boys zien, dan zeggen jullie het ff, he?
Heel mooi ja...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* DoG is stil en heeft een brok in z'n keel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |