abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33515152
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder sociale justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral 2006.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal #pol of MSN

Wat gaan we vooral niet missen van 2005?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 december 2005 @ 19:53:43 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33515413
Goffer, ik ben echt slecht in namen.

Hoe heette die ene ook alweer die zei dat je criminelen kon herkennen aan het uiterlijk?
(van geboorte).
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33516348
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
Goffer, ik ben echt slecht in namen.

Hoe heette die ene ook alweer die zei dat je criminelen kon herkennen aan het uiterlijk?
(van geboorte).
Hans Janmaat
Rot signature
pi_33516779
Wat gaan we niet missen in 2006?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33517086
Netwerk nu:
quote:
De 'nooit-genoeg-cultuur'
Deze maand was er in de RAI weer een beurs voor miljonairs. Bezoekers van de Miljonair Fair konden zich verlekkeren aan mooie auto's, kleren, horloges en nog veel meer. In Netwerk aandacht voor de extremen van de consumptiemaatschappij. In de uitzending komen rijken, armen en mensen die bewust geen bezittingen hebben aan bod.
"Mijn zwembed is niet overdekt "

.
pi_33517287
1 januari Buitenhof voor de doorzuipers:
quote:
Uitzending : zondag 1 januari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1

Buitenhof

// God of Darwin:

De KNAW, de Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen, zal in 2006 een reeks lezingen en discussiebijeenkomsten organiseren rond het thema geloof en wetenschap. Deze eeuwenoude discussie kreeg in 2005 een nieuwe impuls toen minister van Onderwijs, Maria van der Hoeven (CDA), aandacht vroeg voor het begrip ‘Intelligent Design’, de gedachte dat er een ontwerp of ontwerper achter het ontstaan van de mens en het leven op aarde zit. Hoe verhouden geloof en wetenschap zich met elkaar, sluiten ze elkaar te allen tijden uit of kunnen ze in sommige gevallen samengaan? De start van het KNAW-debat aanstaande zondag in Buitenhof.

Deelnemers
Cees Dekker, hoogleraar moleculaire biofysica TU Delft, Ronald Meester, hoogleraar wiskunde VU, Pieter Drenth, oud-rector magnificus VU en voormalige president van de KNAW, Jan van Hooff, emeritus hoogleraar Gedragsbiologie, Robbert Dijkgraaf, hoogleraar natuurkunde UvA en Marie Jose Duchateau, universitair docent biologie Universiteit Utrecht.

p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.

Presentatie:
Paul Witteman

Columnist:
Geen column
  donderdag 29 december 2005 @ 20:43:14 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33517398
Ik geloof niet in 'Intelligent Design'

waarom?

Nou, o.a. vanwege het onderstaande.
pi_33517499
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Yildiz het volgende:
Ik geloof niet in 'Intelligent Design'

waarom?

Nou, o.a. vanwege het onderstaande.
[afbeelding]
Seksueel gezien zijn mannelijke tepels zeer van nut! Als je er van houdt .

Maar de slechte natuurlijke gezondheid van ogen en het gebit zijn een goede 2e.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:47:58 #9
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33517600
Ja, kom nou, bléren dat een DNA zó lastig in elkaar zit, dat het wel door een hoger wezen gemaakt móet zijn....

Nog even en men gaat zeggen dat differentiëren en integreren (wiskunde) 'van Mars / een willekeurige god / bij-jaat gooi er nog een buitenaards wezen tegenaan ook' komt, omdat het onmogelijk door een mens bedacht kan zijn..
pi_33517731
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De vaderlandse televisie heeft weer een dieptepunt bereikt: TMF start meidenversier-show
Nounou, verschrikkelijk hoor . Krent.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33517812
krent(en) in de pap14.gif
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33517924
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Seksueel gezien zijn mannelijke tepels zeer van nut! Als je er van houdt .

Maar de slechte natuurlijke gezondheid van ogen en het gebit zijn een goede 2e.
Tenenkaas, kaalheid, oorsmeer, lichaamshaar, doorlopende wenkbrouwen, stuitbeen, kanker etc.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33518051
Niemand van mijn vrienden heeft een spelletjes compu. Maar ik heb het idee daarin een uitzondering te zijn. Zijn er POLlers met een xbox of ps?
quote:

Productiekosten Xbox 360 bedragen 715 dollar

Hoewel het geen nieuws is dat Microsoft geld moet bijleggen voor elke verkochte Xbox 360 lijkt het dat de kostprijs van de Xbox 360 hoger is dan voorheen aangenomen. Vlak na de officiële lancering van de Xbox 360 verschenen berichten dat de kostprijs van de Xbox 360 circa 125 dollar boven de winkelprijs van 399 dollar lag. Volgens een bron binnen IBM zijn de kosten echter aanzienlijk hoger, circa 715 dollar per Xbox, een verlies van ruim 300 dollar per console. Hoewel dit betekent dat Microsoft initieel een flinke som geld moet bijleggen verwacht het bedrijf dit in de toekomst goed te kunnen maken door de verkoop van games en het leveren van aanvullende diensten. Daarnaast zullen de productiekosten in de loop der tijd dalen waardoor niet elke Xbox 360 even duur is.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33518108
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef George-Butters het volgende:
Niemand van mijn vrienden heeft een spelletjes compu. Maar ik heb het idee daarin een uitzondering te zijn. Zijn er POLlers met een xbox of ps?
[..]
Die spelcomputers kunnen steeds meer, waardoor het uiteindelijk normale pc's worden. Het gaat echt nergens over .
pi_33518197
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb er geen, en de meeste vrienden ook niet.
pi_33518238
Het is dus toch echt beperkt tot een bepaald type man
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33518280
Spelcomputers shiften gewoon het geld van hardware naar software. Hardware goedkoop, software ontiegelijk duur.
pi_33518304
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef George-Butters het volgende:
Het is dus toch echt beperkt tot een bepaald type man
Mensen die zich vaak vervelen Introverte mensen
pi_33518333
Ik heb een xbox360 en heb vrienden met een xbox of ps2.

Ben ik nu minderwaardig?
pi_33518633
Snap je?
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Mensen die zich vaak vervelen Introverte mensen
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een xbox360 en heb vrienden met een xbox of ps2.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33518731
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef George-Butters het volgende:
Snap je?
[..]

[..]
Ik weet niet of MrX zich vaak verveelt of introvert is...online is 'ie dat in ieder geval niet.
pi_33518803
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik weet niet of MrX zich vaak verveelt of introvert is...online is 'ie dat in ieder geval niet.
Dat bedoel ik niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33518844
Dadelijk is trouwens het NOS-nieuwsoverzicht van 2005, misschien een tip.
pi_33518863
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.
Dan snap ik het niet, wat bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')