Ja dat is ook wel zo. Maar waarin is ie precies anders? Behalve dan dat ie het alleen doet dan. Ben d'r wel benieuwd naar. Wat voor soorten je dan hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Najib is een ander soort cabaretier.
Zelfde als je Hans Teeuwen niet kan vergelijken met Herman Finkers
Lebbis & Jansen zijn erg druk en praten snel. en ze zijn natuurlijk met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar waarin is ie precies anders? Behalve dan dat ie het alleen doet dan. Ben d'r wel benieuwd naar. Wat voor soorten je dan hebt.
ik ben blij dat dat mij niet opvaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef CarpeNoctem het volgende:
Dolf Jansen is volgens mij toch echt vergeten zijn gulp dicht te maken..![]()
Nee hij heeft een ritsgulp, maar lijkt wel zo af en toequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef CarpeNoctem het volgende:
Dolf Jansen is volgens mij toch echt vergeten zijn gulp dicht te maken..![]()
Precies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hij heeft een ritsgulp, maar lijkt wel zo af en toe
Ja ik geloof er ook niks van dat Lebbis een bodygaerd heeft omdat ze hem in z'n knie willen schieten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef IntroV het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal tenenkrommend, maar het ergste is dat ze volgens mij nog echt geloven in wat ze zelf zeggen.
raar maar wel raak, vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Blueman het volgende:
Rare uitspraak: "Schaam je toch je ogen uit je kop"
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef snellejelle het volgende:
hij zit echt als een debiel achter dat keyboard
Mooi samengevat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Grappig, maar niet echt goed.
Af-en-toe een glimlach, meer niet.
Inderdaad. Het is best te kijken, maar niet omdat het grappig is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Dat leek me toch op voorhand al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:55 schreef InsertCredit het volgende:
Youp gaat er gehakt van maken.
Dat sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef Light het volgende:
De vergelijking tussen hitlerjugend en katholieke kerk vond ik ook wel goed eigenlijk
Dat sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef linebear het volgende:
vond het ook erg grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |