Daar kunnen we wel een onderzoekje naar doen (op POL).quote:Op donderdag 29 december 2005 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
Rechtse mensen?
Ik zou juist zeggen dat het niet door een God gemaakt kan zijn. 1 iemand heeft alles bedacht? Een hele werkende natuur, die complexer als het getal i is. het is zo ingewikkeld, dat kan je niet ff bedenken, dat ontstaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef Yildiz het volgende:
Ja, kom nou, bléren dat een DNA zó lastig in elkaar zit, dat het wel door een hoger wezen gemaakt móet zijn....
Nog even en men gaat zeggen dat differentiëren en integreren (wiskunde) 'van Mars / een willekeurige god / bij-jaat gooi er nog een buitenaards wezen tegenaan ook' komt, omdat het onmogelijk door een mens bedacht kan zijn..
Wil je dat echt weten?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb ook een 32" lcd tv.
In welke categorie val ik nu?
Ik gok dat hij bedoeld dat MrX1982 introvert is.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet, wat bedoel je?
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef George-Butters het volgende:
Wil je dat echt weten?
Tuurlijk heb je allerlei gamers. Er moet natuurlijk wel een incentive zijn om te gaan gamen. Een bepaalde interesse.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemde redenatie om gamers bepaalde eigenschappen toe te dichten. Er is niet zoiets als één soort gamer.
Je hebt allerlei gamers. Jong - oud, links - rechts, dik - dun etc.
Ik vind gamen gewoon leuk. Net zoals ik andere dingen leuk vind.
Vermaak, ontspanning.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef George-Butters het volgende:
Tuurlijk heb je allerlei gamers. Er moet natuurlijk wel een incentive zijn om te gaan gamen. Een bepaalde interesse.
13" vind ik voorlopig wel genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb ook een 32" lcd tv.
In welke categorie val ik nu?
Nerds zijn toch al vaak rechts. Gebrek aan mensenkennis en denken dat alles rationeel is enzo heet datquote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Gamers als Monidique, DrW, MrX, Sidekick en Mutant01 zijn rechtse nerds.
* pberends is playing MC Hammer - Turtle Powerquote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef du_ke het volgende:
Nerds zijn toch al vaak rechts. Gebrek aan mensenkennis en denken dat alles rationeel is enzo heet dat.
Misschien moet je ook een spelcomputer aanschaffen beter dan een dildo lijkt mequote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing MC Hammer - Turtle Power
Zou je denken?
Komt CNN ook met een Nederlands jaaroverzicht?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef RichardQuest het volgende:
Dadelijk is trouwens het NOS-nieuwsoverzicht van 2005, misschien een tip.
De cancerman van RTL paalt haar elke dagquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
Sacha de Boer. Nu mét benen. (vorig jaar had ze zelfs een rok)
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
Die Rick Niemand toch?
Tuurlijk, wat kunnen de Amerikanen immers zonder nieuws over ons nieuwe zorgstelsel?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Komt CNN ook met een Nederlands jaaroverzicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |