Tja Harry zolang er bij de SP bepaalde types rond blijven hangen bedank ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Sorry Du_ke, je blijft mijn favoriete target. Dat is nou eenmaal zo![]()
Ik denk er aan om te infiltreren bij GLquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja Harry zolang er bij de SP bepaalde types rond blijven hangen bedank ik.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Vermoedens over anustransplantatie Eminem nemen toe
Je doet maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik denk er aan om te infiltreren bij GL
(Hopelijk is Krista van Velzen tegen het eind van 2006 omgeluld en heeft ze zich aangemeld bij jullie)
Goed zo du_kequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je doet maar. Ik blijf opportunist stem gewoon wat me uitkomt.
Zeker weten met z'n westerse propagandaquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Wat een ontzettende sneue vuilpijperij was het toch.
Kan jou het schelen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Wat een ontzettende sneue vuilpijperij was het toch.
Als het plaatje zou laden, zou het zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef pberends het volgende:
Laat hier zien dat het Westen suprieur is.
Tis die van Eminem en Elton hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als het plaatje zou laden, zou het zo leuk zijn.
En dat is een woord dat jij niet lichtzinnig gebruikt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eminem is een cunt.
Hoi Peter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat is een woord dat jij niet lichtzinnig gebruikt.
Kennst du das Land wo die Kanonen bluhen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bitte keine heiße Asche einwerfen.
Ich kenne es nicht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kennst du das Land wo die Kanonen bluhen?
Waarom heet ik nu Peter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |