Nee klopt. Drukke tijd gehad. Weer terug naar school. Niet meer gewend die druktequote:
Olé olé olé olééhéééquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
ik weet niet of het wel zo sarcastisch bedoeld is allemaal....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
Ik ook.quote:
Makkelijke houding?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet Jansen altijd zo stom met zn armen over elkaar als-ie denkt dat-ie grappig geweest is.
dat is toch logisch? tis een terugblik op het jaar hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Blueman het volgende:
Talpa... dat zal zo ook nog wel langs komen..
ik zou pas teleurgesteld zijn als ze dat niet zouden doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Ja wel logisch dat ze in een oudejaars conference dingen terughalen die dit jaar zijn gebeurt
Nouja, het gaat ook om de grappen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus NIET voorstellen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Ze brengen het in ieder geval beter dan Wilko Terwijn.
Maar dat is niet zo moeilijk.
Tadaaa!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Blueman het volgende:
Talpa... dat zal zo ook nog wel langs komen..
What else is newquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Veldmuis heeft wel gelijk, trouwens.!!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Nouk het volgende:
Wehehe die van die blokkerverkoopster was wel leuk.
Ik ook niet echt. Net kreeg ik voor het eerste een flauw glimlachje op m'n gezicht.quote:
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
Alles gaat altijd zo door elkaar, van de hak op de tak. De ene steeds over wat anders dan de ander enzo.
Ja precies...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjes
Ik weet het, maar ik vind het nu ineens storender dan andere jaren. Ach ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn nu Lebbis en Jansen, al heel wat jaartjes
Najib is een ander soort cabaretier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
Ik vond Najib toch wel een stuk leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |