Het is wel beter dan die Harro-fase.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef kLowJow het volgende:
En waarom Peter... tja, op de één of andere manier vind ik die naam vandaag wel bij je passen.
Ja, dan kun je net zo goed weer mobiel bellen in de auto, want dan heb je ook niet beide handen aan het stuur. Lekker consequent weer..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
Nuchtere automobilisten krijgen oliebol
Vette handjes, een stinkbek, verstrooien van belastingcenten en het bevorderen van verkeersonveiligheid omdat iemand een oliebol moet vreten ipv op de weg te letten.
Ik zou jou nooit Harro noemen durven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is wel beter dan die Harro-fase.
Niemand reageert op jou, Harry. Oudejaarsbestand.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef Tafkahs het volgende:
hmm
Het zou mijn leven wel een stuk eenvoudiger maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit Harro noemen durven.
Geeft niets, ik reageer ook niet op jou, querulantquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niemand reageert op jou, Harry. Oudejaarsbestand.
Nou vooruit, als ik jou er een plezier mee doe wil ik je best harrogante Harro noemen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zou mijn leven wel een stuk eenvoudiger maken.
Slechtste mod van het jaar is een niet bestaande categorie. Uw stem kan niet verwerkt worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef MrX1982 het volgende:
Laatste flame van 2005.
Klowjow is de slechtste mod van het jaar.
Dat is hier haast een compliment.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef MrX1982 het volgende:
Laatste flame van 2005.
Klowjow is de slechtste mod van het jaar.
Gebruik dan ook mijn woorden niet, wijdluftige kapellenvanger.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geeft niets, ik reageer ook niet op jou, querulant
Verbeterpunt voor 2006.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef kLowJow het volgende:
Slechtste mod van het jaar is een niet bestaande categorie. Uw stem kan niet verwerkt worden..
Als jij dat zo ziet wil ik het best als zodanig aanvaarden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is hier haast een compliment.
LOMBROSO!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
Goffer, ik ben echt slecht in namen.
Hoe heette die ene ook alweer die zei dat je criminelen kon herkennen aan het uiterlijk?
(van geboorte).
wat nou, mamillair gefixeerde vuurwerkloze!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gebruik dan ook mijn woorden niet, wijdluftige kapellenvanger.
Geef ze dan een stel paddo's voor in hun mikkie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
Nuchtere automobilisten krijgen oliebol
Vette handjes, een stinkbek, verstrooien van belastingcenten en het bevorderen van verkeersonveiligheid omdat iemand een oliebol moet vreten ipv op de weg te letten.
ben je al begonnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Geef ze dan een stel paddo's voor in hun mikkie.
Whahahahaha.quote:
Prachtig! Groundling sine laudibus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat nou, mamillair gefixeerde vuurwerkloze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |