Ik zou zelfmoord plegen wsquote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Litpho het volgende:
Je zal Harry Mens toch maar als schoonvader hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
Het is wel vol te houden. Tot de verliefdheid afneemt of er iets tegenzit. Realisme is dan niet het sterkste punt. Al vraag je je dat bij meer mensen af...
eenschquote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Sjonnjoop het volgende:
Het ligt eraan hoe ze opgevoed zijn, is pappa ooit van stratenmaker tot miljonair geklommen zit het wel goed![]()
Ligt het er denk ik nog aan of die man nu ineens zn kinderen alles gaat geven wat hij eerst niet kon. Dan krijg je echt van die standaard oud-geld kinderen. Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland). Die laatste daar gaven de 'harde werkers' van de familie ook veel geld anoniem weg aan goede doelen, maar de zoons die de boel overnamen, waren wat minder fijn. Toen mn ma bij de bank werkte mocht ze niet alleen met die jongens de kluis inquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
eensch
Een vriendin van mijn, haar vader, was vroeger een simpele boere lul, net zo als ik nu ben. Nu heeft hij zoveel poen dat hij niet meer kan lachen van de kwartjes. Maar hij is nog steeds die simpele boere lul. en die instelling heeft hij ook aan zijn kinderen mee gegeven. dus het hangt helemaal van de situatie af of je met de dochter van een rijke lui wilt.
maar dat is mijn mening
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef vosss het volgende:
Nee; stelletje kapsoneswijven zijn het doorgaans
Precies, jij snapt het. En als ze pijpt kan ze ook niet lullen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef Joene het volgende:
Als ze lekker pijpt, waarom neit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |