Die is idd veel beter.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
bah Witneyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind de versie van Dolly toch beter....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig ben jij er nogquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Jane het volgende:
Tssssk! Luie donders!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tijdens Whitney Houston hoef ik echt geen topic hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Gatalin het volgende:
Eindelijk, dank je Jane!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is jouw job voor vanaaf, topics openen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Jane het volgende:
Tssssk! Luie donders!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry hoor, zat de slaap nog ff uit me ogen te wrijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Jane het volgende:
ik accepteer de cookies.
thee heb ik wel klaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Is de koffie al klaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben net uit mijn werk en heb nog niet eens gegeten.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat is jouw job voor vanaaf, topics openen.
ieder zijn deel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook lekker.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
thee heb ik wel klaar...
Jane bedankt, je was me net voor.
The walrus was...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef I_doubt het volgende:
NIet zo mopperen
Het gaat allemaal uitstekend
Nu komt het verhaal van een groot zeedier
Ga dan maar eens lekker bikken.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben net uit mijn werk en heb nog niet eens gegeten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Earl grey ook goed? Alhoewel.... volgens mij heb ik ook nog wel ergens citroenthee liggen...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ook lekker.
Citroen thee graag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef I_doubt het volgende:
634 Beatles I'm the walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop