abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33518043
Zou jij een relatie met een echte rijkeluisdochter (of zoon) kunnen volhouden? Zo iemand als Suze Mens (dochter Harry Mens) bijvoorbeeld:

Zo iemand die zeurt dat er een korrel peper te weinig op de kreeft zit. Zo iemand wiens vriendinnen enige overeenkomst is dat ze rijk zijn. Ach, je kent dat soort types wel van tv. Zou je het lang volhouden?

edit:

Poll: Relatie met rijkeluisdochter vol te houden?
  • Ja.
  • Nee.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_33518099
    Nee; stelletje kapsoneswijven zijn het doorgaans
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_33518115
    Je zal Harry Mens toch maar als schoonvader hebben .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_33518169
    Zekers zou ik haar doen
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33518170
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Litpho het volgende:
    Je zal Harry Mens toch maar als schoonvader hebben .
    Ik zou zelfmoord plegen ws
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_33518175
    Het is wel vol te houden. Tot de verliefdheid afneemt of er iets tegenzit. Realisme is dan niet het sterkste punt. Al vraag je je dat bij meer mensen af...
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_33518211
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
    Het is wel vol te houden. Tot de verliefdheid afneemt of er iets tegenzit. Realisme is dan niet het sterkste punt. Al vraag je je dat bij meer mensen af...
    pi_33518244
    Mijn vriendje had een vriendinnetje voor mij wiens ouders rijk waren...

Ze letten dus opelke cent die dochterlief uitgaf, ze had nooit geld op zak..

En mijn vriendje alles maar betalen voor haar.... Toen het uit was probeerde ze dingen die ze van hem gekregen had weer terug te brengen naar de winkel voor het geld...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      donderdag 29 december 2005 @ 21:05:17 #9
    108312 stijgende_ster
    Yeah Kællingebyvej!!!!
    pi_33518247
    Ik wel, vraag me af of zij het volhoudt. Want elke keer als ze zich abnormaal zou gedragen, zou ik haar er wel op wijzen dat niet iedereen zo veel geld heeft en verwend is.
    Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
    pi_33518266
    Gestemd!
    I intend to live forever, or die trying.
      Donald Duck held donderdag 29 december 2005 @ 21:06:39 #11
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_33518310
    Nee. Die trutten zijn echt veel te verwend en geven alleen om geld.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_33518440
    Het ligt eraan hoe ze opgevoed zijn, is pappa ooit van stratenmaker tot miljonair geklommen zit het wel goed
    "I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
    pi_33518637
    Heel af en toe zitten er aardige personen tussen.
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_33519003
    Ja, maar NIET Suze Mens
    "The sunshine bores the daylights outta me!"
    pi_33519059
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Sjonnjoop het volgende:
    Het ligt eraan hoe ze opgevoed zijn, is pappa ooit van stratenmaker tot miljonair geklommen zit het wel goed
    eensch

Een vriendin van mijn, haar vader, was vroeger een simpele boere lul, net zo als ik nu ben. Nu heeft hij zoveel poen dat hij niet meer kan lachen van de kwartjes. Maar hij is nog steeds die simpele boere lul. en die instelling heeft hij ook aan zijn kinderen mee gegeven. dus het hangt helemaal van de situatie af of je met de dochter van een rijke lui wilt.

maar dat is mijn mening
    when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
      Donald Duck held donderdag 29 december 2005 @ 21:25:30 #16
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_33519128
    Maar veel van die mensen die al altijd al veel geld gehad hebben, zijn echt zo extreem verwend dat het gewoon onprettige personen zijn.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_33519319
    Een ruime maand gedaan, vrij goed te doen, merkte eigenlijk vrij weinig hiervan, op t feit na dat de werkster de deur altijd open deed
    pi_33519449
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef -KQwakie- het volgende:

[..]

eensch

Een vriendin van mijn, haar vader, was vroeger een simpele boere lul, net zo als ik nu ben. Nu heeft hij zoveel poen dat hij niet meer kan lachen van de kwartjes. Maar hij is nog steeds die simpele boere lul. en die instelling heeft hij ook aan zijn kinderen mee gegeven. dus het hangt helemaal van de situatie af of je met de dochter van een rijke lui wilt.

maar dat is mijn mening
    Ligt het er denk ik nog aan of die man nu ineens zn kinderen alles gaat geven wat hij eerst niet kon. Dan krijg je echt van die standaard oud-geld kinderen. Paar bekende hier uit de regio zijn oa. Van Heugten (tapijt tegeltjes) en PON (Pon auto's / Porsche nederland). Die laatste daar gaven de 'harde werkers' van de familie ook veel geld anoniem weg aan goede doelen, maar de zoons die de boel overnamen, waren wat minder fijn. Toen mn ma bij de bank werkte mocht ze niet alleen met die jongens de kluis in Dachten gewoon dat ze boven de wet en andere mensen stonden ofzo
    La derecha oprime, la izquierda libera
    pi_33519498
    Arrogante kuthoeren zijn het
      donderdag 29 december 2005 @ 21:36:04 #20
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_33519512
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef vosss het volgende:
    Nee; stelletje kapsoneswijven zijn het doorgaans
    pi_33519991
    Zeker zou ik 't uithouden....
    pi_33520576
    Zolang ze daar beneden maar lekker strak is, vind ik alles goed.
    pi_33520788
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:44:46 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_33520798
    Als ze lekker pijpt, waarom neit?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_33520928
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef Joene het volgende:
    Als ze lekker pijpt, waarom neit?
    Precies, jij snapt het. En als ze pijpt kan ze ook niet lullen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')