dat ding vind je overal op internet de dag ernaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef Simple_Mind het volgende:
Ooh.. echt zonde dat ik er dan niet ben.. Ik ga eens kijken of er nog een videorecorder in huis over is die nog niet volgenpland staat met opnamen
ben pas weer op 1 januari bij mn computer (we vieren oud en nieuw zoals ieder jaar in limburg bij familie.. en gaan morgenmiddag al daar naartoe), maar dan zal ik direct wel even in dit topic kijken, waar vast wel een link geplaatst zal zijn tegen die tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef the_jasper het volgende:
[..]
dat ding vind je overal op internet de dag erna
Dat zijn leuke stukjes jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Paveway het volgende:
Heerlijk als lebbis zich kwaad maakt...
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...quote:
Hun deden het al zo'n tien jaar op de radio. Hebben meer traditie dan hun concurrent.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Volgensmij is dit ook al een paar jaar op TV hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist niet eens dat hun ook weer een conference hebben gemaakt, ik dacht alleen Joep van 't Hek. Morgen maar is even kijken.
hun zijn lekker veel beter dan Joepquote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Wie niet ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hun zijn lekker veel beter dan Joep
Wie kent hem nietquote:
Oh wat erg was datquote:
ik help je nog een beetjequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Kick hem straks omhoog ben bang dat ik het vergeet door het voetballen.
Hoi Noukquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef Nouk het volgende:
Ben benieuwd...
Nee klopt. Drukke tijd gehad. Weer terug naar school. Niet meer gewend die druktequote:
Olé olé olé olééhéééquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
ik weet niet of het wel zo sarcastisch bedoeld is allemaal....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
Ik ook.quote:
Makkelijke houding?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet Jansen altijd zo stom met zn armen over elkaar als-ie denkt dat-ie grappig geweest is.
dat is toch logisch? tis een terugblik op het jaar hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Blueman het volgende:
Talpa... dat zal zo ook nog wel langs komen..
ik zou pas teleurgesteld zijn als ze dat niet zouden doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Ja wel logisch dat ze in een oudejaars conference dingen terughalen die dit jaar zijn gebeurt
Nouja, het gaat ook om de grappen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus NIET voorstellen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Ze brengen het in ieder geval beter dan Wilko Terwijn.
Maar dat is niet zo moeilijk.
Tadaaa!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Blueman het volgende:
Talpa... dat zal zo ook nog wel langs komen..
What else is newquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Veldmuis heeft wel gelijk, trouwens.!!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Nouk het volgende:
Wehehe die van die blokkerverkoopster was wel leuk.
Ik ook niet echt. Net kreeg ik voor het eerste een flauw glimlachje op m'n gezicht.quote:
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
Alles gaat altijd zo door elkaar, van de hak op de tak. De ene steeds over wat anders dan de ander enzo.
Ja precies...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjes
Ik weet het, maar ik vind het nu ineens storender dan andere jaren. Ach ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjes
Najib is een ander soort cabaretier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
Ik vond Najib toch wel een stuk leuker.
Ja dat is ook wel zo. Maar waarin is ie precies anders? Behalve dan dat ie het alleen doet dan. Ben d'r wel benieuwd naar. Wat voor soorten je dan hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Najib is een ander soort cabaretier.
Zelfde als je Hans Teeuwen niet kan vergelijken met Herman Finkers
Lebbis & Jansen zijn erg druk en praten snel. en ze zijn natuurlijk met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar waarin is ie precies anders? Behalve dan dat ie het alleen doet dan. Ben d'r wel benieuwd naar. Wat voor soorten je dan hebt.
ik ben blij dat dat mij niet opvaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef CarpeNoctem het volgende:
Dolf Jansen is volgens mij toch echt vergeten zijn gulp dicht te maken..![]()
Nee hij heeft een ritsgulp, maar lijkt wel zo af en toequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef CarpeNoctem het volgende:
Dolf Jansen is volgens mij toch echt vergeten zijn gulp dicht te maken..![]()
Precies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hij heeft een ritsgulp, maar lijkt wel zo af en toe
Ja ik geloof er ook niks van dat Lebbis een bodygaerd heeft omdat ze hem in z'n knie willen schieten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef IntroV het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal tenenkrommend, maar het ergste is dat ze volgens mij nog echt geloven in wat ze zelf zeggen.
raar maar wel raak, vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Blueman het volgende:
Rare uitspraak: "Schaam je toch je ogen uit je kop"
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef snellejelle het volgende:
hij zit echt als een debiel achter dat keyboard
Mooi samengevat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Grappig, maar niet echt goed.
Af-en-toe een glimlach, meer niet.
Inderdaad. Het is best te kijken, maar niet omdat het grappig is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Dat leek me toch op voorhand al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:55 schreef InsertCredit het volgende:
Youp gaat er gehakt van maken.
Dat sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef Light het volgende:
De vergelijking tussen hitlerjugend en katholieke kerk vond ik ook wel goed eigenlijk
Dat sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef linebear het volgende:
vond het ook erg grappig
Alsof Wim Kan en Seth Gaaikema niet politiek moraliserend waren, of dat Youppie niet moraliserend is, of Freek of Wilko Terwijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef pberends het volgende:
Dat betweterige moralistische toontje dat Jansen de hele tijd aansloeg kan iemand moeilijk grappig vinden.
Die brachten het op een 100 keer leukere manier. Hoe Lebbis en vooral Jansen het brengen is echt een soort van dictatorship-achtig iets, hier geloven wij in, en dat moeten jullie ook gaan geloven. Dat doen andere cabaretiers veel minder.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof Wim Kan en Seth Gaaikema niet politiek moraliserend waren, of dat Youppie niet moraliserend is, of Freek of Wilko Terwijn
Ik zeg: KOEFNOEN!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Falco het volgende:
Ik geef het een 3,5. Hopelijk is Youp beter, maar ik vrees van niet!
Ik ga iig Idols kijken, das tenminste wel leukquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat sloeg natuurlijk nergens op.
als jij dat vindt heb je verder geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ga iig Idols kijken, das tenminste wel leuk!
Seth Gaaikema?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Die brachten het op een 100 keer leukere manier.
Alleen jammer dat Hitler geen Duitser was.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef Light het volgende:
De vergelijking tussen hitlerjugend en katholieke kerk vond ik ook wel goed eigenlijk
Nee, niet *plop* maar *pop*quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk wel..
Vooral dat met die kardinalen en die jongetjes
*plop*.
Ik moet bekennen dat ik hem nooit heb gezienquote:
Leuk toch, anderhalf uur serieus moralistisch geblaat dat zogenaamd grappig moet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef kingmob het volgende:
Het was een beetje een tegenvaller. Zoals eerlijk gezegd ook de laatste shows van beide solo. Erg jammer, was vroeger echt mijn favoriet
Niet dat ik niet gelachen heb, maar ik zit niet op deze toon te wachten op 30 december bij een oudejaarsshow. In het verleden was het toch vlotter en luchtiger had ik de indruk.
Dat vind ik ook vrijwel altijd irritant ja...dat vingertjequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef pberends het volgende:
Het was totaal niet grappig omdat ze elke keer een soort politieke boodschap in de grap verkondigde. En dat laatste deden ze niet voor de lol, maar puur serieus. Dat maakt het totaal niet grappig. Dat betweterige moralistische toontje dat Jansen de hele tijd aansloeg kan iemand moeilijk grappig vinden. En cabaret zou toch om te lachen moeten zijn. Nee, die jongens zijn allang over hun hoogtepunt heen.
Geboren Oostenrijker, maar da's een detailquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:04 schreef Argento het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Hitler geen Duitser was.
Ik kan het voor je op DVD zetten (heb het opgenomen met HDD/DVD recorder).quote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef seeya_40 het volgende:
Heb t gemist, weet iemand of ik het nog ergens zou kunnen vinden?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan het voor je op DVD zetten (heb het opgenomen met HDD/DVD recorder).
Graag, mail maar de kosten door en dan geef ik mijn adres!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan het voor je op DVD zetten (heb het opgenomen met HDD/DVD recorder).
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:21 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Graag, mail maar de kosten door en dan geef ik mijn adres!!
mereltenhacken@gmail.com
Super!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |