dat ding vind je overal op internet de dag ernaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef Simple_Mind het volgende:
Ooh.. echt zonde dat ik er dan niet ben.. Ik ga eens kijken of er nog een videorecorder in huis over is die nog niet volgenpland staat met opnamen
ben pas weer op 1 januari bij mn computer (we vieren oud en nieuw zoals ieder jaar in limburg bij familie.. en gaan morgenmiddag al daar naartoe), maar dan zal ik direct wel even in dit topic kijken, waar vast wel een link geplaatst zal zijn tegen die tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef the_jasper het volgende:
[..]
dat ding vind je overal op internet de dag erna
Dat zijn leuke stukjes jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Paveway het volgende:
Heerlijk als lebbis zich kwaad maakt...
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...quote:
Hun deden het al zo'n tien jaar op de radio. Hebben meer traditie dan hun concurrent.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Volgensmij is dit ook al een paar jaar op TV hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist niet eens dat hun ook weer een conference hebben gemaakt, ik dacht alleen Joep van 't Hek. Morgen maar is even kijken.
hun zijn lekker veel beter dan Joepquote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Wie niet ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hun zijn lekker veel beter dan Joep
Wie kent hem nietquote:
Oh wat erg was datquote:
ik help je nog een beetjequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Kick hem straks omhoog ben bang dat ik het vergeet door het voetballen.
Hoi Noukquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef Nouk het volgende:
Ben benieuwd...
Nee klopt. Drukke tijd gehad. Weer terug naar school. Niet meer gewend die druktequote:
Olé olé olé olééhéééquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
ik weet niet of het wel zo sarcastisch bedoeld is allemaal....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
Sarcastisch gelul over Rita. Rita is gewoon oke.
Ik ook.quote:
Makkelijke houding?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef veldmuis het volgende:
Waarom doet Jansen altijd zo stom met zn armen over elkaar als-ie denkt dat-ie grappig geweest is.
dat is toch logisch? tis een terugblik op het jaar hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Blueman het volgende:
Talpa... dat zal zo ook nog wel langs komen..
ik zou pas teleurgesteld zijn als ze dat niet zouden doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Ja wel logisch dat ze in een oudejaars conference dingen terughalen die dit jaar zijn gebeurt
Nouja, het gaat ook om de grappen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus NIET voorstellen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Ze brengen het in ieder geval beter dan Wilko Terwijn.
Maar dat is niet zo moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |